Съвет за важните неща при автобояджийството?
Публикувано на: Пет Сеп 23, 2016 7:58 am
Здравейте колеги !
Ще се захващам с пълна външна реставрация на личната кола, че не мога да я гледам вече. Неприятно ми е да я измия от сумати драскотини, дето излизат след баня.
До сега с тенекеджийство не съм се занимавал.
Някой може ли да ми даде насоки за какво да внимавам и на какво да обърна повече внимание? Имаме бояджийска камера с филтри против прах.
Добра идея ли е да сваля на цяло боята до гол метал и да пръскам всички слоеве на ново, или само частично да я тръкна?
Най-много ме притеснява философията по самото пръскане, да не нанеса повече или по-малко, да не се стекат капки и как да стане равномерно.
Другото, което не ми е ясно е последователността на нанасяне на слоевете и по колко слоя.
Мисля да свалям калници, брони и капак, да ги търкам и да ги пръскам по отделно.
Ще се захващам с пълна външна реставрация на личната кола, че не мога да я гледам вече. Неприятно ми е да я измия от сумати драскотини, дето излизат след баня.
До сега с тенекеджийство не съм се занимавал.
Някой може ли да ми даде насоки за какво да внимавам и на какво да обърна повече внимание? Имаме бояджийска камера с филтри против прах.
Добра идея ли е да сваля на цяло боята до гол метал и да пръскам всички слоеве на ново, или само частично да я тръкна?
Най-много ме притеснява философията по самото пръскане, да не нанеса повече или по-малко, да не се стекат капки и как да стане равномерно.
Другото, което не ми е ясно е последователността на нанасяне на слоевете и по колко слоя.
Мисля да свалям калници, брони и капак, да ги търкам и да ги пръскам по отделно.