Спиране на помпа
Re: Спиране на помпа
Аз съм ги замервал много пъти значи работа с фобос и поуер джет и в дете системи е идентично плясъ се появява при подаването на контакт а колата минава на газ когато се появи плюс на рейката, аз нямам големи познания в програмирането.а плюс от рейката не мога да взема защото сигнала не е постоанен и ебаваме много здраво помпата ту вкл ту изкл., пък и поради увеличаването на съпротивлението през този цилиндър за релето и кабелите(колкото и минимално да е то) обърква компютъра.
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
Re: Спиране на помпа
За фобос незнам,но PowerJet,DreemJet,Bardolini 1,2 и CarGas са производство на БСМ ООД еднакви са с изключение на различните версии през годините,но принципа на работа им е един и същ.Ако отвориш един PowerJet и едно Bardolini 2,ще видиш че платките са еднакви и на тах си пише BSM ltd.А за тях съм сигурен,че клапана за газта не отваря при контакт!
Re: Спиране на помпа
На следващия поуер джет ще замеря пак, значи да е имало аномалия в онзи
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
Re: Спиране на помпа
Не си прав! Плюс на редуктора и съответно на клапана идва 1 секунда след подаването на контакт. Днес го мерих. Контрола идва само от дюзите.
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
Re: Спиране на помпа
Освен този PowerJet да не е производство на БСМ...?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 75
- Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 6:25 pm
Re: Спиране на помпа
Последно промяна от plamenpenis на Сря Юни 08, 2011 9:52 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Спиране на помпа
Спирането на помпата става елементарно като се вземе сигнал от дюзите на бензини през един чакащ мултивибратор-докато щракат дюзите -работи помпата като спрат и 3 сек по късно спира и помпата(времето може и да се регулира).Започнат ли да щракат -пуска се помпата.Ако не ви се прави сложете автоматичен ключ за обикновена газова и вържете входа наместо към свещите към бензиновите дюзи и намалете оборотите за превключване да са на минимум.Ако е със секвенционално връскване трябва да вземете сигнал от повече дюзи през диоди, за да тръгва помпата на ниски обороти.Това става при всчкакви уредби Ако ви интересува ще дам и схема.
По принцип съм против за спиране на помпата ,но пък като се позапушат дюзите идват при мен и при тази криза ще имам повече работа (не че нямам иначе но както е казал мечо пух-колкото повече толкова повече )
По принцип съм против за спиране на помпата ,но пък като се позапушат дюзите идват при мен и при тази криза ще имам повече работа (не че нямам иначе но както е казал мечо пух-колкото повече толкова повече )
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Спиране на помпа
Истината е посредата...
"Дали да се спира помпата или не" това е въпроса..
А никой ли не се сети че помпата може да се пуска със специално реленце за време когато си на газ.
През три минути примерно може да се пуска и да работи една минута, после спира, това е когато е на газ естественно..
От това следват три извода..
помпата не работи да надува постоянно напразно...
Помпата все пак не залепва, и не и се развалят финните повърхности, защото работи за малко време...
В дюзите навлиза периодично пресен бензин, може да е топъл но поне не е от една година стоял там...
Аз мисля че този вариант е най добрият...
На мой човек, и на мен си бих го направил, за клиента да си купува помпи не ме интересува, въобще не очаквай да ти оцени труда..
А колкото до схемата става с един прост таймер тип 555 с два потенциометъра просто елементарна работа спестяваща много пари...
"Дали да се спира помпата или не" това е въпроса..
А никой ли не се сети че помпата може да се пуска със специално реленце за време когато си на газ.
През три минути примерно може да се пуска и да работи една минута, после спира, това е когато е на газ естественно..
От това следват три извода..
помпата не работи да надува постоянно напразно...
Помпата все пак не залепва, и не и се развалят финните повърхности, защото работи за малко време...
В дюзите навлиза периодично пресен бензин, може да е топъл но поне не е от една година стоял там...
Аз мисля че този вариант е най добрият...
