Страница 2 от 2

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Ное 19, 2015 3:01 pm
от bobolin4o
Някаква разлика в разпробиването на колекторите за тоя 3-ти цилиндър?

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Ное 19, 2015 3:08 pm
от steich
Уж няма. Колата е работила около 1 год. с по старите дюзи след което са сменени с по бързи и отново всичко е работило малко по малко от година. Странното е че автомобила е 1.6 120 коня и май по каталог до дават с 2.2 разпръсквачи а в момента е с 2.0 и на автокалибровка реве че са му големи ... с 1.8 пък тотално спира. Може би е добре да се пробва изцяло с други дюзи.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Ное 19, 2015 5:41 pm
от joroboichev
С какъв тестер четеш тези грешки ....да не би да е Делфи,че при него се получава замятане между номера на грешката и дешифрирането и другото което е от къде е взет плюса след контакт,данеби да е от същата тази бобина на съответния проблемен цилиндър?

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Ное 19, 2015 5:59 pm
от ivanovbg
Да не е прекъсната другата жица на инжектора? :wink:
Премери жиците от газовата до инжектора, но под товар- поне с лампа за мигач 21 вата. Ако са ок пробвай да шунтираш там където е прекъсната връзката към бензиновия инжектор със съпротивление около 100 ома.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Ное 19, 2015 6:49 pm
от ipivan
Опитай да размениш две бензинови дюзи.Възможно е в бензиновата дюза да е проблема! :idea:
Като работи на бензин,бензина ги охлажда.Като мине на газ може да прекъсва от прегряване.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Пет Ное 20, 2015 8:02 am
от steich
Благодаря за идеите.

Мисля че колегата ipivan може да се окаже прав, понеже имам чувството че когато е студена не го прави като проблем.

Ще пробвам пак до включване на перки и ще разменя 2 бензинови инжектора за проба.

Грешките съм я чел с PP2000, Autocom, Bluetooth OBD Wifi и други . Винаги е Р0203.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Пет Ное 20, 2015 8:45 am
от ivanovbg
Размени буксите само на бензиновите. Няма да е перфектна на бензин щот няма да пръскат когато трябва, но като превключи на газ ще е ок. Ако е проблем в бензиновата дюза ще смени номера. Мислех че си го тествал отдавна.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Пет Ное 20, 2015 10:03 pm
от steich
Днес намерих малко време и търпение да се позанимая с този проблем, че разглобяването на тази кола е голям "секс"... само където не свалям и челното стъкло.

Та почти бях сигурен че проблема е в бензиновите инжектори и почти ги бях поръчал, ама викам я все пак първо да пробвам.

Свалих рейла, смених 2 с 3 и всичко леко по леко обратно. Запалих ... всичко ок, викам сега тръгвам на тест.

Изминах около 50 км в тестове, на бензин, на газ ... колата върви та се къса. Не бензин върви още по добре от преди ... на газ да не говорим.

Пуснах автокалибрация за тест ... не ми изписа че разпръсквачите са големи. Даже сега се чудя дали да не и увелича разпръсквачите на 2.2 .

Направо лудница. Явно е бил някакъв контактен проблем предполагам, но тази кола е така от 2 години и аз си мислех че просто си е така и не върви ... понеже я кара жена ми.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Съб Ное 21, 2015 1:51 am
от ivanovbg
С женските коли е така :wink: :lol: :lol: :lol: С това трябваше да почнеш...
Иначе цитирам:
Проблема остава.
- пробвано с нов компютър
- размяна местата на инжекторите
- размяна местата на свещите
- размяна местата на бобините

Мислех че става въпрос за бензиновите! Що ще разменяш газови, като грешката е в бензиновия комп?

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Съб Ное 21, 2015 8:11 am
от steich
Мислех че проблема идва следствие проблем с газов инжектор понеже се проявяваше само когато работи на газ.

Мислех че набива грешка заради не точна смес от това че даден инжектор не затваря или нещо подобно.

Факта че грешката не се появяваше при работа на бензин ме обърка малко.

Надявам се сега ефекта/резултата да е постоянен, ако не може би следват нови бензинови инжектори.

Благодаря на всички за помощта и напътствията.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Съб Ное 21, 2015 9:30 am
от joroboichev
Все се чудя защо последно търсехте проблема в бензиновите инжектори след като проблема се проявява на газ и тогава бензиновите инжектори нали са физически разкачени и не учавстват в схемата за емулацията им от газовия комп? А от къде е бил проблема се оказва загадка!

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Съб Ное 21, 2015 2:20 pm
от bobolin4o
joroboichev написа:Все се чудя защо последно търсехте проблема в бензиновите инжектори след като проблема се проявява на газ и тогава бензиновите инжектори нали са физически разкачени и не учавстват в схемата за емулацията им от газовия комп? А от къде е бил проблема се оказва загадка!
Напротив, не са разкачени, а е добавено съпротивление във веригата им, което ограничава тока. Добре че инженерите, проектирали бенз. компютри не са се сетили да се следи и точният ток през инжекторите...

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Съб Ное 21, 2015 2:27 pm
от ipivan
steich написа: мислех че просто си е така и не върви ... понеже я кара жена ми.
Че то жените много не ги интересува,и на два цилиндъра да е колата.
Скоро една жена ми се оплакваше че като кара на газ понякога светва лейката за маслото на таблото.
Оказа се,че светва защото колата гасне! :lol:

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Съб Ное 21, 2015 8:54 pm
от steich
В край на сметка и аз не знам къде беше проблема, надявам се да е отстранен обаче ... :) .
В действителност тази кола не върви от като я взехме преди 2 години и всеки път като се кача да я карам псувам този БМВ мотор ... но пък може да си е имало причина. След 2-3 дни ще взема пак да я покарам да видя какво се случва и да не би да съм си внушил че колата върви доста по добре и на бензин и на газ.

И аз се чудех как ако прекъсва бензиновия инжектор смущава работата на газ, но се оказа че в газовото ЕКУ бензиновия инжектор не се симулира паралелно със съпротивление а последователно на него се връзват едни 50 или 100 ома и той спирал да работи ( поне по думите на колегата lnd1 ) ... в този случай ако прекъсва е възможно да се получава гореописания проблем.

Идея си нямам обаче как се оправи, как сега няма проблем и как досега е работело.