Някой нещо ??
Да не би да се активира индикацията на тези адаптации от някъде ?
Проверка на чипнат файл
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Не разбрах, на нула ли стоят или ги няма цифрите?
Иначе не се активират от никъде.
Иначе не се активират от никъде.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Софта по твоя оригиналния ли е правен или е за друг комп. Може да са спрени или софта ако е за друг комп да не отговаря напълно на хардуера. Каналите също може да са разминати по тази причина.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Проверка на чипнат файл
Всичко е 100% 1:1, включително и версиите на софтуера са напълно еднакви.
Има ли вариант ECU-то да си прави дългосрочните адаптации, но при ремапа да е изключено подаването на информация към този канал ?
Но на 033 канал моментните адаптации се виждат, и постоянно се "менкат".
Има ли вариант ECU-то да си прави дългосрочните адаптации, но при ремапа да е изключено подаването на информация към този канал ?
Но на 033 канал моментните адаптации се виждат, и постоянно се "менкат".
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проверка на чипнат файл
Няма вариант. По скоро настройката е добра. Вдигни газта с 20% по цялата карта и покарай. Би трябвало да се променят към -
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Проверка на чипнат файл
Няма промяна, единствено разхода по борд падна доста, но сигурно защото е намаляла дължината на бензиновия импулс поради по-богатата смес.
За всеки случай съм включил и довпръскване на бензин при недостиг на газ.
За всеки случай съм включил и довпръскване на бензин при недостиг на газ.
Re: Проверка на чипнат файл
Така малко развитие по темата,
вече половин година търкалям колата с моднатото файлче и мога да кажа че се държи доста добре. Разхода на газ при умерено каране е с около литър надолу. Реалния буст е около 0,7, пика е около 0,8бара. Сместа е малко по-богата отчетена по ламбда мониторчето, но сигурно е нормално, тъй като и в картата за искания "AFR" - LAMFA, над 87% ламбда фактора е намален с ~0,12.
Единственото което ме дразни, е това че е изключено LTFT-то, и реално компа не прави дългосрочни адаптации, за да виждам на 032 канал по дългосрочните тримове как е сместа. До колкото разбирам това си е такава стратегия при някой мапери, вкарват ECU-то в режим "open loop" с цел да не записва грешки при ускорение с максимално отворен дросел.
Обмислям да вкарам промяна по някой от картите, тъй като в момента не ми харесва особенно реакцията на педала на газта - струва ми се, че е доста чувствителен в началото. Но не мога да разбера, при вкарване на промени в горивната карта за исканата мощност от двигателя "Desired engine load" - KFMIRL, съответно променените точки трябва да се интерпулират в картата "optimal engine torq" - КFMIOP, и това точно как се прави,тъй като двете карти са инверсни и съответно да се запази инверсията?
вече половин година търкалям колата с моднатото файлче и мога да кажа че се държи доста добре. Разхода на газ при умерено каране е с около литър надолу. Реалния буст е около 0,7, пика е около 0,8бара. Сместа е малко по-богата отчетена по ламбда мониторчето, но сигурно е нормално, тъй като и в картата за искания "AFR" - LAMFA, над 87% ламбда фактора е намален с ~0,12.
Единственото което ме дразни, е това че е изключено LTFT-то, и реално компа не прави дългосрочни адаптации, за да виждам на 032 канал по дългосрочните тримове как е сместа. До колкото разбирам това си е такава стратегия при някой мапери, вкарват ECU-то в режим "open loop" с цел да не записва грешки при ускорение с максимално отворен дросел.
Обмислям да вкарам промяна по някой от картите, тъй като в момента не ми харесва особенно реакцията на педала на газта - струва ми се, че е доста чувствителен в началото. Но не мога да разбера, при вкарване на промени в горивната карта за исканата мощност от двигателя "Desired engine load" - KFMIRL, съответно променените точки трябва да се интерпулират в картата "optimal engine torq" - КFMIOP, и това точно как се прави,тъй като двете карти са инверсни и съответно да се запази инверсията?
Re: Проверка на чипнат файл
така така,мн.интересни въпроси нека знаещите отговорят...