Здравейте.
Мъча едно Audi А4 , 1996 , 1,8l , ADR .
Не палело след смяна на ангренаж. Колегата сменя ангренажа и мери компресията по желание на клиента. Преди клиента да отиде за автомобила двигателя работи добре.
Като го пали клиента започва да прекъсва. Клиента се прибира криво ляво и откача акумулатора по съвет да си изчисти грешките ECU-то. На другия ден слага акумулатора и същата работа но вече мига и имобилайзера. Отивам и какво да видя - кабелите на свещите на 1 и 2 цилиндър сменени, колегата ги сложил според дължината, не според цифрите на кабела. Слагам ги както трябва и автомобила пали и след малко изгасва заради имобилайзера. ВАГ-КОМ казва това:
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 8D0 907 557 S
Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D03
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
6 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent
01165 - Throttle Body Control Module (J338)
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Friday,27,August,2010,17:33:21:59303
VAG-COM Version: Release 704.1
Address 25: Immobilizer
Control Module Part Number: 4A0 953 234 F
Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0T8927973 D77
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent
Не съм много вещ в имобилайзерите но на Software Coding не трябва ли цифрите да са различни от нула.Прегледах връзките и за прекъснати кабели - всичко е ОК.
Възможно ли е само от откачен акумулатор да се получи подобен проблем.
Моля дайте съвет.
Имобилайзер Audi A4
Re: Имобилайзер Audi A4
А тези грешки всичките ли остават не се ли трие нито една от тях.
Re: Имобилайзер Audi A4
Трият се. Оставаха само тези за дросела. Но не съм стигнал до там, проблема е имобилайзера за сега. Притеснява ме че на софт кодинг е нули.
Re: Имобилайзер Audi A4
Това е проблема май...01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent
Просто го "оторизирай" с Ваг Ком-а.
Как става го пише във всеки мануал за Ваг Ком.
Re: Имобилайзер Audi A4
Ако не те затруднява-посочи в кой мануал например го пише?Ilko написа:Това е проблема май...01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent
Просто го "оторизирай" с Ваг Ком-а.
Как става го пише във всеки мануал за Ваг Ком.
Re: Имобилайзер Audi A4
Например в този на Дитекс.
Имаше даже някъде във форума линк към него.
П.П.Не е буквално във всеки, но на доста места може да се намери тази информация.
Имаше даже някъде във форума линк към него.
П.П.Не е буквално във всеки, но на доста места може да се намери тази информация.
Re: Имобилайзер Audi A4
Здравейте. Проблема е решен.
25 Imobilizer / Adaptation /канал 00 / Read / пита сигурни ли сте / Save / Done Go back / Klose Controler / Go back /
Изключва се контакта за 15 сек. Стартира се мотора. Не ми поиска PIN. Това не го направих преди да пусна темата защото мислех че ще иска PIN.
Сега люлее ниските обороти като форсираш и пуснеш газта докато ги стабилизира, но нямаше повече време.
Ще се гледа днес.
Сдобих се с ВАГ командер 1.4 ще го разучавам утре как се вади PIN.
25 Imobilizer / Adaptation /канал 00 / Read / пита сигурни ли сте / Save / Done Go back / Klose Controler / Go back /
Изключва се контакта за 15 сек. Стартира се мотора. Не ми поиска PIN. Това не го направих преди да пусна темата защото мислех че ще иска PIN.
Сега люлее ниските обороти като форсираш и пуснеш газта докато ги стабилизира, но нямаше повече време.
Ще се гледа днес.
Сдобих се с ВАГ командер 1.4 ще го разучавам утре как се вади PIN.
Re: Имобилайзер Audi A4
Няма нужда от пин за да синхронизираш ЕКУ и ИММО-то, което си направил в твоя случай. Пина трябва, когато обучаваш нов ключ. С Командера не ти трябва и пин .
А клатенето на обороти си е "стандарт" за тоя мотор...
Чистене на дросел, адаптация и ако имаш късмет от 2-3 пъти ще стане .
А клатенето на обороти си е "стандарт" за тоя мотор...
Чистене на дросел, адаптация и ако имаш късмет от 2-3 пъти ще стане .
Re: Имобилайзер Audi A4
Всичко работи перфектно вече.Клиента е покарал автомобила както му казах 15-тина километра, и няма клатене на обороти и други проблеми. Победа този път.Благодаря.