Страница 5 от 5

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Пет Окт 31, 2014 7:34 pm
от ipivan
abags написа:Държа да ви уверя, че не само председателя на Асоциацията на българските автогаз сервизи не е от Карлово, ами и нямаме членове там.
Можете да проверите на сайта на Асоциацията http://www.abags.bg/members
Аз пък за малко да се кандидатирам за член на асоциацията!
Ама като видях за моята област кои членуват,се разубедих! :roll:

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Вто Дек 30, 2014 2:18 am
от mupk0
Доколкото разбрах колата е с компютър КИНГ в момента нали ? В графата Advanced (ако не ме лъже паметта) имаш 2 плъзгача. Първият е Extra Injection ,а вторият е Enrichment in Acceleration. Намали Екстра инджекшъна до 0 ,а Енричмънта поне до средата. При мен имаше подобен проблем и така колата се оправи.

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Пет Юли 24, 2015 7:30 am
от Sybevv
След доста време малко развитие по темата.....:)
Така и не успях да накарам тази кола да не прехвърля на бензин при натоварване с този компютър на КИНГ и
това приятелче се беше примирил и до преди няколко дни си караше така! В понеделник обаче ми се появи с един чисто
нов комп. на Тамона Про Газ и каза последен опит да правим с него и каквото стане! Вчера му смених компютрите с разните датчици за налягане и температура на газта както си бяха в комплекта и стигнах до настройките! Пуснах и да гледа дюзите като фул груп, пуснах и една калибровка и ми изписа че дюзите са големи и иска да намаля отворите! Погледнах диференциалното налягане как е и беше 1.8, направих го 1.1 и пуснах пак калибровка и се калибрира успешно! Сега колата не прехвърля на бензин при товар но към 4500-5000 оборота се получава придърпване което си го обеснявам с това че сигурно иска още някакви настройки защото освен едната калибрация друго не съм и правил! Диференциалното налягане се задържа около 1 бар, газовите дюзи не показват нереално високи времена както с предния комп! Понякога върви и след 5000 и няма придърпване, но е доста рядко! Направи ми впечатление че когато е вързан лаптопа в момента на придърпването ми блокира програмата и трябва да рестартирам лаптопа за да се оправи което нещо не ми харесва, но си нямам идея защо така се получава! Засега сме до тук, ако има колеги които могат да дадат някакви насоки предварително благодаря! Тамоната е избрана защото разбрах, че на такава кола има успешно монтирана газ със същия компютър!

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Съб Юли 25, 2015 11:15 pm
от iohostart
Колега провери кабелите на свещите и бобината и генератора бегло прочетох темата ама само да напиша че имам направено такова пежо на метан 200хил. км единствения проблем е рейката оредбата е фобос

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Нед Юли 26, 2015 7:53 am
от Sybevv
iohostart написа:Колега провери кабелите на свещите и бобината и генератора бегло прочетох темата ама само да напиша че имам направено такова пежо на метан 200хил. км единствения проблем е рейката оредбата е фобос
Наред са си тези компоненти, ти тази която си я направил с турбо ли е?

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Нед Юли 26, 2015 8:01 pm
от ipivan
Sybevv написа: Направи ми впечатление че когато е вързан лаптопа в момента на придърпването ми блокира програмата и трябва да рестартирам лаптопа за да се оправи което нещо не ми харесва, но си нямам идея защо така се получава!
Има някъде проблем с високоволтовата част(предполагам) и компа на газовата се шашка.Про Газ е много чувствителна в това отношение.Така брах ядове с един Про Газ и Мерцедес А класа.На бензин никакви грижи и няколко диагностики не намериха проблем.Изгоряха два компютъра Про Газ за нула време.Намерих бобина за проба,човека кара с нея два дена и нямаше грижи.Смених бобината с нова и не се е обаждал клиента може би вече година.А преди това искаше да свалям газовата!Виж в движение когато прекъсва колата дали светлините на ключето започват да се въртят в кръг.Ако е така ключето губи комуникация с компа.

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Нед Юли 26, 2015 10:36 pm
от Sybevv
ipivan написа:
Sybevv написа: Направи ми впечатление че когато е вързан лаптопа в момента на придърпването ми блокира програмата и трябва да рестартирам лаптопа за да се оправи което нещо не ми харесва, но си нямам идея защо така се получава!
Има някъде проблем с високоволтовата част(предполагам) и компа на газовата се шашка.Про Газ е много чувствителна в това отношение.Така брах ядове с един Про Газ и Мерцедес А класа.На бензин никакви грижи и няколко диагностики не намериха проблем.Изгоряха два компютъра Про Газ за нула време.Намерих бобина за проба,човека кара с нея два дена и нямаше грижи.Смених бобината с нова и не се е обаждал клиента може би вече година.А преди това искаше да свалям газовата!Виж в движение когато прекъсва колата дали светлините на ключето започват да се въртят в кръг.Ако е така ключето губи комуникация с компа.
Относно светлините на ключето при прекъсването не се въртят като рестарт, а си стоят в нормалното зададено положение за газ! Може обаче да пробвам с друга бобина да видя как стоят нещата макар че не ми се вярва това да е проблема сега! Тази Тамона има две захранвания и я вързах както и предния комп беше вързан относно захранването! Единия плюс директно на акумулатора през 15А предпазител, а другото захранване го вързах на плюса на дюзата на 1-ви цилиндър през 5А предпазител! В схемата на Тамоната пише, като вариант че и така става, но дали там не става някаква беля!? Дали да пробвам да захраня и другия плюс директно и ако се оправят нещата да го преместя към някакъв плюс към контакт?!

