1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Изобщо даже несъм се засегнал. Не претендирам, че съм всезнайко. Както и в други теми съм казвал едва на 25 съм и имам голямото желание да се науча. Проблема при мен е че съм самоук и малко или много надеждата ми е и в тоя форум.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
С КТС се прави за 1 минутка!BaHka написа:Изобщо даже несъм се засегнал. Не претендирам, че съм всезнайко. Както и в други теми съм казвал едва на 25 съм и имам голямото желание да се науча. Проблема при мен е че съм самоук и малко или много надеждата ми е и в тоя форум.
С Ваг-Ком влизаш на Кодинг и нанасяш 00001 - автомат, ако е 00002 - ръчка
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Много неприятно ми стана ,че темата която пуснах тръгна в посока на скандал.bobolin4o написа:Не знам по вашия край защо ви викат така, аз не съм употребявал такива епитети... поне не се сещам.rangel1 написа:боболинчо на такива като мен и ванката по нашия край им вкат БАСТУНИ незнам точно защо
,но мисля че бастуните и те по някога мислят по някой въпрос даже и с месеци това че някой в нещата неса на ниво не означава че чакат всичко на готово.Пък и бастуните
могат някой ден да ти помогнат в нещо освен ако неси най великия,но щом не сме ти колеги,
поради това че неможем да четем ЕПРОМИ и други такива,ЗДРАВЕ ДА Е................
Пък някои може да направи форум за бастуни и тогава поне няма да се пречкаме...........
Съгласи се, че материята, която е засегната тук не е за всеки общ (нищо обиждащо няма в тая дума) диагностик. Няма как да те науча, най-малкото като си кълцаме с копчетата тука.
Пък ако Ванката не беше зает да се обижда, и беше прочел по-внимателно изписаното до тук щеше вече да е решил проблема на клиента си. С КТС има функция за кодиране на вариантите!!! Писал е, че разполага с такъв!!! Даже е на БЪЛГАРСКИ!!!
И освен всичко друго не виждам защо се обиждаш сам себе си... и май поради това виждаш подигравка там, където я няма!
Юли, ти не вземаш никакво участие, при положение, че си пуснал тая тема... Защо?
Още преди няколко дена решението на проблема беше написано( и чак тогаз се светнах по въпроса за пренаписване на софта) ,за което благодаря на колегите( все пак не може човек със всичко да е наясно и затова са подобни форуми).Стана ми интересно между другото и още нещо незнам дали е за нова тема но:
2,5 TDI AFB примерно ( V - образния шестак на ауди) прави същия проблем с паленето и сега чакам един мой клиен да доиде да видя какво става и там и еднакви ли са нещата( щот и то с разкачен температурен пали).
Но ако ще се караме че един разбира повече от другите в някои области по добре темата да се
приклучва.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
"Колеги моля ви кажете ми как се свири на цигулка много ми се свири усещам ,че ще мога само ми кажете как "
Нека колегите да не се засягат но неможе да се сърдите ,че нещото не ви е паднало на готово в кошничката.
Вместо да се сърдите и да чакате чудото беше редно да зададете следните въпроси :
1. В кой елемент от компютъра се намира софтуера?
2. Как да прочетем въпросният софтуер от въпросният компютър?
3. С какво може да се модифицира той?
Обръщам се главно към колегата rangel1 понеже ми е градски и приятел с призив да се яви в моя сервиз и лично ще му покажа как се прави тая процедура .
Нека колегите да не се засягат но неможе да се сърдите ,че нещото не ви е паднало на готово в кошничката.
Вместо да се сърдите и да чакате чудото беше редно да зададете следните въпроси :
1. В кой елемент от компютъра се намира софтуера?
2. Как да прочетем въпросният софтуер от въпросният компютър?
3. С какво може да се модифицира той?
Обръщам се главно към колегата rangel1 понеже ми е градски и приятел с призив да се яви в моя сервиз и лично ще му покажа как се прави тая процедура .
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Не става само с МЕРАК, трябва и АКЪЛ и най-вече много труд и четене! Ето още еди жокер:http://en.openobd.org/index.htm
От това повече - здаве му кажи!
От това повече - здаве му кажи!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Благодаря на всички за многото идеи за решаване на този проблем.
Модераторите могат да заключват темата.
Модераторите могат да заключват темата.
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Много благодаря на КОЛЕГАТА ТОДИО за последния линк .Просто това ми трябваше!!!!!!!!!!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
VOLUMAX написа: Иска ми се да разбера защо според вас със съпротивлението мотора започва да пали ?
И другото което е защо при положение ,че всеки гараж вече разполага с VAG-COM не може да се извърши една качествена диагностика на вече доста стар модел автомобил ???
Защото компютъра се лъже че е студен, и увеличава цикловото количество гориво, увеличава ъгъла на аванс, тея помпи са си с ъгъл който се наглася по електронен път..
