Страница 1 от 1

форд куриер 1.3 94г

Публикувано на: Пет Дек 28, 2007 9:13 pm
от tnikolov
Липсва сигнал при замерване напрежението на ламбда сондата . Подгряването е наред.Същото е и при разкачен куплонг на сондата. това проблем в ЕКУ-то ли е или бъркам нещо. Замервам с осцилоскоп и волтмер. Работата на ламбда сондата зависи ли от температурата на д-ля и ако да как?/д-ля си загрява нормално/

Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 9:42 pm
от hristo
Зависи от загряването. След като загрее до 300 градуса по целзй, започва да работи.
А иначе подай напрежение около 1в и гледай какво става със сместа, дали обеднева, и към маса и съответно дали обогатява.

Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 9:58 pm
от tnikolov
Ako си променя работата -сондата не е в ред. Ако не реагира, е ЕКУ-то.
Така да го разбирам? / не е от кабели проверих ги/

Публикувано на: Чет Яну 03, 2008 4:42 pm
от hristo
Ако сместа се променя, проблема е в сондата, ако не- в ECU-то

Re: форд куриер 1.3 94г

Публикувано на: Нед Ное 02, 2008 10:48 am
от gt40
За разлика от повечето инжекциони, на Форд на входа за сондата няма опорно напрежение от 0.45В. Тъй че проблема ти е : гръмнала сонда !