Допитване относно диаметъра на дюзи
Допитване относно диаметъра на дюзи
-Здравейте колеги, наскоро монтирах на автомобила на синът ми газов инжекцион!
-И нали ми е за сефте и на моя кола, се старах много и се консултирах с приятел газаджия-доста, -всичко стана перфектно и работи идеално. НООООО разходът е около 18-19л. на 100км само градко щофиране. Струва ми се много????
Колата е Мицубиши Галант 99 година мотора 6А13 2.5 литра 6 (шестцилиндров) V(веобразен) 163 коня 120 kw
Газаовия инжекцион е AG Zenith с инжектори Valtek (червени) 3 ома.
Колегата газаджия ме посъветва да разпробия дюзите на инжекторите на диаметър 2.5мм. и мисля че там направихме грешка?
-Затова моля за мнения за това какъв трябва да е диаметъра на дюзите на този мотор, купил съм вече шест броя нови дюзи !
Друг колега ме посъветва че би трябвало да са на 2.3мм. Но ще чакам вашите мнения за да не правя отново грешки
Благодаря ви предварително.
-И нали ми е за сефте и на моя кола, се старах много и се консултирах с приятел газаджия-доста, -всичко стана перфектно и работи идеално. НООООО разходът е около 18-19л. на 100км само градко щофиране. Струва ми се много????
Колата е Мицубиши Галант 99 година мотора 6А13 2.5 литра 6 (шестцилиндров) V(веобразен) 163 коня 120 kw
Газаовия инжекцион е AG Zenith с инжектори Valtek (червени) 3 ома.
Колегата газаджия ме посъветва да разпробия дюзите на инжекторите на диаметър 2.5мм. и мисля че там направихме грешка?
-Затова моля за мнения за това какъв трябва да е диаметъра на дюзите на този мотор, купил съм вече шест броя нови дюзи !
Друг колега ме посъветва че би трябвало да са на 2.3мм. Но ще чакам вашите мнения за да не правя отново грешки
Благодаря ви предварително.
Последно промяна от rockton на Нед Юни 27, 2010 11:13 am, променено общо 1 път.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
мощноста в kw/бр.цилиндри-2/10
пример 100kw/4=25-2=23/10=2.3
в повечето случаи върши работа но все пак това е примерно после се подбира според това как се държи колата
пример 100kw/4=25-2=23/10=2.3
в повечето случаи върши работа но все пак това е примерно после се подбира според това как се държи колата
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Значи качествените инжекциони първо вътре си имат указателни таблици които указват долу горе колко трябва да са дюзите..
Второ според ламбда показанията и времето на отваряне на дюзите компютъра дава предпоръка да се увеличат отворите или да се намалят..
И има и така наречените формули за смятане, който що годе работят добре...
Не е толкова сложно да се настрои газов инжекцион.
Второ според ламбда показанията и времето на отваряне на дюзите компютъра дава предпоръка да се увеличат отворите или да се намалят..
И има и така наречените формули за смятане, който що годе работят добре...
Не е толкова сложно да се настрои газов инжекцион.
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Колега ако е семи секуенс препоръчително е от 2.2 до 2.4 мм да са дюзите а ако е фул груп което ме съмнява за японска машина от 2,5 до 2,7 мм
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
-Вчера направих нова пренастройка на газовият "компир" , оставх му за сега старите дюзи на 2,5мм. правих регулировките по време на ход, по живи данни! ламда коефициента е идеален във всички режими на работа между 1 и 1,023 , гледано и със газанализаторът!
Какво направих, -свалих малко инжекторният цикъл. във вървежа и тягата няма разлика, няма замисляне, сега ще видя как ще е на разход!
-
-благодаря на взелите участие.
П.С...-никой колега ли, не е правил до сега такъв "самолет" ????
Какво направих, -свалих малко инжекторният цикъл. във вървежа и тягата няма разлика, няма замисляне, сега ще видя как ще е на разход!
-
-Системата е секуенциална 6.(шест) самостоятелни инжектора, ако разходът е отново велик, ще сменям газовите дюзи с по малък деиаметър и отново настройки...ще пиша какво се случва.mirix написа:Колега ако е семи секуенс препоръчително е от 2.2 до 2.4 мм да са дюзите а ако е фул груп което ме съмнява за японска машина от 2,5 до 2,7 мм
-благодаря на взелите участие.
П.С...-никой колега ли, не е правил до сега такъв "самолет" ????
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Колега не винаги намаляване на размера води до добри резултати ако са малки високите обороти ще изчезнат инак ако са големи ще ти е трудно да овладееш ниските. Щом си постигнал успех тайната е в настройките
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Ако не се е променило нищо напиши колко е времето на отваряне на бенз. дюзи и на газовите дюзи на едни и същи обороти... например на празен ход..
www.nofire.free.bg - Форум за огнени изкуства
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 75
- Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 6:25 pm
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Последно промяна от plamenpenis на Сря Юни 08, 2011 9:50 pm, променено общо 1 път.
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Аз подбирам размера на дюзите и диф.налягане на газта да са такива,че на тихи обороти при работа на газ газовите времена да са 5-5,5 мсек. а на високи обороти да не са повече от 24-25 мсек.При работа на газ във всички режими бензиновите времена да са както при работа на бензин +/-3%.
За автомат и "Full-group" е по-добре по-низко налягане и по-големи дюзи.
Не държа да съм прав.
Поздрави!
За автомат и "Full-group" е по-добре по-низко налягане и по-големи дюзи.
Не държа да съм прав.
Поздрави!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Във формулата за диаметъра на дюзите се ползва само мощноста на мотора и броя на цилиндрите.
Важи ли тази формула за големи мотори и ниски мощности? Например 115к.с. и 4250 куб.см. 8 цил.
Важи ли тази формула за големи мотори и ниски мощности? Например 115к.с. и 4250 куб.см. 8 цил.
Re: Допитване относно диаметъра на дюзи
Дюзите се смятат и според налягането. Ако 2.5 са и големи намалете налягането. Какви са коефициентите? Максимални и минимални?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation