Страница 1 от 2

Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Окт 29, 2015 5:51 pm
от steich
Имам проблем с Romano Antonio монтирано на Peugeot 308 1.6 VTi.

При каране на бензин няма проблем, но на газ дава постоянно грешка за " Инжектор 3 отворена верига " за бензиновите т.е. 2-ри газов понеже са обърнати. Грешката се появява в движeние ... придърпва леко и я набива. Някой път почти веднага ... някой път може след 10 км. Филтрите на газовата са сменени.

Когато на същия инжектор се включи бензиновия да работи, няма проблем.

Дюзите са " Romano Fast 2 " с 2.0 мм разпръсквачи и втората газова дюза е със сменен вече ремонтен комплект.

Като че ли се оправи за известно време, но по скоро не.

Пробвах с последен фърмуер 2.82, да изключа КАН-овете да не се шашка ... същата работа.

Някой срещал ли е подобен проблем ?

Предполагам не е проблем че да кажем бензиновите дюзи са подредени 1-2-3-4 а газовите са съответно D-C-B-A ... просто така са вързани и в инсталацията и на 1 съответсва D, на 2-C и т.н.

За сега се сещам да сменя 2 с 3 газов инжектор и да видя дали ще отчита отново инжектор 3 ( реално 2 газов ), и евентуално да ги премеря като съпротивление от към куплунга на газовото ЕКУ . Някакви други идеи ?

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Окт 29, 2015 6:09 pm
от ipivan
Трябва да се подредят правилно,т.е. да се обърнат за да си съответстват газови и бензинови инжектори.Цитата по-долу се отнася за електроника на АЕБ,ама и за Антониото трябва да си съответстват газови и бензинови!
WARNING!
Follow the sequence of connections. The BLUE and BLUE-BLACK wires must be positioned at the gas injector marked A. The others must be connected as indicated in the figure.
INTERRUPT THE
INJECTOR NEGATIVE WIRES.
Не разбрах грешката за газов или бензинов инжектор е?

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Окт 29, 2015 6:27 pm
от steich
Грешката е в бензиновия компютър за 3-ти инжектор, но реално на него съответства 2-ри газов/В/. В газовия няма никакви грешки. От газовото ако се превключи вместо 2-ри газов да работи бензиновия ... няма проблеми и колата си върви без да записва съответната грешка.

Пробвах да обърна номерацията на газовите за да съвпадат с бензиновите, но става много зле.
Трябва да ги обърна и от инсталацията от където са прекъснати бензиновите инжектори ... но реално не виждам смисъл.
Колата е работила известно време без горния проблем, тъй че това предполагам не е проблема в случая.
Времената на 4-те бензинови и газови инжектори във всеки един момент са еднакви, защо записва само 3-ти инжектор обаче нямам идея.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Окт 29, 2015 6:56 pm
от ipivan
Размени 2-ри и 3-ти газови и виж какво става.Провери и буксата на газовия на проблемния цилиндър.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Окт 29, 2015 7:51 pm
от caravel
Според мен , първо смени целия инжектор и ако не се оправи пробвай с друг компютър.Няма смисъл да гадаеш и да се губи време.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Окт 29, 2015 10:07 pm
от ivanovbg
Много вероятно е вътре в газовия комп, емулиращото съпротивление на дюзата да е със студена спойка или с променено съпротивление. Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа :wink:

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Окт 29, 2015 11:16 pm
от steich
Благодаря колеги.

Ще направя последна проба с разменени газови инжектори и ако проблема остава, ще се пробва с нов компютър тъй като системата е все още в гаранция.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Пет Окт 30, 2015 8:06 am
от ipivan
ivanovbg написа: Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа :wink:
По-нагоре в написал,че като се превключи на бензин този цилиндър няма проблем.Предполагам и че не е с релета!
Мисля че това за релето отпада!

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Пет Окт 30, 2015 8:25 am
от hohooo
Проблема е в газовия инжектор колеги :wink: .

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Сря Ное 04, 2015 4:03 pm
от steich
При проба с разменен 2-ри с 3-ти газов инжектор, продължава да набива същата грешка.

Остава проба с друг газов компютър.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Сря Ное 04, 2015 7:36 pm
от caravel
В крайна сметка реши ли проблема?

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Ное 05, 2015 10:36 am
от steich
Не още. Човека монтирал тази система не е в България в момента и чакам да се върне за да се тества с друг компютър.

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Пон Ное 16, 2015 2:01 pm
от joroboichev
Имам подобен проблем с газова уредба Антонио слагана от др. колега на Megan 2004 година -когато е на газ мига чека и записва мисфайар на първи цилиндър и то само когато работи на обороти колата поне по думите на клиента!Дори и да я настроиш да работи на бензин на празен ход пак е така!Другата седмица ще изследвампроблема по подробно.Интересното е че когато беше при мен не се прояви но грешката си беше записана.Може ли да е запалителен проблем ,но да се проявява само на обороти,но не и в движение?

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Вто Ное 17, 2015 5:51 am
от ogromnii
бензиновия записва "отворена верига" а се бъзикате с газовите? просто бензиновия не си вижда инжектора. след като на бензин е о.к. значи емулацията от газовия куца. съпротивление, калпава връзка и т.н. :)

Re: Проблем с Romano Antonio

Публикувано на: Чет Ное 19, 2015 11:34 am
от steich
Проблема остава.

- пробвано с нов компютър
- размяна местата на инжекторите
- размяна местата на свещите
- размяна местата на бобините

На место при рязко форсиране около и над 6000 об. припуква в изходящите колектори и трупа същата грешка за инжектор 3 отворена верига.

В някои случаи я трупа и на место на празен ход. В движение при потегляне ( около 2000 об. ) я трупа веднага и започва едно придърпване което ту се оправя за много кратък момент ту започва да накъсва по често и придърпва. При преминаване този инжектор на бензин или изцяло на бензин придърпването изчезва.

Някакви идеи или някой друг в София който да може да я погледне ?