Ти си гений колега ,резни да видим кво ша станеrudoni написа:След емулиране през реле на допълнително съпротивление машината вече пали!
Остава въпросът за диагностиката!Обръщам се към всички колеги (тунери ,хакери ,диагностици и т.н) с питането за този джип : може ли , ако му резна диагностиката след ЕБУ и връзката с CAN веднага-директно към ЕБУ, да му направя К диагностика (директно за ЕБУ) по ISO9141-2 както е за този мотор?Ако някой е провил тази гимнастика ,нека сподели,моля!Диагностиката става по КАН и е ограничена по живи данни!\а те ме интересуват най много!
Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
rangel1 написа:Ти си гений колега ,резни да видим кво ша станеrudoni написа:След емулиране през реле на допълнително съпротивление машината вече пали!
Остава въпросът за диагностиката!Обръщам се към всички колеги (тунери ,хакери ,диагностици и т.н) с питането за този джип : може ли , ако му резна диагностиката след ЕБУ и връзката с CAN веднага-директно към ЕБУ, да му направя К диагностика (директно за ЕБУ) по ISO9141-2 както е за този мотор?Ако някой е провил тази гимнастика ,нека сподели,моля!Диагностиката става по КАН и е ограничена по живи данни!\а те ме интересуват най много!
пази боже ......
стига с тия простащини
защо просто не си купиш подходящия уред
със сухо дупе риба ли ще ловиш
ако аз бях на мястото на клиента това реле щеше да ти е в дупето вече
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Колега vampir, нали се сещаш, че преди да намокриш дупенцето, някога е било сухо.. не всеки има възможност за дилърски диагностики, не всички са като кан клип и лексиа с евтини аналози! Няма как да започнеш да се занимаваш с автомобили и веднага да наръсиш маса пари за всички маймунки. Днес едно, утре - друго! А ти самият с всички устройства ли разполагаш, или си ограничил автопарка си до 1-2-3 марки автомобили?
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
разполагам с почти всичко за което може да се сетиш и още малко повечеralderon написа:Колега vampir, нали се сещаш, че преди да намокриш дупенцето, някога е било сухо.. не всеки има възможност за дилърски диагностики, не всички са като кан клип и лексиа с евтини аналози! Няма как да започнеш да се занимаваш с автомобили и веднага да наръсиш маса пари за всички маймунки. Днес едно, утре - друго! А ти самият с всички устройства ли разполагаш, или си ограничил автопарка си до 1-2-3 марки автомобили?
правя предимно три марки автомобили другите ги гоня освен ако не са на приятели
винаги си купувам правилните инструменти и не правя компромиси с труда си и качеството
по тези марки мисля че мога всичко , или поне така си мисля
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Браво!...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 8:13 pm
- Обратна връзка:
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
кои са тези марки да знаем вече да пращаме само при теб хората да си ги ремонтират....vampir написа:разполагам с почти всичко за което може да се сетиш и още малко повечеralderon написа:Колега vampir, нали се сещаш, че преди да намокриш дупенцето, някога е било сухо.. не всеки има възможност за дилърски диагностики, не всички са като кан клип и лексиа с евтини аналози! Няма как да започнеш да се занимаваш с автомобили и веднага да наръсиш маса пари за всички маймунки. Днес едно, утре - друго! А ти самият с всички устройства ли разполагаш, или си ограничил автопарка си до 1-2-3 марки автомобили?
правя предимно три марки автомобили другите ги гоня освен ако не са на приятели
винаги си купувам правилните инструменти и не правя компромиси с труда си и качеството
по тези марки мисля че мога всичко , или поне така си мисля
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Ако са ваз,газ и заз ги мога и аз
Но ако са бмв,марцедес и всички останали Еми евалла
Но ако са бмв,марцедес и всички останали Еми евалла
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
rangel1 написа:Ако са ваз,газ и заз ги мога и аз
Но ако са бмв,марцедес и всички останали Еми евалла
80% BMW , 20% Mercedes и VAG
сервизът ми не е голям и е лесно да изпълня капацитета му на 150 % примерно
така като имам възможност за подбор на автомобилите и клиентите ми е лесно да подържам високи цени близки до на дилъра
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Защо модераторът не се е намесил все още? Непълен акаунт!От къде си бе дзверо! Наемаш ли се да отремонтираш ЕБУ на тоз джип?И ако да - дай координати да ти го пратя и представи предложение за оферта!
Аз толкова мога на село!Ела на село да те видя!Аз също мога в голямото село!
Аз толкова мога на село!Ела на село да те видя!Аз също мога в голямото село!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Брей ако беше от русе щях да ти вкарам оферта да даваш 30кинта надник да ти паля печката и да опъвам кабелите че на мойте колеги в русе им се виждат много парите,искат за 30лв да флашвам и да правя механика на коли 2012година по 20 часа на ден
Извинявай колега рудони че ти осрахме темата
Извинявай колега рудони че ти осрахме темата
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Не е проблем!Виждам ,че има много ербапи тук!Ама дали не са виртуални?!В нашата гилдия им викаме книжни инженери(китайците -книжни тигри)!Двигателя и управлението му е МБ.Защо не се пробваш да му оправиш ЕБУ?!Чакам оферта!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
1.спиш много далеч от курника ..... проблема изобщо не е в това дето искаш да ремонтирашrudoni написа:....
