Страница 2 от 2

Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?

Публикувано на: Сря Юни 18, 2014 12:24 pm
от 18Turbo
Къде е монтиран смеситела? Навремето имах проблеми с моя 2Е мотор, който е вече електронен инжекцион, не супер елементарен (дебитомер с клапа). Масово всички газаджии монтираха смесителя на този мотор преди дебитомера и номрално да има много проблеми, понеже е доста далеч от дросела и колектора, а както знаем, най-добре горивото да влиза максимално близо до мотора, тоест в колектора или малко преди него! Проблема е, че има стъпков мотор, който прави бай-бас на колектора и всмукателната тръба и то там няма оправяне ако смеситела е на дросела. Естествено има решение, степ мотора се маха за 20 секунди и всички грижи с тоя мотор приключват. Само се наглася празния ход от винтчето на дросела! Резултата е никакви проблеми с празния ход, разход 1.5 литра надолу, минговенна реакция при подаване на газ и НИКОГА ЕКСПЛОЗИЯ извън цилиндрите ;) Продадох голфчето гти преди 3 години и момчето още си го кара без никакви грижи.

Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?

Публикувано на: Сря Юни 18, 2014 12:36 pm
от bobolin4o
18Turbo написа:...Проблема е, че има стъпков мотор, който прави бай-бас на колектора и всмукателната тръба и то там няма оправяне ако смеситела е на дросела...
Такъв проблем няма, при условие, че бъде монтиран смесител с два щуцера - един за цедката и един след нея в посока на движение на въздушния поток... Тоя втория е за входящия маркуч на актуатора за празен ход... Обаче ако е с дебитомер тип "клапа"... е това си е доста гадно изпълнение... тогава се прави и обратна връзка към атмосферната страна на изпарителя... Правено е всичко това навремето, ако пак някой иска да му уйдурдисвам такава уредба по този начин ще бъде своевременно изгонен...

Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?

Публикувано на: Чет Юни 19, 2014 1:02 pm
от 18Turbo
bobolin4o написа:
18Turbo написа:...Проблема е, че има стъпков мотор, който прави бай-бас на колектора и всмукателната тръба и то там няма оправяне ако смеситела е на дросела...
Такъв проблем няма, при условие, че бъде монтиран смесител с два щуцера - един за цедката и един след нея в посока на движение на въздушния поток... Тоя втория е за входящия маркуч на актуатора за празен ход... Обаче ако е с дебитомер тип "клапа"... е това си е доста гадно изпълнение... тогава се прави и обратна връзка към атмосферната страна на изпарителя... Правено е всичко това навремето, ако пак някой иска да му уйдурдисвам такава уредба по този начин ще бъде своевременно изгонен...
Да това не се бях сетил, аз си го направих по мой начин, тъй като така или иначе имах ядове с клапанчето за празния ход, но има логика и така ще стане! Отживелица е колега, ама тея коли са железни, разбирам ги хората които не искат да се разделят с тях, вече няма такива коли!

Re: Монтаж на ГИ на механичен инжекцион?

Публикувано на: Нед Окт 05, 2014 1:40 pm
от keltis
За механични инжекции Блутроника му е майката!!