Страница 1 от 2

Проблем с Navigator mobile на TEXA. Помогнете ....

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 9:05 am
от Nickolay
Имам апаратура за бордова диагностика на TEXA. Моделът на устройството ми е Navigator mobile. Срещам много сериозен проблем с четенето на VW (тия с една бяла и една черна букси понякога). Също така не мога да прочета и Opel с код на двигателя C16NZ, Ford 2000 кубика инжекция моделите преди 89 година, но основно ме интересува VW. Веднъж си играх и изреждах всевъзможни двигатели на един Golf за който съм сигурен, че са го чели при друг колега.

Моля ако някой има подобна диагностична апаратура да каже в какво бъркам. Не вярвам (при цената която има) да не може да чете VW.

Аз съм от Добрич. Ако вие сте от Варна и имате подобно нещо, мога да мина за да видя как работи при вас.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 4:04 pm
от САКСО
здр. и аз имам диагностично оборудване на ТЕХА и искам да ти кажа че тези коли които изброи немогат да се четат примерно на опел ц16нз мотора се чете само с мигащ код което ще рече че се замостват две лрачета на куплунга за диагностика,а вф много зависи кои точно си пробвал ако си пробвал дигифант система няма да можеш да го четеш с теха там ще ти трябва обикновен К-Л адаптер с работещ ваг-ком.иначе аз като цяло съм доволен от теха-та :) ако имаш некви други вапроси питай :) аз съм от русе!

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 8:38 pm
от Todio
Понягога К и L линиите са разменени. Пробвай да смениш пиновете.

Публикувано на: Пон Апр 30, 2007 4:12 pm
от Nickolay
САКСО написа:здр. и аз имам диагностично оборудване на ТЕХА и искам да ти кажа че тези коли които изброи немогат да се четат примерно на опел ц16нз мотора се чете само с мигащ код което ще рече че се замостват две лрачета на куплунга за диагностика,а вф много зависи кои точно си пробвал ако си пробвал дигифант система няма да можеш да го четеш с теха там ще ти трябва обикновен К-Л адаптер с работещ ваг-ком.иначе аз като цяло съм доволен от теха-та :) ако имаш некви други вапроси питай :) аз съм от русе!
Да. И ние този Opel го четеме ръчно, но въпроса ми е за VW. Имаме кабел, в софтуера ги има кодовете на двигателите, просто не мога да повярвам, че не може да ги чете. Тъй ли пък никой от TEXA не е изпробвал как работи с VW. Все пак това са едни от най-популярните автомобили. Ако тях не може да чете ....

Публикувано на: Пон Май 07, 2007 1:39 am
от САКСО
[quote="Nickolay"][quote="САКСО"]здр. и аз имам диагностично оборудване на ТЕХА и искам да ти кажа че тези коли които изброи немогат да се четат примерно на опел ц16нз мотора се чете само с мигащ код което ще рече че се замостват две лрачета на куплунга за диагностика,а вф много зависи кои точно си пробвал ако си пробвал дигифант система няма да можеш да го четеш с теха там ще ти трябва обикновен К-Л адаптер с работещ ваг-ком.иначе аз като цяло съм доволен от теха-та :) ако имаш некви други вапроси питай :) аз съм от русе![/quote] Да. И ние този Opel го четеме ръчно, но въпроса ми е за VW. Имаме кабел, в софтуера ги има кодовете на двигателите, просто не мога да повярвам, че не може да ги чете. Тъй ли пък никой от TEXA не е изпробвал как работи с VW. Все пак това са едни от най-популярните автомобили. Ако тях не може да чете ....[/quote]ами то си работи с ВФ но с малко по новите модели горе долу от голф 3 нагоре!като изключим 1.9тди 1Z мотора :)

Публикувано на: Чет Сеп 27, 2007 12:32 am
от slavy
Здравейте!
Ако някой има опит как ТЕХА се справя с товарни автомобили и автобуси ще съм благодарен да го сподели.

Публикувано на: Пет Сеп 28, 2007 1:17 pm
от bobolin4o
Здравейте, аз съм от Велико Търново.
Гореспоменатите системи ги владея без проблем с АДИА... C16NZ дава актуални стойности, като опресняването е около за 1 секунда.
Що се отнася до ВАГ групата най-правилното решение за мен е ВАГ-КОМ, последната версия :) - няма кола, която да не съм прочел... а и цената на устройството е задължаваща.
Що се отнася за Форда - тия коли не са предвидени май за диагностика, поне не и с компютър... по-добре да имаш чук и клещи :twisted:

Публикувано на: Пет Сеп 28, 2007 10:57 pm
от automax
C16NZ - само ръчно. Нищо не го лови.

Публикувано на: Пет Сеп 28, 2007 11:32 pm
от Todio
Адията го лови и то много добре.

Публикувано на: Съб Сеп 29, 2007 6:48 pm
от automax
ако имаш АДИА!

Междо другото, те нещо скриха Адиата от сайтовете си, а чувам, че няма ъпдейти в последно време.

Публикувано на: Съб Сеп 29, 2007 9:13 pm
от bobolin4o
На Пловдивския панаир не ходи ли?АДИА извади нов уред - АTS.
Двулъчев осцилоскоп, кодочетец - на USB и блутут - вкаран е кан интерфейс и Фордовските Сае-та, има OBD. Засега поддържа това, което и стария уред - версия 5.2.2, ама обещават да се залавят скоро с вкарването на нови системи...
Ще видим...

Публикувано на: Нед Сеп 30, 2007 4:11 pm
от automax
Благодаря. Сега ще ровна да видя какво са направили.

Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 2:45 am
от mitko
Колеги Адия чете опел да но за опел наи добре е Опел сканера , За форда не сам загласен . Аз чета всички фордове от 1986 до 2007 . За всичко си има решение . Аз имах 3тата Адия в България , купих я на пловдивския панаир преди доста време и не сам доволен от неините възможности защото беше много посна в началото и бяха обещани ъпдеити през 3 месеца ........ но за 2 години както я имах излязоха 4 . Ако и с новата е така тежко на тия които я имат . Които е работил с чужда апаратура за диагностика може да направи сапоставка .

INFO: Niteh.com - вносител на TEXA i TECNOTEST

Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 2:53 pm
от nikolaimikov
Здравейте Колеги, от доста време внасяме Texa и ще се опитам да съм полезен с каквото мога.
Може да погледнете и http://www.niteh.com относно всякакво останало автосервизно оборудване.
Относно Ford-a преди 89-та трудно мога да помогна,но за WV ще проверя как стоят нещата с 28-ма версия и ще пиша.

Re: INFO: Niteh.com - вносител на TEXA i TECNOTEST

Публикувано на: Сря Фев 04, 2009 11:43 pm
от chopara68
nikolaimikov написа:Здравейте Колеги, от доста време внасяме Texa и ще се опитам да съм полезен с каквото мога.
Може да погледнете и http://www.niteh.com относно всякакво останало автосервизно оборудване.
Относно Ford-a преди 89-та трудно мога да помогна,но за WV ще проверя как стоят нещата с 28-ма версия и ще пиша.
колега 28 версиа ве4е не е интересна.дори и тиа не е много пална.

иавно италианците не дават достата4но информациа