опел сигнум 2.2 dti проблем
опел сигнум 2.2 dti проблем
дойде при мен с гръмнало турбо след смяна на същото с рециклирано колата не иска да върви подаваш и гас а тя не се изфорсирва връщаш и подаваш веднага и се форсира на диагностика излиза само дебитомер прекалено високи стойности .Сменени няколко от моргата никаква промяна после в opel ми казаха че сащо е дебитомер купихме нов ииииии същата работа моля ви помагайте
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Имахме подобен проблем оказа се EGR, затапихме управлението и тръгна
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
странното е че и той работи но ми е интересно защо стои на 94% при празни обороти и при отваряне и затваряне (принодително с диагностиката)работи
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
В момента които подадеш ,трябва да спадне до и под 3%alex07 написа:странното е че и той работи но ми е интересно защо стои на 94% при празни обороти и при отваряне и затваряне (принодително с диагностиката)работи
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Вероятно новата (рециклирана) турбина е със зле настроена геометрия - твърде много затваря лопатките.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
имал съм подобен ,да не кажа същия проблем само ,че със Синтра.Изписваше такива грешки ,че на клиента му съдрали кожата докато дойде при мен(датчик за темп. на маслото ,Мас мер ,клапани на вакууми и т.н.), а просто се бе пробила мембраната на механизма който задейства вихровите клапи !От там смучеше въздух и турбото нямаше управление!Умрял параход!След смяната на мембранката за скромните 36лв. колата стана самолет!
Дано да съм бил полезен .
Дано да съм бил полезен .
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
бобо имаш в предвид че надува прекалено рано или че не надува защото маркучите на празни обороти се издуват ама има и дроселова клапа (вакумно управление)която затваря а при повторно рязако подаване на газта се изфорсира много е странно а към ридони това с мембраната пробвах дали работи мисля че да но незнам дали се управлява когато трябва пробвах с друг клапан за управление на турбото същата работа незнам за кое да се хвана(дебитомери от моргата 4 на брой и снито един не заработва )остава или клапите в смукателния колектор да са набити с масло и нагар или дросела не иска да работи когато трябва
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
Не да надува рано, а да е затворена геометрията прекалено. Получава се тапа на изгорелите газове, след като запалиш компа дава пълна газ на геометрията, след първото изфорсирване иска да разтовари и съответно разтоварва - тапата се отпушва, веднага подаваш пак и той се изрязва (двигателя), защото не е успял вакуума да опъне пак вилката докрай... Това го казвам на базата на горчив личен опит с рециклирано турбо. Не твърдя, че проблемът е същия...
Откачаш вакуума от турбото, и ако съм прав всеки път ще се форсира, за мощност на пътя обаче ти е ясно, че няма да има. Просто ще си изясниш ситуацията...
Другото, дето си го писал ме навежда на мисълта за разменени клапани на дроселна клапа и вихрови клапи... огледай ги тия вакууми и букси.
Успех!
Откачаш вакуума от турбото, и ако съм прав всеки път ще се форсира, за мощност на пътя обаче ти е ясно, че няма да има. Просто ще си изясниш ситуацията...
Другото, дето си го писал ме навежда на мисълта за разменени клапани на дроселна клапа и вихрови клапи... огледай ги тия вакууми и букси.
Успех!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: опел сигнум 2.2 dti проблем
проблема е решен след повторно пращане на турбото до варна нещата се оправиха не е била настроена както трябва сега вече е като самолет благодаря на всички отзовали се