Страница 1 от 1

Помощ за FORD

Публикувано на: Пет Сеп 21, 2007 1:41 am
от venelek
Здравейте колеги.Имам проблем с FORD Escort 1.8i(RDA-zetec).Автомобила работи сравнително добре на тихи обороти.При подаване на газ започва да прекъсва,като постепенно успява да вдигне оборотите.Проблама е много по осезаем при рязко отваряна на дроселовата клапа.При диагностика с кодочетец изкарва грешка 552.Не можах да открия този клапан :( .Измерих му газовете.Стойностите са много близки до посочените в autodata.Пробивното напрежение на искрите е около25kV.Утре ще смениме кабели и свещи.Дебитомера,TPS и ландисондата работят.ECT също.
Къде бъркам и какво пропускам???
Благодаря предварително.
Пропуснах да спомена че проблема се е появил след гърмеж във всмукателния тракт естествено при каране на газ.Ако се сетя за още нещо ще пиша.

Re: Помощ за FORD

Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 2:58 am
от cougar
Според мен колега смуче въздух от някъде по колектора

Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 2:03 pm
от cardiag
kabel

Публикувано на: Нед Ное 25, 2007 10:40 pm
от mitko
Нищо от тия две неща . На смукателя до филтъра има MAF sensor .Щом е гръмнала сменяи го и си готов . Откачи го и провери без него и ще видиш как вдига оборотите без проблем . Това е слабо място на Форда.

Публикувано на: Пон Ное 26, 2007 2:28 am
от venelek
Проблема е решен отдавна.Извинявам се че пропуснах да спомена за това навреме.
След смяна на кабелите,всичко си дойде на мястото.
Благодаря на всички.

Публикувано на: Пон Ное 26, 2007 2:40 am
от VOLUMAX
[quote="mitko"]Нищо от тия две неща . На смукателя до филтъра има MAF sensor .Щом е гръмнала сменяи го и си готов . Откачи го и провери без него и ще видиш как вдига оборотите без проблем . Това е слабо място на Форда.[/quote]

Oт моя опит съм стигнал до извода ,че тия МАФ-ове на тоз модел фордове са "железни" много рядко ми се е налагало да ги подменям.
А самия измерител е доста стабилен и почти неможе да се повреди от гърменето.
По често се налага само почистване .