Страница 1 от 1

А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Съб Дек 20, 2014 8:32 pm
от venelek
Автомобила е Ауди А6 2001г с мотор V6 3.0куб. 220к.с. (ASN)
Записва грешки :
17930 -Camshaft adjustment Bank 2
18406 -Friction too High-Intake Cam Adjustment Bank 2
Това го прави след като температурата на маслото достигне 120гр.(по уреда на таблото).
Съмнявам се ,че тази температура е много висока и разрежда много маслото.Но винаги го прави само на тази глава.
Моля запознатите с този мотор да си кажат мнението.Възможно ли е да има някакъв механичен проблем?
Ако може, някой да обясни как става промяната ъгъла на валовете,ако има схема ще е чудесно.
Благодаря.

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Съб Дек 20, 2014 8:58 pm
от ivanovbg
Възможно е и да е разтеглена веригата вече. Клапан командва налягането и в съответствие с това перките в зъбното колело завъртат вала спрямо зъбите.

Изображение

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Пон Дек 22, 2014 11:19 pm
от venelek
ivanovbg написа:Възможно е и да е разтеглена веригата вече. Клапан командва налягането и в съответствие с това перките в зъбното колело завъртат вала спрямо зъбите.
Колега днес поразглобих малко.При моя мотор няма вериги.Всяка глава има по 2 клапана,за всеки разпределителен вал по един.В ангренажните колелета влиза масло под налягане и променя положението.Първо ще сменя маслото,пък после ако не се оправи ще смъкваме ангренаж :(

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Сря Дек 24, 2014 12:30 pm
от venelek
Със смяна на маслото не постигнах нищо.Ще трябва да се разцепва ангренажа.
Някой да знае ,от къде може да се вземе комплекта пети за зацепване под наем.

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Сря Дек 24, 2014 6:39 pm
от rockton
-За това техническо недоразумение ли става въпрос :lol:
Изображение
Изображение
веднага си личи че съм "голям" фен на евровозилата особенно на швабските :mrgreen:
А сега сериозно,
Изображение
Изображение
преди около две години се наложи колегата ми и партньор(механик) да се гърчи с такова изчадие, та беше принуден да си закупи и петите.
Както се вижда са зимбер, мога да го попитам в първият работен ден , (петък), дали все още са у него и дали е склонен да ги даде под наем.
С това мога да помогна......
Поздрави и хубава бъдни вечер.............

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Сря Дек 24, 2014 10:56 pm
от venelek
rockton написа:-За това техническо недоразумение ли става въпрос :lol:
Уцели от раз.
Ще чакам резултат.

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Сря Дек 24, 2014 11:52 pm
от ivanovbg
Аха, по стария модел. Не знам защо съм се объркал че е ФСИ-то, но принципа е същия. Преди да разглобяваш премери едно налягане на маслото като я сгорещиш, може далеч по травиална причина да е.

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Сря Дек 24, 2014 11:59 pm
от venelek
ivanovbg написа:Аха, по стария модел. Не знам защо съм се объркал че е ФСИ-то, но принципа е същия. Преди да разглобяваш премери едно налягане на маслото като я сгорещиш, може далеч по травиална причина да е.
Да налягането ще се премери,но защо нито веднъж не го направи на някой от другите валове?

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Чет Дек 25, 2014 12:36 am
от ivanovbg
Може тази глава да е последна в мазането. Може да има износени шийки на нея... Последно на едно БМВ V8 нов внос извадихме от ваноса хартийка от масления филтър :mrgreen:

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Чет Дек 25, 2014 10:12 pm
от doktorabg
Първата грешка най вече навежда за слабо налягане на маслото в главата или заяждаш вентил за промяна на фазите.

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Чет Дек 25, 2014 11:28 pm
от venelek
Колата е била с износени валове(често срещано за този мотор).Правен е ремонт преди около 20хкм.Като гледам точно тази глава е правена.
А иначе въртях клапаните за фазите и няма ефект.

Re: А6-проблем с променливото газоразпределение

Публикувано на: Чет Дек 25, 2014 11:59 pm
от doktorabg
То на една глава няма много неща за правене (като махнем валовете и механизма на шайбата).
П.С. Ако няма да се точи мотора!
Запушена магистрала, износени шийки, износен вал, износен/заяждаш механизъм за фазите.