Здравейте колеги,
става въпрос за Фолксваген Пасат 2,0 TDI-PD мотор BWV 88 kw - 2006г. Въпросната кола има следния проблем - студена пали перфектно, а като загрее, чак на второ - трето завъртане и в началото работи неравномерно 3-4 секунди, после всичко е наред. Всички консумативи сменени, ангренажи сменени по книга, нова турбина, грешки по отнтшение диагностика няма. Дайте съвет, къде е заровено котето. Благодаря предварително.
Фолксваген Пасат - 2006г
Re: Фолксваген Пасат - 2006г
Като за начало регулирай помпите(дюзите).Ако не знаеш как,пиши налични.
Re: Фолксваген Пасат - 2006г
Налягането на тандем помпата как се държи. 99.9 % съм сигорен че не е от реголировка на дюзите .
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон Фев 04, 2008 2:40 pm
- Местоположение: София
Re: Фолксваген Пасат - 2006г
Е, след линка от колегата ifidik,мисля че чакаме само да видим резултата и да се заключва темата след това.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: Фолксваген Пасат - 2006г
Малко не се връзва само неравномерната работа след запалването
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Фолксваген Пасат - 2006г
Първо смятам, да регулирам помпите и ако пак се държи така ще му мислим. В момента колата не е при мен и не мога да предприема нищо, но след всяка интервенция ще пиша.
Re: Фолксваген Пасат - 2006г
Най вероятно главата е сваляна преди теб и секциите не са обслужени(лошо обслужени).Имах четири такива случая,затова ти писах директно за повредата!Но винаги може и да не съм прав:)