4,8 бензин 2008г след престои от 20-25 дена колата не завърта стартера,не записва грешки,всички други системи работят...
свалих колектора за да видя стартера да не е залепил но не е,принодилтелно пали...не е била със слаб акумулатор колата прес тва време
порше кайен
Re: порше кайен
Как "пали принудително" къде подаваш напрежение на намотката на шалтера, директно на извода на стартера или някъде по кабела, или от релето за стартера? Локализирай, стартер релето сработва ли?
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: порше кайен
Колега, гледай и живи данни - започни от стоп машинката примерно. А грешки къде няма, то тази кола си е една голяма грешка на Швабско Швайнските инДжинери.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: порше кайен
Често им гният и кабелите към стартера. И опиши какво си премерил и къде го принуждаваш, че въпросът ти май е към Ванга.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: порше кайен
пали принудително като дам,,плюс,, на бубинката на стартера/малкия кабел),точно там не идва 12v за да се активира самия стартер,грешки няма в моторния няма в кутията в спирачната система също,стоп машинката работи и кабелите са здрави към стартера...
къде е релето на стартера къде се намира?
къде е релето на стартера къде се намира?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: порше кайен
В бушонното табло отляво пред челното стъкло.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: порше кайен
мерси на всички отзовали се,след точната намеса на ,,Иванов,,релето бе точно там всичко бе по-лесно...
допълнителен модул за каското най-вероятно, бе окислил жестоко и не пропускаше 12-те волта от ключа към стартера.
допълнителен модул за каското най-вероятно, бе окислил жестоко и не пропускаше 12-те волта от ключа към стартера.