Проблемите от такава намеса са..
На компютъра няма да се подава точна температура, ще си мисли ще е студено, аванса ще е постояно по висок от нормалното и оборотите на празен ход ще са по високи..
Заради едно палене разбиваш работата на почти всички възли..
Първо има няколко диагностики...
Гасиш топъл двигател и веднагае палиш без да чакаш..
Ако колата запали веднага, когато е угасена, а постояла извесно време не пали..
явно се касае за износена разпределителна глава в ге-не-пе-то просто загрятата нафта се процежда между елементите и вътре става въздушен мехур, който докато се обезвъздуши иска въртене, въздух в системата, или непоткачваща помпа в резервоара...
Ако угасена веднага пак не пали, лошо, лошо, много износена ГНП или проблем с електрониката, в най честия случай..
Причините за въздух могат да се изкючат, чрез монтиране временно на една помпичка ръчна за нафта..
Но да променяш показатели на датцичи не е най правилният път..
Неща да споря с никой обаче по въпроса!!!! просто не ми се водят подобен род безмислени спорове..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
здравейте,колеги.нов съм във форума.и ако мога да бъда полезен.
скоро имах проблем с 2.5 тди а6 при студен двигател пале6е от раз а при топъл въртеше 10-15 пъти до старт
четох го с ваг-ком при колега с ктс всички стойности бяха наред
след месец се скапа стартера,оправихме го и проблема с трудниа старт при топал двигател исчезна.
след ремонта на стартера бордвото напрежение на ецу-то се беше повишило с 1v от 9.3 v при старт до 10.3v
скоро имах проблем с 2.5 тди а6 при студен двигател пале6е от раз а при топъл въртеше 10-15 пъти до старт
четох го с ваг-ком при колега с ктс всички стойности бяха наред
след месец се скапа стартера,оправихме го и проблема с трудниа старт при топал двигател исчезна.
след ремонта на стартера бордвото напрежение на ецу-то се беше повишило с 1v от 9.3 v при старт до 10.3v
90% от проблема е от последния ремонт!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Точно там е проблема, ако стартера не може да развърти двигателя на около 200 оборота, когато е топъл няма палене... но това е заложено в софтуера. Евентуалната му промяна щеше да удължи живота на стартера...vrm написа:здравейте,колеги.нов съм във форума.и ако мога да бъда полезен.
скоро имах проблем с 2.5 тди а6 при студен двигател пале6е от раз а при топъл въртеше 10-15 пъти до старт
четох го с ваг-ком при колега с ктс всички стойности бяха наред
след месец се скапа стартера,оправихме го и проблема с трудниа старт при топал двигател исчезна.
след ремонта на стартера бордвото напрежение на ецу-то се беше повишило с 1v от 9.3 v при старт до 10.3v
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
traqnsavov написа:VOLUMAX написа: Иска ми се да разбера защо според вас със съпротивлението мотора започва да пали ?
И другото което е защо при положение ,че всеки гараж вече разполага с VAG-COM не може да се извърши една качествена диагностика на вече доста стар модел автомобил ???
Защото компютъра се лъже че е студен, и увеличава цикловото количество гориво, увеличава ъгъла на аванс, тея помпи са си с ъгъл който се наглася по електронен път..
Проблемите от такава намеса са..
На компютъра няма да се подава точна температура, ще си мисли ще е студено, аванса ще е постояно по висок от нормалното и оборотите на празен ход ще са по високи..
Заради едно палене разбиваш работата на почти всички възли..
Първо има няколко диагностики...
Гасиш топъл двигател и веднагае палиш без да чакаш..
Ако колата запали веднага, когато е угасена, а постояла извесно време не пали..
явно се касае за износена разпределителна глава в ге-не-пе-то просто загрятата нафта се процежда между елементите и вътре става въздушен мехур, който докато се обезвъздуши иска въртене, въздух в системата, или непоткачваща помпа в резервоара...
Ако угасена веднага пак не пали, лошо, лошо, много износена ГНП или проблем с електрониката, в най честия случай..
Причините за въздух могат да се изкючат, чрез монтиране временно на една помпичка ръчна за нафта..
Но да променяш показатели на датцичи не е най правилният път..
Неща да споря с никой обаче по въпроса!!!! просто не ми се водят подобен род безмислени спорове..
Да, така е.
Но това, което се предлага вече - не става въпрос за лъжене на температурата, а за промяна на порцията при стартиране спрямо тази температура, включително и при износени помпи, е не тотално все пак...
Нали се сещаш, че се продават стари коли, ти ако си търговец, ще правиш ли ремонт на стартер или помпа да речем, или ще гледаш да се отървеш минимално?
Да, не е честно спрямо бъдещия собственик, но така стоят нещата...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали
Смятам че въпроса се изчерпа и преминава на спор . Заключвам темата .
regards
regards