Центровката на Голф 1.9 TDI AHF 1998-ма "бяга" постоянно
Публикувано на: Пет Сеп 25, 2015 10:00 pm
Здравейте. Малко съм в шах с този казус и Ви моля за мнение:
Голфа е на 330 000 км, след внос от Германия му сменят ремъка и човека го подкарва. Почва да пали трудно и идва при мен. Грешки няма, свещите са здрави и подгрява, но центровката е извън графиката на VCDS-a. Отворихме ремъка, нагласих центровката и стегнах колелото на помпата със старите болтчета, въпреки, че пише да се сменят. Паленето се подобри, но пак върти много. Прекодирехме го за автоматик и се оправи. Това миналото лято
Цяла зима колата пали и напролет почва да върти 3-4 пъти по 15 секунди за да запали в облак син дим. Ако изключим датчика за температура и свещите нагреят здраво, паленето се подобрява малко. Мерихме компресия: супер. Пак на компютъра и хоп: центровката аут.
Свалихме и помпата, защото се беше разтекла, купих нови болтчета за колелото, нов ремък, зацепих, центровах и почна да пали на чък и бръм
Това щастие продължи 2000 км и сега пак пали трудно на студено. На топло е ок, но двигателя работи много меко и претриса. При загрял двигател на група 004 във VCDS показва около 0.7 и в двете полета за аванса (specified и actual). Ако пусна TDI Timing от 000 е извън графиката и казва, че е "too retarded to be plotted". Ако пусна Basic Setting и дам 4-та група сменя 3,5 и после около 7,5, което ме кара да мисля, че "авансатора" работи...
Не мога да измисля какво я бърка тази кола, че през известно време се retard-ва. И ако зададената и действителната стойност на аванса съвпадат, а не са в границите, какво да я кара така да връща????
Поздрави
Голфа е на 330 000 км, след внос от Германия му сменят ремъка и човека го подкарва. Почва да пали трудно и идва при мен. Грешки няма, свещите са здрави и подгрява, но центровката е извън графиката на VCDS-a. Отворихме ремъка, нагласих центровката и стегнах колелото на помпата със старите болтчета, въпреки, че пише да се сменят. Паленето се подобри, но пак върти много. Прекодирехме го за автоматик и се оправи. Това миналото лято
Цяла зима колата пали и напролет почва да върти 3-4 пъти по 15 секунди за да запали в облак син дим. Ако изключим датчика за температура и свещите нагреят здраво, паленето се подобрява малко. Мерихме компресия: супер. Пак на компютъра и хоп: центровката аут.
Свалихме и помпата, защото се беше разтекла, купих нови болтчета за колелото, нов ремък, зацепих, центровах и почна да пали на чък и бръм
Това щастие продължи 2000 км и сега пак пали трудно на студено. На топло е ок, но двигателя работи много меко и претриса. При загрял двигател на група 004 във VCDS показва около 0.7 и в двете полета за аванса (specified и actual). Ако пусна TDI Timing от 000 е извън графиката и казва, че е "too retarded to be plotted". Ако пусна Basic Setting и дам 4-та група сменя 3,5 и после около 7,5, което ме кара да мисля, че "авансатора" работи...
Не мога да измисля какво я бърка тази кола, че през известно време се retard-ва. И ако зададената и действителната стойност на аванса съвпадат, а не са в границите, какво да я кара така да връща????
Поздрави