форд куриер 1.3 94г

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
tnikolov
КОЛЕГА
Мнения: 81
Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 11:58 pm

форд куриер 1.3 94г

Мнение от tnikolov »

Липсва сигнал при замерване напрежението на ламбда сондата . Подгряването е наред.Същото е и при разкачен куплонг на сондата. това проблем в ЕКУ-то ли е или бъркам нещо. Замервам с осцилоскоп и волтмер. Работата на ламбда сондата зависи ли от температурата на д-ля и ако да как?/д-ля си загрява нормално/
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Зависи от загряването. След като загрее до 300 градуса по целзй, започва да работи.
А иначе подай напрежение около 1в и гледай какво става със сместа, дали обеднева, и към маса и съответно дали обогатява.
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
tnikolov
КОЛЕГА
Мнения: 81
Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 11:58 pm

Мнение от tnikolov »

Ako си променя работата -сондата не е в ред. Ако не реагира, е ЕКУ-то.
Така да го разбирам? / не е от кабели проверих ги/
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Ако сместа се променя, проблема е в сондата, ако не- в ECU-то
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: форд куриер 1.3 94г

Мнение от gt40 »

За разлика от повечето инжекциони, на Форд на входа за сондата няма опорно напрежение от 0.45В. Тъй че проблема ти е : гръмнала сонда !
Публикувай отговор