След доста време малко развитие по темата.....
Така и не успях да накарам тази кола да не прехвърля на бензин при натоварване с този компютър на КИНГ и
това приятелче се беше примирил и до преди няколко дни си караше така! В понеделник обаче ми се появи с един чисто
нов комп. на Тамона Про Газ и каза последен опит да правим с него и каквото стане! Вчера му смених компютрите с разните датчици за налягане и температура на газта както си бяха в комплекта и стигнах до настройките! Пуснах и да гледа дюзите като фул груп, пуснах и една калибровка и ми изписа че дюзите са големи и иска да намаля отворите! Погледнах диференциалното налягане как е и беше 1.8, направих го 1.1 и пуснах пак калибровка и се калибрира успешно! Сега колата не прехвърля на бензин при товар но към 4500-5000 оборота се получава придърпване което си го обеснявам с това че сигурно иска още някакви настройки защото освен едната калибрация друго не съм и правил! Диференциалното налягане се задържа около 1 бар, газовите дюзи не показват нереално високи времена както с предния комп! Понякога върви и след 5000 и няма придърпване, но е доста рядко! Направи ми впечатление че когато е вързан лаптопа в момента на придърпването ми блокира програмата и трябва да рестартирам лаптопа за да се оправи което нещо не ми харесва, но си нямам идея защо така се получава! Засега сме до тук, ако има колеги които могат да дадат някакви насоки предварително благодаря! Тамоната е избрана защото разбрах, че на такава кола има успешно монтирана газ със същия компютър!