Страница 1 от 1

Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Нед Апр 19, 2015 10:52 am
от bmwfen
Търся въпросното ръководство понеже ме интересува, как се регулира този редуктор изпарител и по точно пружината на първото стъпало(вътре в редуктора), която се натяга с едно болтче. Нещо не мога да докарам препоръчваното налягане от 0,8 бара, а да са свалям и разглобявам докато го налучкам не ми се занимава.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Нед Апр 19, 2015 1:09 pm
от bobolin4o
Има тапа, запушваща канала преди клапана на 2-рата степен (трябва да си сигурен, че той не изтърва по време на настройката). Там се слага манометър и с натягане или охлабване на пружината (на мембраната на 1-вата степен), посредством болчето, се постига желаното налягане.
Кое му е сложното?
Ако ползваш оригинален ремонтен комплект не би трябвало да имаш проблеми с настройването.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Нед Апр 19, 2015 9:45 pm
от bmwfen
Тази пробка ми е ясна за какво е! Слагам манометъра там и нагласям от болчето на електроклапана обаче от там не мога да наглася заветното 0,8 бара. Все се върти около 0,2-0,4. Проблеам ми идва от пружината на първото редукционно стъпало. С каква сила трябва да се натегне или отпусне ме интересува, няма да го разглобявам 10 пъти до като го наглася.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Пон Апр 20, 2015 7:01 am
от ipivan
bobolin4o написа:Там се слага манометър и с натягане или охлабване на пружината (на мембраната на 1-вата степен), посредством болчето, се постига желаното налягане.
....а не от болтчето на електроклапана.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Пон Апр 20, 2015 7:31 am
от bobolin4o
Болтчето на електроклапана хич не е препоръчително да го разбутваш.
Налягането се гласи на масата, преди да си сглобил изпарителя, не със мерене на натиска на пружината, а с манометъра... един път и - край.
Никога не съм имал проблем с отремонтирването на този модел. Оригинален комплект мембрани, стабилно чистене с четка и коресилин... Въпросното болтче (на пружината на 1-вата степен) просто си личи колко е било завито...
Е, в моите случаи съм ремонтирвал изпарители на мои клиенти, тоест небутвани от колеги... та не ми се е налагало да го калибрирам това налягане, щото някой вече е пипал там. Но в крайна сметка това, което съм написал по-горе е единственият правилен начин за настройка на "заветното" налягане.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Пон Апр 20, 2015 1:43 pm
от bmwfen
Може но моето болтче е разбутано и не става налягането от там както и да го нагласям. за това ме интересува вътрешната пружина колко се натяга .И аз от начало на маста когато го сглобих го регулирах на 0,8 бара но като заработи колата става ниско. А според мен трябва при работеща да е 0,8 и да го подържа независимо от даването на газ.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Пон Апр 20, 2015 3:03 pm
от bobolin4o
Естествено, че ще става по-ниско... все пак се отваря дупка около 5мм - клапана на втората степен.
Помисли малко как работи това чудо и къде се мери налягането.
С две думи - налягането 0,8 бара е максималното налягане преди клапана на втората степен.
В крайна сметка какъв е проблемът на автомобила при работа на газ?

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Пон Апр 20, 2015 9:58 pm
от bmwfen
Проблема, е че когато е студена не държи стабилни ниски обороти докато не загрее. Пали трудно студена на газ, а също когато пък загрее си държи високи оборотите. Изпарителя е сложен на БМВ Е36 с М40 мотор ( с ремъка) Газовия смесител (плочката) е преди дебитомера и е капризен на ненастроен и неподходящ изпарител. Днес питах един газаджия, който се занимава предимно с Ланди Ренцо, каза ми че от пружината на първото редукционно стъпало се регулира налягането.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Вто Апр 21, 2015 7:33 am
от bobolin4o
Е аз да не би да казвам нещо различно?

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Вто Апр 21, 2015 7:34 am
от ipivan
Тихите обороти не се поддържат от газовата.Тихите обороти(при настроена газова) се държат от мотора на колата,пък бил той карбуратор или инжекция някаква!

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Чет Апр 23, 2015 4:49 am
от ogromnii
звучи ми като неправилно регулирана чувствителност на мембраната на втората степен. както боболинчо каза ако ремонтния комплект е оригинален става от раз. това е един от най-стабилно работещите изпарители, които съм виждал.
пружината на електроклапана има функция да спира газта при отпадане на захранването, чувствителността се регулира от врътката на реброто отстрани.

Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81

Публикувано на: Пет Апр 24, 2015 6:58 pm
от gt40
[quote="bmwfen"]Проблема, е че когато е студена не държи стабилни ниски обороти докато не загрее. Пали трудно студена на газ, а също когато пък загрее си държи високи оборотитеquote]
При обикновенна газова уредба често е трудна настройката да покрива стабилна студено и топло режимите на празен ход. Проблема често е в неподходящо обогатената смес на студено, защото испарителя настудено не дава нормална работа и се получва преобогатяване и клатене на оборотите. Затова е хубаво да се подгрява на бензин.
Позрави