BMW Diesel-моля помогнете!
BMW Diesel-моля помогнете!
Имам BMW 324 TD,91год.Помпата се управлява със стъпков мотор,но като го'настъпя' не вдига повече от 160км.Иначе всичко е наред.Точно на 160км. забива носа сякаш му спира нафтата(и филтрите са нови).Интересува ме да не би да е ограничено електронно на 160км?
Някой ако знае,моля да ми помогне.
Някой ако знае,моля да ми помогне.
ре
Имаш датчик за налягане когато турбината надуе този датчик задеиства и подава още нафта и предварение -за предварението съм на 90% сигурен.Намира се на десния подкалник и е с вързан с тръбичка към всмукателните тръби и с два кабела(с букса).Ако ти е откаен или маркучето е скъсъно не ти стига нафтата!!!
Re: ре
Ще проверя за този датчик.Благодаря за инфото!weso написа:Имаш датчик за налягане когато турбината надуе този датчик задеиства и подава още нафта и предварение -за предварението съм на 90% сигурен.Намира се на десния подкалник и е с вързан с тръбичка към всмукателните тръби и с два кабела(с букса).Ако ти е откаен или маркучето е скъсъно не ти стига нафтата!!!
Искате ли да ви кажа защо БМВ-то не вървеше с повече от 160км?
От толкова мнения само "WESO"се доближи много до истината!Обаче се наложи сам да си открия проблема,понеже"големите","прехвалени"специалисти мълчаха и гледаха умно.
...та за да помогна на някои друг,ще ви кажа,че проблема беше в това,че някой умник(пак от "големите майстори")беше разменил 2 вакуумни маркучета-на EGR клапана и на TURBO-to!
Сега е много добре и ми свали разхода!
От толкова мнения само "WESO"се доближи много до истината!Обаче се наложи сам да си открия проблема,понеже"големите","прехвалени"специалисти мълчаха и гледаха умно.
...та за да помогна на някои друг,ще ви кажа,че проблема беше в това,че някой умник(пак от "големите майстори")беше разменил 2 вакуумни маркучета-на EGR клапана и на TURBO-to!
Сега е много добре и ми свали разхода!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Няма как някой да ти отговори точно при положение,че ти си описал супер неточно симптомите на проблемаPresley написа:...............
Има много огромна разлика между ограничаване на максималната скорост на автомобила и ограничаване на мощноста на мотора(какъвто в случая е бил твоя проблем)
Самия факт,че ти не си усетил същината на проблема автоматично се отразява и на съветите които са ти дадени
По големи успехи с диагностиката щеше да постигнеш ако беше посетил някоя врачка
Ти май си говориш ейтака,без да четеш?Никакво ограничаване на мощ.не е имало,а се спаваше от раз точно на 160!!!Но както и да е..друг път чети...VOLUMAX написа:Няма как някой да ти отговори точно при положение,че ти си описал супер неточно симптомите на проблемаPresley написа:...............
Има много огромна разлика между ограничаване на максималната скорост на автомобила и ограничаване на мощноста на мотора(какъвто в случая е бил твоя проблем)
Самия факт,че ти не си усетил същината на проблема автоматично се отразява и на съветите които са ти дадени
По големи успехи с диагностиката щеше да постигнеш ако беше посетил някоя врачка
Няма смисъл да ти обяснявам,а това е написано за да помогна на някой,който има сходен проблем!!!
Получава се това,че няма кой да ограничи налягането на турбото,то става твърде високо,което се отчита от датчик и на ECU-то не му остава нищо друго освен да спре притока на гориво за да избегне критичните стойностти(поне аз така си го обяснавам).VOLUMAX написа:Можеш ли да обесниш какво се случва при размяна на тези маркучета на управлението на рециркулацията и управлението на турбината ?Presley написа:Никакво ограничаване на мощ.не е имало....