На мой човек, и на мен си бих го направил, за клиента да си купува помпи не ме интересува, въобще не очаквай да ти оцени труда..
А колкото до схемата става с един прост таймер тип 555 с два потенциометъра просто елементарна работа спестяваща много пари...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Спиране на помпа
Аз за това съм за автоматичните ключове. Пали на бензин, работи си там, и после превключва на газ, спира помпата. Не знам и аз. Както ои да направиш се не е хубаво.
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Спиране на помпа
Така е до някъде, при ГИ-тата примерно.noize написа:Аз за това съм за автоматичните ключове. Пали на бензин, работи си там, и после превключва на газ.......
При конвенционалният изпарител зависи от ключа който е монтирал газаджията.
От практиката ми стана ясно че само едно палане на бензин не ти спасява дюзите...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Спиране на помпа
При ГИ-тата, поне при тези с които съм работил НЕ може да се спре помпата... поне не автоматично...
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Спиране на помпа
Колега ,според мен така повече ще навредиш защото най тежкия режим на помпата е при пускане-това се отнася за всеки двигател.Затова и повечето помпи горят при пускането(аз не се занимавам с монтаж на газови и съм сменял много помпи и на коли които нямат газ).Помпите са изчислени да изкарат2-3 хил часа и след това се износват много.Нищо не пречи помпата да си работи на газ тъй като все едно си работи на бензин(има си регулатор на налягането и натоварването независи от това дали пръскат дюзите или не).Просто помпите си горят от старост а не от стар бензин.В подкрепа на това твърдение мога да кажа че имам много постоянни клиенти на газ на които съм сменял помпи преди години и съм премахвал релетата с които се спира помпата а те още не са изгоряли.А за 200 хиляди 100-150 лева за помпа са нищо,докато всяка година(или по често) да чистиш дюзи пак за тия пари си е нещо.Да не говорим че понякога и това не помага и трябва смяна.traqnsavov написа:Истината е посредата...
"Дали да се спира помпата или не" това е въпроса..
А никой ли не се сети че помпата може да се пуска със специално реленце за време когато си на газ.
През три минути примерно може да се пуска и да работи една минута, после спира, това е когато е на газ естественно..
От това следват три извода..
помпата не работи да надува постоянно напразно...
Помпата все пак не залепва, и не и се развалят финните повърхности, защото работи за малко време...
В дюзите навлиза периодично пресен бензин, може да е топъл но поне не е от една година стоял там...
Аз мисля че този вариант е най добрият...
На мой човек, и на мен си бих го направил, за клиента да си купува помпи не ме интересува, въобще не очаквай да ти оцени труда..
А колкото до схемата става с един прост таймер тип 555 с два потенциометъра просто елементарна работа спестяваща много пари...
По горе съм описалкак става спирането на помпата като взимаш сигнала от бензиновите дюзи и както казах колкото повече толкова повече
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Спиране на помпа
И до късмет си е, според мен. Аз като слагам уредби, повечето клиенти искат помпата им да се спре. Аз им я спирам, чиста работа според мен. На една от първите коли на които съм слагал уредба, помпата не се е скапала 9 години вече, със реле е. Ама дюзите да всяка есен се чистат.
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: Спиране на помпа
Всеки си има собствен вкус казало кучето и си близнало пишката !!!
Моето менние от опит и наблюдени е е че:
1. помпата изгаря като и дойде времето
2. дали на газ или на бензин си има регулатор поддържа налягане и си има циркулация.
3. Желателно е бензина в резервоара да е около 1/2 за д ас еохлажда помпатащ
4.Не си купувайте китайски помпи карат от 1-2 месеца до 2 години (в особено редки случаи).
Нямам други идеи и предложения
Моето менние от опит и наблюдени е е че:
1. помпата изгаря като и дойде времето
2. дали на газ или на бензин си има регулатор поддържа налягане и си има циркулация.
3. Желателно е бензина в резервоара да е около 1/2 за д ас еохлажда помпатащ
4.Не си купувайте китайски помпи карат от 1-2 месеца до 2 години (в особено редки случаи).
Нямам други идеи и предложения