Mercedes A160 трудно пали студена
Публикувано на: Пон Май 09, 2016 7:11 pm
Здравейте колеги,
Мерцедесът е W168, 1.6 мотор. Има газов инжекцион. Като го докараха не работеше на бензин. Пали се директно на газ.
Сменена бензинова помпа понеже едва правеше 1 бар. С новата помпа и нов горивен филтър при първото завъртане прави 4 бара и колата не пали. 10 литра пресен бензин има в резервоара. Инжекторите са чистени на ултразвук, пръскат както трябва, видях го с очите си и според тоя, който ги чисти са наред. Пробвах ги и на колата, пръскат си както трябва. Усъмнихме се, че смуче въздух от някъде. Извадих всмукателния колектор, личеше си че е дърпала въздух от там понеже при монтажа на газовото са вадили колектора и не са сменили О-пръстените. Смучеше въздух и от още един маркуч отзад на всмукатела и от един долу горе около дросела се намира за парите по спомен.. И те са оправени. Всичко е проверено и никъде не си личи да дърпа въздух след дебитомера. След това на четвъртото завъртане прави опит да запали и прупуква, но не пали. Ламбда сондата и беше изгорял подгрева. Сменена е с втора употреба, но напълно изправна и работеща. Имаше и грешка за дебитомер P0100. Дебитомера е поправен с нови стъклени сензорни пластини. На първото завъртане пали след 3-4 секунди , вдига обороти до 1100 някъде и изгасва. На живи данни показва 26kg на контакт за дебитомер, 24 температура за старт на двигателя и 23 градиса IAT сензор. Като запали стои на 12-13кг. Успявам да я задържа да работи като и подавам газ и загрее ли малко почва да държи сама обороти и ламбда сондата показва коретни стойности. Изгасям, паля и държи обороти и всичко е наред. Изстине и пак същата работа . Като позагрее стойностите на дебитомера падат на 9-10kg. На газ работи добре дори и студена. Утре съм се уговорил с един колега да и ресетнем адаптацията и да видим какво става на газанализатора. Датчика на обороти на коляновия вал показва обороти, темп. датчик на антифриза също показва правилно.Споделете, ако сте се борили с този проблем.
пп. Единствено не съм чистил дросел и по-точно потенциометъра, но утре ще го направя и това.
Мерцедесът е W168, 1.6 мотор. Има газов инжекцион. Като го докараха не работеше на бензин. Пали се директно на газ.
Сменена бензинова помпа понеже едва правеше 1 бар. С новата помпа и нов горивен филтър при първото завъртане прави 4 бара и колата не пали. 10 литра пресен бензин има в резервоара. Инжекторите са чистени на ултразвук, пръскат както трябва, видях го с очите си и според тоя, който ги чисти са наред. Пробвах ги и на колата, пръскат си както трябва. Усъмнихме се, че смуче въздух от някъде. Извадих всмукателния колектор, личеше си че е дърпала въздух от там понеже при монтажа на газовото са вадили колектора и не са сменили О-пръстените. Смучеше въздух и от още един маркуч отзад на всмукатела и от един долу горе около дросела се намира за парите по спомен.. И те са оправени. Всичко е проверено и никъде не си личи да дърпа въздух след дебитомера. След това на четвъртото завъртане прави опит да запали и прупуква, но не пали. Ламбда сондата и беше изгорял подгрева. Сменена е с втора употреба, но напълно изправна и работеща. Имаше и грешка за дебитомер P0100. Дебитомера е поправен с нови стъклени сензорни пластини. На първото завъртане пали след 3-4 секунди , вдига обороти до 1100 някъде и изгасва. На живи данни показва 26kg на контакт за дебитомер, 24 температура за старт на двигателя и 23 градиса IAT сензор. Като запали стои на 12-13кг. Успявам да я задържа да работи като и подавам газ и загрее ли малко почва да държи сама обороти и ламбда сондата показва коретни стойности. Изгасям, паля и държи обороти и всичко е наред. Изстине и пак същата работа . Като позагрее стойностите на дебитомера падат на 9-10kg. На газ работи добре дори и студена. Утре съм се уговорил с един колега да и ресетнем адаптацията и да видим какво става на газанализатора. Датчика на обороти на коляновия вал показва обороти, темп. датчик на антифриза също показва правилно.Споделете, ако сте се борили с този проблем.
пп. Единствено не съм чистил дросел и по-точно потенциометъра, но утре ще го направя и това.