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Пон Юли 27, 2015 12:12 am
от iohostart
колега и турбо и атмосверен съм правил турбиновите са на газ едното имах проблеми с него докато не смених бобината само че то ми правеше ядове в ниските обороти но за да ти забива лаптопа и да те кара да го рестартира според мен идва от някъде висок волтаж.

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Пон Юли 27, 2015 9:01 pm
от caravel
Според мен не е вързан кабел за обороти, ако е вързан -ОК, друго,което трябва да направите е през софта да се отметне, че колата е с сенквенционален инжекцион, а не с фул груп.Така изпълнено не би трябвало да има проблем.

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Пон Юли 27, 2015 9:50 pm
от Sybevv
caravel написа:Според мен не е вързан кабел за обороти, ако е вързан -ОК, друго,което трябва да направите е през софта да се отметне, че колата е с сенквенционален инжекцион, а не с фул груп.Така изпълнено не би трябвало да има проблем.
Кабела за обороти е вързан към бобината, отначало беше към дюзата на 1-ви цилиндър, но в режим fuel-cut off връщаше на бензин до момента в който не се подаде газ! Когато е отметнато на секвенционален инжекцион прекъсването е от по-ниски обороти и тогава компа заби пак и в графата за обороти беше записала стойност от 16372об. при положение че колата тогава повече от 4000об не беше вдигала.

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Пон Юли 27, 2015 10:07 pm
от caravel
Sybevv написа:
caravel написа:Според мен не е вързан кабел за обороти, ако е вързан -ОК, друго,което трябва да направите е през софта да се отметне, че колата е с сенквенционален инжекцион, а не с фул груп.Така изпълнено не би трябвало да има проблем.
Кабела за обороти е вързан към бобината, отначало беше към дюзата на 1-ви цилиндър, но в режим fuel-cut off връщаше на бензин до момента в който не се подаде газ! Когато е отметнато на секвенционален инжекцион прекъсването е от по-ниски обороти и тогава компа заби пак и в графата за обороти беше записала стойност от 16372об. при положение че колата тогава повече от 4000об не беше вдигала.
А пробвал ли си да свържеш кабела за обороти към датчика на кол. вал?

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Пон Юли 27, 2015 10:16 pm
от Sybevv
caravel написа:
Sybevv написа:
caravel написа:Според мен не е вързан кабел за обороти, ако е вързан -ОК, друго,което трябва да направите е през софта да се отметне, че колата е с сенквенционален инжекцион, а не с фул груп.Така изпълнено не би трябвало да има проблем.
Кабела за обороти е вързан към бобината, отначало беше към дюзата на 1-ви цилиндър, но в режим fuel-cut off връщаше на бензин до момента в който не се подаде газ! Когато е отметнато на секвенционален инжекцион прекъсването е от по-ниски обороти и тогава компа заби пак и в графата за обороти беше записала стойност от 16372об. при положение че колата тогава повече от 4000об не беше вдигала.
А пробвал ли си да свържеш кабела за обороти към датчика на кол. вал?
Не! До момента да се получи прекъсването си отчита коректно обороти! Имаш някакви съмнения в импулсите на бобината ли?

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Вто Юли 28, 2015 5:43 am
от ivanovbg
Ako пежото е 2.0 турбо на 32 краче на компа е сигнала за обороти къмоборотомера. Свържи се там за да си сигурен.

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Вто Юли 28, 2015 7:15 am
от Sybevv
ivanovbg написа:Ako пежото е 2.0 турбо на 32 краче на компа е сигнала за обороти къмоборотомера. Свържи се там за да си сигурен.
Благодаря, ще го преместя там!

Re: Пежо 806 прехвърля на бензин при натоварване

Публикувано на: Вто Авг 18, 2015 8:46 pm
от Sybevv
ivanovbg написа:Ako пежото е 2.0 турбо на 32 краче на компа е сигнала за обороти къмоборотомера. Свържи се там за да си сигурен.
Малко развитие отново! :)
Преместих кабела за обороти директно на компа по съвет на колегата "ivanovbg", оказа се че не е на 32 пин, а е на 48 или 49 беше, явно аутодата има грешка за тази кола защото другите близнаци като фиат улисе, ситроен евазион дават сигнала за обороти точно на този 48-49 пин! На 32-ри нищо не се случва! Важното е че вече колата не прекъсва и върти до 6500об, т.е до прекъсвач на 1-ва и 2-ра само остава малко да и вдигна над 4000об газта защото на по-големите предавки малее откъм газ и над 4200-4500об става доста мудна и почти не вдига обороти нагоре, но не прекъсва! Благодаря на всички колеги за помоща! Между другото стария комп. Кинг който беше го монтирах на една корса 1.2 16V собственост на същото момче и сега пее и няма абсолютно никакви грижи при каквито и да е обороти и се оказа страшно икономична! :)