Ограничител на обороти
Ограничител на обороти
Някой да се занимава с аванс процесори? Трябва ми ограничител на обороти за 6200, за аванса не ми е нужна промяна. Бош делко с Хол.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Ограничител на обороти
За каква кола става въпрос?gt40 написа:Някой да се занимава с аванс процесори? Трябва ми ограничител на обороти за 6200, за аванса не ми е нужна промяна. Бош делко с Хол.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Ограничител на обороти
Golf 3 1.8 mono . Преди време му поосвежих мотора, смъкнах на щлайфа повечко, и върви по-добре. Обаче сина на собственика взе книжка! Клапаните имаха среща с бутало! "Като я юрках на 2-ра към 100 км/ч ... Колата е с газова и прескача и 7000, ако не чуваш какво става под капака. А не е с Шрик пружини все пак. Затова мисля вариант. Гледах на ДЕК, но "Авансът може да се задава в интервал от 0 до +25 градуса" . Ще им звъна, мерси все пак.
Re: Ограничител на обороти
Колега наи простото решение е ,на по старите аудита съм виждал ограничителя е в палеца.От центробежната сила се свива една пружина и замасява високото напрежение.Ако имаш интерес пиши на лични ще ти изпратя един такъв.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Ограничител на обороти
Хваща се импулса от дюзата, вкарва се в интегриращо реле (ключ за газова уредба например), изхода на релето комутира газов Стоп клапан (на входа на плочката).
Ефекта е:
1. Принудителен празен ход, какъвто е на бензин.
2. Ограничител на оборотите, какъвто е на бензин.
Поради опасност от гадно лашкане, би било добре експериментално да направиш ограничаване на затвореното положение на Стоп клапана.
Успех!
Ефекта е:
1. Принудителен празен ход, какъвто е на бензин.
2. Ограничител на оборотите, какъвто е на бензин.
Поради опасност от гадно лашкане, би било добре експериментално да направиш ограничаване на затвореното положение на Стоп клапана.
Успех!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Ограничител на обороти
За палеца: не става проверих с момчетата от БОШ. Точно такъв диаметър на оста с ограничител не се произвежда.
Предпочитам комутация на запалване, щото гаста е инертна и риск от гърмежи. Трябва да правя тригер на Шмид, преобразувател импулси-напрежение... Засега се търси друг път. Ако е за моята кола, да се напъна.
Предпочитам комутация на запалване, щото гаста е инертна и риск от гърмежи. Трябва да правя тригер на Шмид, преобразувател импулси-напрежение... Засега се търси друг път. Ако е за моята кола, да се напъна.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Ограничител на обороти
Това, което предложих се осъществява за 1 час, опасност от гърмежи - друг път! Правил съм го на Корса 1.2 пълна инжекция и на Голф 1.4 моно...gt40 написа:За палеца: не става проверих с момчетата от БОШ. Точно такъв диаметър на оста с ограничител не се произвежда.
Предпочитам комутация на запалване, щото гаста е инертна и риск от гърмежи. Трябва да правя тригер на Шмид, преобразувател импулси-напрежение... Засега се търси друг път. Ако е за моята кола, да се напъна.
А ако спреш запалването, няма ли да трещи в ауспоха като някоя Газка ???
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Ограничител на обороти
Приготвих един ключ газ-бензин. Ще го пробвам!!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря Май 10, 2006 7:44 pm
- Местоположение: Sofia kv.Krasnapolyana
- Обратна връзка:
Re: Ограничител на обороти
При нужда от закъснение на запалването, се предлагат и модели ATC 70R / 70RC, като първият е без вграден комутатор, а вторият разполага с вградени комутатори за употреба при ECU с вградени комутатори