К Л адаптер
К Л адаптер
Здравейте искам да попитам този K-L адаптер (без да правя реклама на сайта ) http://www.obd2-bg.com/K-L_COM/index.html мога ли да го ползвам в диагностиката на някоя газова система нпример LANDI RENZO, OMEGAS или някоя дуга.. благодаря ви .
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: К Л адаптер
Не. Не и без преправяне.kamen написа:Здравейте искам да попитам този K-L адаптер (без да правя реклама на сайта ) http://www.obd2-bg.com/K-L_COM/index.html мога ли да го ползвам в диагностиката на някоя газова система нпример LANDI RENZO, OMEGAS или някоя дуга.. благодаря ви .
По-добре си купи или направи точния адаптер. Схеми из нета много, дори и тук има.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: К Л адаптер
При газовите уредби нивото е 5V.(на диагностиката),а при КЛ е 12V.
Това става:
http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod ... g&show=358
Това става:
http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod ... g&show=358
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: К Л адаптер
зада неотварям нова тема въпреки че въпросът ми е за друг раздел опитах се със същия K-L адаптер да диагностирам FIAT BRAVO 1.4 12V 96 год с програмата FIATECUSCAN но неможак да се закача , каква може да е причината , проверени настройки COM 1 пуснато външно захранване пробвах и с K и L линиите на адаптора на колата на буксата са два кабела маса и K линията . Благодаря ви.
Re: К Л адаптер
http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod ... g&show=144
Мисля че това е по добрия вариант че даже може се ползва като реален порт с всичките му възможности
Но щом всеки предлага варианта с ком порта явно има нещо гнило ама кво е
Мисля че това е по добрия вариант че даже може се ползва като реален порт с всичките му възможности
Но щом всеки предлага варианта с ком порта явно има нещо гнило ама кво е
Re: К Л адаптер
Ей сега вече ядоса лъвовете в форума (лично мен не ме бърка щото....................)kamen написа:зада неотварям нова тема въпреки че въпросът ми е за друг раздел опитах се със същия K-L адаптер да диагностирам FIAT BRAVO 1.4 12V 96 год с програмата FIATECUSCAN но неможак да се закача , каква може да е причината , проверени настройки COM 1 пуснато външно захранване пробвах и с K и L линиите на адаптора на колата на буксата са два кабела маса и K линията . Благодаря ви.
А относно въпроса ти И по добър КиЛ от вагкомския няма никога с нищо не ми е изневерявал.
Re: К Л адаптер
Това създава виртуален COM порт.rangel1 написа:http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod ... g&show=144
Мисля че това е по добрия вариант че даже може се ползва като реален порт с всичките му възможности
Но щом всеки предлага варианта с ком порта явно има нещо гнило ама кво е
Поздрави!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: К Л адаптер
Значи едното + другото правят адаптер на юсб Благодарско.
Re: К Л адаптер
На мен този автомобил ми излиза в червено в програмата на FiatEcuScan,което означава че се поддържа от платената версия.kamen написа:зада неотварям нова тема въпреки че въпросът ми е за друг раздел опитах се със същия K-L адаптер да диагностирам FIAT BRAVO 1.4 12V 96 год с програмата FIATECUSCAN но неможак да се закача , каква може да е причината , проверени настройки COM 1 пуснато външно захранване пробвах и с K и L линиите на адаптора на колата на буксата са два кабела маса и K линията . Благодаря ви.
Поздрави!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: К Л адаптер
един въпрос към тези които са наясно
хванах се да си направя к-л адаптер, но се задвоумих за следното - някои схеми ползват пин 2 на ком порта за к-линията и пин 3 за л-линията, други ползват 2 и 3 за к и 7 за л
искам да го използвам за газов ламбда контрол, но да остане използваем и за друго, 5/12в нивата ще ги направя на цк, ама не стоплям понеже съм малко бос когато се ползват само пин 2 и 3 к-линията еднопосочна (приемане) ли е? изобщо ако някой може да ме осветли ще съм благодарен.
хванах се да си направя к-л адаптер, но се задвоумих за следното - някои схеми ползват пин 2 на ком порта за к-линията и пин 3 за л-линията, други ползват 2 и 3 за к и 7 за л
искам да го използвам за газов ламбда контрол, но да остане използваем и за друго, 5/12в нивата ще ги направя на цк, ама не стоплям понеже съм малко бос когато се ползват само пин 2 и 3 к-линията еднопосочна (приемане) ли е? изобщо ако някой може да ме осветли ще съм благодарен.
Re: К Л адаптер
Аз не разбрах какъв е въпроса!ogromnii написа:един въпрос към тези които са наясно
хванах се да си направя к-л адаптер, но се задвоумих за следното - някои схеми ползват пин 2 на ком порта за к-линията и пин 3 за л-линията, други ползват 2 и 3 за к и 7 за л
искам да го използвам за газов ламбда контрол, но да остане използваем и за друго, 5/12в нивата ще ги направя на цк, ама не стоплям понеже съм малко бос когато се ползват само пин 2 и 3 к-линията еднопосочна (приемане) ли е? изобщо ако някой може да ме осветли ще съм благодарен.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: К Л адаптер
абе зарежи, тия дни ще тествам и ако остане нещо неясно ще пиша какво. накратко искам да направя к-л ама като гледам газовите са с още по проста комуникация, ще пробвам с 2 транзистора вместо мах232
после ще докладвам работи ли или какво съм думнал
после ще докладвам работи ли или какво съм думнал
Re: К Л адаптер
с два транзистора си работи перфектно, тръгна от раз с газовата, като имам време ще го тествам и с кола , нещо като разделена к-линия
Re: К Л адаптер
мога ли да ползвам този кабел като k-l адаптер с rx tx i gnd
http://pinout.net/browse.php?conid=504
http://pinout.net/browse.php?conid=504