Сузуки Витара 2.0 ТД 1998 г. мотора който се слага и на мазда.
Пали и при подаване на газ светва лампата за подгрева и влиза в авариен режим.Проблема е че тоя кош няма с какво да го прочета,около мене също няма къде да го пратя да я прочетат.Без диагностика трудна работа но все пак имал ли е някой авариен режим с тая кола,пак някаква насока да имам.Преди мен са сменили друго гнп със всички датчици по него,аз проверих всички вакууми,соленоидите за егр-а,клапата за гасене,температурния датчик,изолирах горивния филтър,захранвах гнп-то от туба да изолирам резервоара,катализатора не е запушен,до клапана на гнп си има постоянен плюс отваря си напълно и не.При подаване на газ светва подгрева и се форсира до 3000 оборота.Приемам всякакви идеи
Витара 2.0 ТД авариен режим
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Витара 2.0 ТД авариен режим
И защо пускаш по 2 еднакви теми ... едва ли ще получиш нещо повече като отговори.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
Re: Витара 2.0 ТД авариен режим
защото под форума Диагностика-проблеми е доста по посещаван от колегите
Re: Витара 2.0 ТД авариен режим
Във форума на мазда има как се чете компа със светодиод, елементарно е.
Re: Витара 2.0 ТД авариен режим
Като е на Мазда мотора може да се пробва с ForScan и ELM327!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Витара 2.0 ТД авариен режим
Дават се на късо пиновете TEN и GND с кабел, кламер или каквото е удобно.
Аз съм пробвал със светодиод с допълнително сложено съпротивление от 1кОм и наистина ми извади 2 грешки. Пъха се в пиновете +B и FEN, естествено светка само при точното му слагане, ако не светне, трябва да се обърне.
Важно е да се внимава да не се допрат крачетата на диода с "моста", свързващ пиновете.
Дава се само контакт, не се пали. Не знам какво ще стане, ако се запали двигателят.
Накратко:
1. Свързват се (закъсяват) TEN и GND с проводник
2. Слага се светодиод със съпротивление от 1кОм в +B и FEN
3. Дава се контакт
Например грешка 23 се визуализира, като 2 дълги светкания и 3 къси/бързи, изброява каквито грешки има и после ги повтаря.
Чистенето на грешка става с разкачане на акумулатора и натискане на спирачка за 10-20секунди или по-добре за повече.
Има и клипове в ютуб
Аз съм пробвал със светодиод с допълнително сложено съпротивление от 1кОм и наистина ми извади 2 грешки. Пъха се в пиновете +B и FEN, естествено светка само при точното му слагане, ако не светне, трябва да се обърне.
Важно е да се внимава да не се допрат крачетата на диода с "моста", свързващ пиновете.
Дава се само контакт, не се пали. Не знам какво ще стане, ако се запали двигателят.
Накратко:
1. Свързват се (закъсяват) TEN и GND с проводник
2. Слага се светодиод със съпротивление от 1кОм в +B и FEN
3. Дава се контакт
Например грешка 23 се визуализира, като 2 дълги светкания и 3 къси/бързи, изброява каквито грешки има и после ги повтаря.
Чистенето на грешка става с разкачане на акумулатора и натискане на спирачка за 10-20секунди или по-добре за повече.
Има и клипове в ютуб
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
Re: Витара 2.0 ТД авариен режим
16 пиновата обд е буксата за диагностика