Страница 1 от 1

Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Чет Юни 12, 2014 10:05 am
от galin
Здравейте колеги,
Зафира Б 2005 Z19DT, сменихме автомата с ХДП-то наляхме масло запалихме един път изредихме скоростите, доляхме масло, запалихме втори път дадохме на директна да изреждаме и угасна. От там нататък пали и гасне като иммо, пробвах с втория ключ същата работа. На Tech2 грешки в кутията няма, имото е разпознато в мотора е само една P0560 Напрежение на системата, ниско ниво на входа. На живи данни напрежение акумулатор 2.2V
Акумулатор зареден и дублиран, масите проверени, щекерите на компа ги пръсках както и повечето големи щекери с контактен спрей, на живи данни всичко което може да се пробва работи. Откачих алтернатора - няма промяна. Не знам какво да правя.
Давайте идеи.

ПП: В CIM модула също има статична грешка B2961 Switch Position Ignition Key Circuit Malfunction

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Чет Юни 26, 2014 7:28 am
от galin
Намерих проблема, колата работи. Трийте темата.

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Чет Юни 26, 2014 7:49 am
от bobolin4o
И проблемът беше... все пак след 2 седмици си се оправил, напиши нещо по-така.

:)

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Нед Авг 10, 2014 11:51 am
от galin
ECU. Отворих го опресних му входовете и тръгна....за един ден после пак същата работа и накрая смяна.

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Сря Авг 20, 2014 9:38 pm
от traqnsavov
още докато прочетох че си го отворил :lol: :lol: :lol: 8) и ми стана ясно че тоя комп няма да го бъде...

:? :? даже не се мъча да ги чопля...

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Чет Авг 28, 2014 7:22 am
от galin
Проблема е че като се свали капака трябва да се работи само по едната страна на платката, от другата е лепена със силикон за алу корпоса. Явно при разлепянето може да се прекъсва някоя писта.

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Чет Сеп 04, 2014 9:38 pm
от traqnsavov
като дойде опел капака сам си се отваря, без аз да правя нещо, :lol: компютъра сам си излиза и на негово място влиза друг... :roll: :roll:
другият хит на опел е да монтираш компютър на агрегат пълен с вибрации...
ммм класика в жанра, в изкуството на тъпотията... :lol: :lol: :lol:

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Пет Сеп 05, 2014 7:43 am
от rockton
traqnsavov написа: другият хит на опел е да монтираш компютър на агрегат пълен с вибрации...
:lol: :lol: :lol:
....освен вибрации' и на стресови температурни градации' :lol:
traqnsavov написа: ммм класика в жанра, в изкуството на тъпотията... :lol: :lol: :lol:
.......това "изкуство" най много го могат швабските свин@, толкова могат горките толкова правят :mrgreen: Добре че има сименс и бош ,, без работа няма да останем!

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Пет Сеп 05, 2014 8:53 am
от bobolin4o
rockton написа:
traqnsavov написа: другият хит на опел е да монтираш компютър на агрегат пълен с вибрации...
:lol: :lol: :lol:
....освен вибрации' и на стресови температурни градации' :lol:
traqnsavov написа: ммм класика в жанра, в изкуството на тъпотията... :lol: :lol: :lol:
.......това "изкуство" най много го могат швабските свин@, толкова могат горките толкова правят :mrgreen: Добре че има сименс и бош ,, без работа няма да останем!
И Делфи, и Делфи...
Не те разбирам защо постоянно казваш, че не харесваш немската техника, пък японската е супер...
Давам ти пример, миналата седмица убих плътни 2 дена в каране и мерене на захранвания, датчици, смяна на бобини и каквото се сетиш на Тойота РАВ4, 2 литра бензин. Проблемът е, че между 2000 и 3000 оборота, в натоварване двигателят не знае къде е и какво точно трябва да прави, същевременно лампата на мотора премигва хаотично. След 3000 оборота няма и помен от проблема. Грешки никакви. Найс, а?
Писна ми накрая и казах на човека, че съм до тук.
Ако беше една Астра с "хибридното чудо на немската техника" щях да установя проблема за час, с кафето, и така...

Re: Зафира Б не пали P0560, B2961

Публикувано на: Пет Сеп 05, 2014 11:34 am
от ivanovbg
Имах и аз такъв проблем и се оказа заяло VVTI. Интересното е само го разглобихме и избърсахме - не видяхме нищо износено и го сглобихме пак. Проблема изчезна.