2.и в големите села има селяци които ремонтират по твоя начин така че не се успокоявай със селото си
3.прочетох някои твои мнения в други теми ......... много си зле честно...... не всичко е опел корса от 1993
4.не съм учител ама имам по-високо и качествено образование относно автомобилите от теб и по кетапи и на практика
5.не ме карай да се представям виртуално ..... аз не искам ти да ме познаваш който трябва ме познава също така и аз него
6.cheroci се пише CHEROKEE
7.аутокома как е трие ли грешките
8 имам приятел китаец жена му се казва Хуй-Хуй ( това не е майтап ) до сега не съм посмявал да я нарека по име
9 сполай ти
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
цялото отяждане не го схванах за какво е
и според мен проблема едва ли е еку, ама нямам по добра идея и си трая
отрязването на диагностиката и извеждане на друга такава независимо дали е ефикасно или не ми се вижда варварско, ако колата отиде в друг сервиз ще има тежки благословий
в крайна сметка който плаща поръчва музиката, jeep имат оторизиран сервиз в бг, нарича се "балкан стар", предлагат оригинални резервни части и сервиз по правилата на производителя. клиента избира къде да си поправя колата
аутоком чете и трие "грешки" не по-зле от всички други тестери при 90% от автомобилите, за повече - повече
все още не съм виждал тестер който да умее да смени счупени сервомоторчета на парното през диагностичната букса, за да не свалям таблото, така че издигането в култ на разни апаратури ми тъпее
всеки може да си оборудва сервиза/гаража както прецени а доколкото схващам целта на форума е да си помагаме
много е лесно да ругаеш че тоя който е правил колата преди теб е егати тъпака, ама като видиш една дрънкаща незатегната гайка и осъзнаеш че никой не е пипал колата след теб, разбираш че и ти си егати тъпака, точно същия като онзи когото напсува вчера
на когото не му се е случвало, явно е сбъркал мястото, трябва да си пусне регистрацията за одобрение от админ във форума на богоподобните
и според мен проблема едва ли е еку, ама нямам по добра идея и си трая
отрязването на диагностиката и извеждане на друга такава независимо дали е ефикасно или не ми се вижда варварско, ако колата отиде в друг сервиз ще има тежки благословий
в крайна сметка който плаща поръчва музиката, jeep имат оторизиран сервиз в бг, нарича се "балкан стар", предлагат оригинални резервни части и сервиз по правилата на производителя. клиента избира къде да си поправя колата
аутоком чете и трие "грешки" не по-зле от всички други тестери при 90% от автомобилите, за повече - повече
все още не съм виждал тестер който да умее да смени счупени сервомоторчета на парното през диагностичната букса, за да не свалям таблото, така че издигането в култ на разни апаратури ми тъпее
всеки може да си оборудва сервиза/гаража както прецени а доколкото схващам целта на форума е да си помагаме
много е лесно да ругаеш че тоя който е правил колата преди теб е егати тъпака, ама като видиш една дрънкаща незатегната гайка и осъзнаеш че никой не е пипал колата след теб, разбираш че и ти си егати тъпака, точно същия като онзи когото напсува вчера
на когото не му се е случвало, явно е сбъркал мястото, трябва да си пусне регистрацията за одобрение от админ във форума на богоподобните
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
-За написаното по горе от колегата ogromnii, мога да кажа само едно, - Браво - хвала, -вярно и точно до последната запетая.
-Колега ogromnii ,жалко че не се познаваме лично за да ти стисна ръката и поздравя за поста ти - евалла!!!
-Аз нямаше да имам нервите и стилът, за да изпиша толкова точно и премерено нещата относно колегиалноста и т.н.... штях да нагрубя някоко неумишлено.......-затова и не пиша!
Поздрави на всички и респект за колегата ogromnii.
-Колега ogromnii ,жалко че не се познаваме лично за да ти стисна ръката и поздравя за поста ти - евалла!!!
-Аз нямаше да имам нервите и стилът, за да изпиша толкова точно и премерено нещата относно колегиалноста и т.н.... штях да нагрубя някоко неумишлено.......-затова и не пиша!
Поздрави на всички и респект за колегата ogromnii.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Jeep Grand cheroci 2001 2.7 CDI
Много нещо мога да изпиша, обаче ме мързи. Всеки от писалите има право в това, което е написал!
Обаче не е по темата!
По темата - не мога да си обясня защо трябва да се реже КАН-а и къде точно ще се "боде" ИСО-то; и защо по дяволите трябва да се прави това! От практиката, дали по КАН или по ИСО кодочетецът ми показва едни и същи неща (говоря за марки и модели, на които са изпълнени и двете комуникационни линии). Така че, колега Рудони, проблемът не е в КАН-а, а в Аутокома! Просто толкова си може на тая кола.
За решението на конкретния проблем - има ли значение как е решен, ако резултатът е удовлетворителен за клиента и не пречи на сигурността на движение? Смятам, че не!
Престанете да спамите темата или ще я заключа... Така или иначе казусът на Рудони е решен.
Ако пък някой знае конкретната причина за точно този проблем - да напише!
Поздрави!
Обаче не е по темата!
По темата - не мога да си обясня защо трябва да се реже КАН-а и къде точно ще се "боде" ИСО-то; и защо по дяволите трябва да се прави това! От практиката, дали по КАН или по ИСО кодочетецът ми показва едни и същи неща (говоря за марки и модели, на които са изпълнени и двете комуникационни линии). Така че, колега Рудони, проблемът не е в КАН-а, а в Аутокома! Просто толкова си може на тая кола.
За решението на конкретния проблем - има ли значение как е решен, ако резултатът е удовлетворителен за клиента и не пречи на сигурността на движение? Смятам, че не!
Престанете да спамите темата или ще я заключа... Така или иначе казусът на Рудони е решен.
Ако пък някой знае конкретната причина за точно този проблем - да напише!
Поздрави!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900