Пак странен проблем с Mercedes Sprinter 313cdi

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

Пак странен проблем с Mercedes Sprinter 313cdi

Мнение от YuliGeorgiev »

Колеги незнам само на мен ли ми се случва но наи странните проблеми ми изкачат с тези mercedes cdi-та :?
Така да започвам:
преди няколко дена при нас в сервиза доиде този мерцедес на въже,угаснал в движение.
нормалната диагностика с ктс-520 вийда се че няма високо налягане в раил-а и аиде нов регулатор на налягане.колата запалва и работи странно като на блокирали разпръсквачи свалям дюзите и при проверка на стеннда нито една като и подам импулс не сработва както требва.бърза проверка на горивото в резервоара и опа маи не е нафта а неква киселина. както и да е .то4им слагаме 4 нови дюзи и колата заработва.клиента доволен ние съшто :D .а аз на бъзик на изпроводяк му казвам 4е трябваше и помпата да се скапе 4е програмата да е пълна.
и кво става на следвашия ден?аиде пак при нас на въже.кат подаде гас и колата изгасва.работи само на мин обороти.отваряме помпата след диагнотика и кво от трите елемента един стро6ен и един блокирал.три нови елемента и аиде пак 4ао.да ама не
на следваштия ден пак идва на ход наистина но странно работи(пре4уква аванс от време на време) от високо налягане в раил-а
на мин обороти(държи около380 атмосвери).понейе помпата ми бе6е наи лесно аиде пак на земята и пак се разглобява и изненада елементите отново блокират(посиняват кат прегрели).отново нови елементи и палим колата от туба 6тот се сумняваме да не е останало от киселината в резервоара.4-5 минути работа и колата пак по4ва да пре4уква на минимални обороти.гледам налягането в раила отново лети високо 350-380 атм от време на време а не 260 както требва.пак разглобяваме помпата пак се вийда как елементите по4ват да посиняват.ве4е си мислим 4е сигурно корпуса на помпата не6то е пострадал от стро6ения елемен и аиде мойе елементите да прегряват.
неска земаме помпа 2-ра употреба пак палим 10 километра докат колата загреи и пак съ6тото почва да пречуква и налягането пак излита некъде.отваряме и тази и съ6тото - елементите посинели.а сега некои да ми кайе за6то помпата прегрява?
които от колегите питах неска никои не е имал такув слу4аи.дори се свързахме с балкан стар но и те не са наясносамо споменаха 4е на филтъра горивния и ма клапан дет трябжа д а пропуска кум резервоара след темп на нафтата 30 градуса и се сумнявам да не би тоз клапан да задържа и колата да работи само с загряло изли6но гориво дет е доста горе6то и затуи да прегрява помпата .извикахме такув клапан 25 лева ама нали знаите 4е за пробата пак требжа да сусипем една помпа :shock: .утре идват нови три елемента от турция ама докога ?
на няко да му се еслу4вало или поне да е наясно за6то прегрява помпата?
моля пи6ете па ако стане кат додите в варна 6те по4ерпим :?:
AnatoliMihaylov
КОЛЕГА
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Юли 25, 2008 12:09 am

Re: Пак странен проблем с Mercedes Sprinter 313cdi

Мнение от AnatoliMihaylov »

Ако не си пробвал и смениш клапана на горивния филтер смени и филтара защото това което го нарече "киселина" може да е прецакало и филтара и да не достига достатачно гориво затова да чука аванса и да не иска да дърпа !
С друго не мога да ти помогна от тук :(
Публикувай отговор