Може би правилното е да се смени повредения катализатор, след като се изясни/отстрани причината за стопяването му. И да се сложи нов DPF. Ако е скъпо има решение - прекратяване на регистрацията и продажба на части/за скрап.vesko написа: ↑Сря Ное 21, 2018 9:08 pm може би,не е по-добре да остава катализатора говоря от страната на клиентите,а не от гледна точка на екологията.Таз кола е пример за това,намират се на мн.не удобно място няма сензор който да каже,че единия катализатор е почти стопен зареди това че се е запушил
Защото автомобилите биват 2 вида - изправни и неизправни. Този, за който е темата е очевидно неизправен, и следва или да бъде върнат към изправно състояние или да бъде изведен от експлоатация. Щото мръсния от "печки с твърдо гориво" въздух го дишаме всички.
Не мога да разбера как щедро махате разни неща от колите - и защо избирателно. Много по-практично ми се вижда като се износят спирачките вместо да се слагат скъпи дискове и накладки да се изолират Хвърляш спирачния апарат за скрап, един болт в абс-а и газ!! Нет человека, нет проблема