mercedes 220cdi stranen problem

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

mercedes 220cdi stranen problem

Мнение от YuliGeorgiev »

molq ako nqkoi e imal podoben problem da dade re6enieto ili pone nqkakva nova nasoka.
stava vupros za slednoto:
na cdi-to mu sveti edc-to i pri zaka4ane s kts vadi samo fuel shut off solenoid,no kakvo pravi vsu6nost
forsira se samo do 3000 oborota i prez cqloto vreme pu6i surova nafta.
smenih mu klapana za gaseneto s nov no gre6kata ostava
merih ot komputura i signala do klapana e nared.
probvah s nov regulator na nalqgane na rail trubata i toi ne e.
dnes mu izvadih i common rail duzite i edna po edna gi testvah za eventualno izlivane sled podavane na tokoviq impuls no i te sa nared. a sis-a kazva 4e moje da vadi toz klapan i pri promeni na nalqganeto v rail-a,
a i otkude e tova pu6ene i propukvane na surova nafta???
Car Test™
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 11:30 pm
Местоположение: Ямбол
Обратна връзка:

Мнение от Car Test™ »

Първо ако си българин пиши на кирилица !!!!
Ако пишеш на маймуница НИКОЙ няма да ти отговори....

И къде и какъв е този клапан за гасене ....???
Питам що'т съм прост .... :roll:
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

Мнение от YuliGeorgiev »

Вземам си бележка за писането.
Fuel shut off solenoid или както о6те му се казва клапан за гасене или ELAB между зуб4атата подкачваща помпа отпред на разпределителния вал и входа на Common rail -помпата
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Налягането в рейката какво е?Провери рециркулацията.С друг дебитомер пробва ли.
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
Car Test™
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 11:30 pm
Местоположение: Ямбол
Обратна връзка:

Мнение от Car Test™ »

Кажи ка се държи по налягане ... в рейла.
И другото направи един тест на компресията ... и казвай!
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Мнения: 60
Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
Местоположение: Varna

Мнение от YuliGeorgiev »

Налягането е раил-а е стабилно на мин. обороти около 260 атмс. а н а3000
оборота където е тавана е около 650 атмс.днес дори свалях смукателя защото 3 от 4-те клапи дори бяха отка4ени и останали в затворено положение и това се отстрани но колата е същата.дори пробвах да изолирам цилиндъра на които е проблема с нова дюза външно за да видя къде изчезва суровата нафта но НУЛА ефект.компресия има 26 еднаква навсякъде а и на мин обороти работи перфектно.а после в се едно някои налива нафта от шише в. смукателя на работещ двигател.
Мисля си може ли да изпада в такова голямо закъснение и ако да защо???????????
Car Test™
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 11:30 pm
Местоположение: Ямбол
Обратна връзка:

Мнение от Car Test™ »

Какво е напрежението на деритомера на празен ход .... и после като натиснеш педала. Гледай същото и са налягането в смукателния колектор.
Публикувай отговор