Страница 1 от 1

Проблем при палене на метан

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2014 6:15 pm
от mtm
Здравейте, скоро на едно БМВ 520 (M52B20) ми монтираха обикновенна метанова уредба.

Сложихме ключе с три положения, пали само на бензин, пали на бензин и при обороти прехвърля на метан и трето положение пали само на метан.

Но какъв е проблема, майстора ми каза само на средно положение(пали на бензин и прехвърля на метан), но колата започна да пали много трудно на това положение, иначе преди да я загася ако прехвърля на бензин, след това пали от раз на бензин, но на средно положение и само на метан, колата пали трудно. Откарах я пак и ми казаха, че меша горивата и трябва да се сложи едно клапанче което спира метана докато паля, обаче проблема си остана същия и ми казаха, че това било положението.....

Понеже не ми се ходи вече при същия майстор, някой може ли да ми каже какво да се направи и евентуално да ходя на друго место, иначе не е работа всеки път да я слагам на бензин и после ръчно да прехвърлям на метан.

Предварително благодаря за отговорите.

Снимка на конфигурацията, въпросния клапан е на маркуча след изпарителя:
Изображение

Re: Проблем при палене на метан

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2014 8:54 pm
от bobigas
Колега преди време съм поставял конвенционални уредби на този двигател,поставя се таимер ,който когато върнеш контактния ключ изключва газовия клапан и оставя контакта включен докато двигателя изгори гаста отанала в маркучите и всмукателния колектор. Името на този таимер на BRC е OK start. Надявам се да съм бил полезен.

Re: Проблем при палене на метан

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2014 9:05 pm
от ipivan
Предполагам,че на средно положение колата пали на метан.Т.е. трябва да се настрои ключа,на средно положение да пали на бензин и на обороти да обърне на метан.
Ключа да не е случайно Фобос-ки?

Re: Проблем при палене на метан

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2014 10:02 pm
от mtm
Не знам каква марка е ключето,но съм сигурен че пали на бензин и след това прехвърля на метан,защото има свтлинна индикация,а се чува и как щрака клапана като прехвърли,само много се върти на стартер.За такъв О.К. таймер не знам,но ще разпитам.Имам и дуги коли с уредби ,но там няма проблем,даже паля директно на метан.

Re: Проблем при палене на метан

Публикувано на: Вто Сеп 16, 2014 6:57 am
от bobolin4o
Първо - тази уредба, на тази кола е извращение.
Второ - понеже въпреки, че е извращение, ти си решил все пак да е такава, прави това, което аз правих на личната си Астра на времето... А именно, когато си решил да си гасиш двигателя, вдигаш оборотите на около 3000, гасиш контакта и подаваш ПЪЛНА газ. Така дроселът ще е напълно отворен и докато паднат оборотите на нула, метанът ще е напълно издухан от смукателните тръби. Има едно "но" - за да работи тая работа както трябва, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО газовият ключ трябва да угасва с връщането на контакта!
Трето - тоя клапан, дето сте го монтирали допълнително, се слага точно преди смесителя, а не на изхода на изпарителя...
И остава да се молиш да ти затварят добре спирателните клапани, защото в противен случай ще разбереш колко неприятно се сменят смукателни тръби... (това би се случило при палене, не при процедурата, която ти препоръчвам).
Поздрави!

Re: Проблем при палене на метан

Публикувано на: Вто Сеп 16, 2014 8:28 am
от bobigas
Колега таймера на ловато е с код 538039 ,ето как изглежда: http://www.ekolpg.com/cod_538039_ventur ... ories.html