Фиат мултиджет 2004 год.
Фиат мултиджет 2004 год.
Колата е Фиат Идеа 100к.с .
Пристигна при мен от колега на платформа с оплакване ,че все по и по не е палела докато накрая нито със парфюм ни на въже .
Записаните кодове бяха Р0090 ,Р0191 и някъква за свещ.
Смених регулатора на помпата с нов ,смених и подгрвната,качих колбите ,и докато се повъртам напред назад,колегата я врътна и мотора заработи.
Така ,грешките се затриха,инжекторите перфектни,мотора пали като го потърсиш.
Всичкото хубаво до като не минат 5-6 часа ,палене няма,веднага записва Р0191 ,чека си светва.Като я повторя 7-8 пъти по 10-тина сек.запалва и все едно няма проблем.
По регулатора стружки не открих,пак казвам инжекторите чудни,мощност в движение има,няма чудене,гаснене и т.н.
Сега грешката Р0191 е доста никаква ,някой колега с подобни проблеми или решения ?
Пристигна при мен от колега на платформа с оплакване ,че все по и по не е палела докато накрая нито със парфюм ни на въже .
Записаните кодове бяха Р0090 ,Р0191 и някъква за свещ.
Смених регулатора на помпата с нов ,смених и подгрвната,качих колбите ,и докато се повъртам напред назад,колегата я врътна и мотора заработи.
Така ,грешките се затриха,инжекторите перфектни,мотора пали като го потърсиш.
Всичкото хубаво до като не минат 5-6 часа ,палене няма,веднага записва Р0191 ,чека си светва.Като я повторя 7-8 пъти по 10-тина сек.запалва и все едно няма проблем.
По регулатора стружки не открих,пак казвам инжекторите чудни,мощност в движение има,няма чудене,гаснене и т.н.
Сега грешката Р0191 е доста никаква ,някой колега с подобни проблеми или решения ?
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
И се почна едно гадаене...
Колега, доколкото си спомням се занимаваш предимно с дизели.
Не ти отива да питаш такива неща за кола 2004, масова при това...
Ми то е явно, че няма налягане в рейла в този момент или поне компа си мисли така... не е от дюзи, не е от регулатор, няма и от помпа високо налягане да е...
Е, каквото остана, вземи че го провери.
Колега, доколкото си спомням се занимаваш предимно с дизели.
Не ти отива да питаш такива неща за кола 2004, масова при това...
Ми то е явно, че няма налягане в рейла в този момент или поне компа си мисли така... не е от дюзи, не е от регулатор, няма и от помпа високо налягане да е...
Е, каквото остана, вземи че го провери.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
То дизела иска да види обороти, синхронизация и налягане за да почне да впръсква. Кое ти липсва на живи данни като не пали?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Не разбрах ,топла ли не пали или студена след като преседи . Колко е налягането в рейла на стартер. Проверихте ли за наличие на въздух
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Koлата не пали като преседи 5 часа и нагоре.
Обороти на кол.вал има ,налягането в рейла е ниско,то за туй не пали.Лошото е че ту го има налягането,ту го няма.Днес сутринта запали и си пали цяла ден пробвам през 3-4-5 часа .
Мощност има грешки няма ,ако утре сутринта запали я наритвам ,че ми писна от забутани коли ровени и минали през 10 човека.
Обороти на кол.вал има ,налягането в рейла е ниско,то за туй не пали.Лошото е че ту го има налягането,ту го няма.Днес сутринта запали и си пали цяла ден пробвам през 3-4-5 часа .
Мощност има грешки няма ,ако утре сутринта запали я наритвам ,че ми писна от забутани коли ровени и минали през 10 човека.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря Дек 19, 2012 8:16 pm
- Местоположение: Добрич
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Помпата в резервоара може би има наченки да се скапва или релето, което я управлява (Т09 или Т10 беше, отпред в бушониерата до акумулатора). На контакт по спомен правеше 2,5 бара мерено с манометър.
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Не се коси, и при мен е същата работа, обиколили 2-3 сервиза, 3-4 гаража,и цяла орда квартални майстори и тогава пристигат при мен(последна надежда) на репатрака или на ласото , но как да е ...виж да не би да не би да спира транспортната помпа в резервоара или да не вдига налягане, че съм ял такъв кур с някакъв ситроен бус, дори не му помня заглавието на тая френска чикия, преди няколко години!presko79 написа: че ми писна от забутани коли ровени и минали през 10 човека.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Да, и аз съм го ял със Ситроен Берлинго . Подавам му нафта с електрическа помпа от тези които чукат - не пали, подавам с помпа на 3 бара запалва. Не знам в твоя случаи как е.
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Мисля че ако проблема е в помпата за ниско налягане ще има проблем във високите обороти. Само предполагам но логиката ме насочва за въздух в системата след престои налягането пада, лесно може да се провери това ако има прозрачен маркуч или при въртене на стартер да се отвие една тръбичка към дюза . След като вече колата е запалила чисто ли работи или притриса мотора известно време
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Същия проблем с Пежо 806 2.0HDI -оказа се помпата в резервоара! Откачам маркуча - хвърля нафта, но не пали .Меря налягането, и - ниско. В коша и готово с нова!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Не че се заяждам, ама май форума е за професионалисти и ако е така, би трябвало въпроса да е зададен професионално. Ако знаехме с каква горивна система е колата, може би предположенията на всички щяха да са по достоверни. Между Bosch и Siemens има голяма разлика - там май е заровено котето.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Както казах вече... почна се едно гадаене...
Да си кажа и моето мнение...
Имах преди време абсолютно същия проблем с един Москвич! Оказа се платното на бензиновата помпа!
Поздрави!
Да си кажа и моето мнение...
Имах преди време абсолютно същия проблем с един Москвич! Оказа се платното на бензиновата помпа!
Поздрави!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Аз преди време имах подобен проблем с Тойота Ярис.Беше се протъркал един нафтен маркуч който върви отгоре през мотора.Маркуча беше пластмасов гофриран.Беше се протъркал на гадно невидимо място.Колата ту палеше,ту не палеше.Интересното в случая беше,че като не пали даваше грешка датчик на някой от валовете.Май разпределителен беше по спомени.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Ама този проблем с каква диагностична апаратура го хвана, че и тях не може да ги закача всякаква диагностика . Наздраве и поздравиbobolin4o написа:Както казах вече... почна се едно гадаене...
Да си кажа и моето мнение...
Имах преди време абсолютно същия проблем с един Москвич! Оказа се платното на бензиновата помпа!
Поздрави!
Re: Фиат мултиджет 2004 год.
Благодаря на всички включили се в темата.Вероятно проблема е в помпата за ниско в резервоара,но колата просто не иска да повтори проблема.Ще я издам така ,клиента ще каже ако има нещо.
Идеа-та е само с един мотор 100коня мултиджет със Бош горивна уредба .То друг няма и затова не съм уточнил.
Koлегите който така лекичко се подбъзикват,да не забравят ,че не всички са 100% професионалисти,и като такива имаме нужда от време на време от помощ.
Поздрави.
Идеа-та е само с един мотор 100коня мултиджет със Бош горивна уредба .То друг няма и затова не съм уточнил.
Koлегите който така лекичко се подбъзикват,да не забравят ,че не всички са 100% професионалисти,и като такива имаме нужда от време на време от помощ.
Поздрави.
Бензина е за измиване на дизелови части.