Страница 1 от 1

Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Мар 22, 2014 7:17 pm
от colgate
Въпросното рено е 90 коня 1.7 бензин 92 година, беше изгорял интеграла в еку-то, смених го с ТДА-2004, инжекторите вкарват бензин обаче няма искра.

http://www.google.bg/imgres?sa=X&espvd= ... =0&ndsp=34

Това е въпросната бобина , на 3-те крака има 1-пин 12 волт 2-ри - 3-ти за оборотомера, а на следващият крак има захранване от еку-то 5-волта, смених я с друга бобина 2-ра употреба никакъв ефект, как мога да измеря дали е здрава ?
Всяка помощ е добре дошла.

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Мар 22, 2014 8:13 pm
от rockton
-Забравил съм вече откога не съм виждал такава антика, ама на тая бобина комутатора и не беше ли под нея (вграден) като на "вагините"? Значи на двойното конекторче трябва да получава "команда" ,сигнал (правоъгълен) от ком-пота, или подобна осцилограма като от датчик колянов вал(магнитен).
-Мери с осцилоскопа, или ако нямаш, със светодиодния пробник.
Виж къде отиват кабелите от тая двойната буксичка, към компира , ..да няма някой прогнил кабел че на тия френч-чикии много им гниеха инсталациите.
мери от пин на ECU-то до пин на бобината-(комутатора)!
Ако кабелите са здрави, виж компа трябва да има някъкъв биполярен транзистор в ролята на преддрайвер усилвател-буфер или нещо подобно.
-Щом инжекторите имат цикъл , значи компа вижда сигнал обороити от колянов вал!
Тая дърта чикия май беше с датчик на маховика??

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Мар 22, 2014 8:20 pm
от colgate
Забравих да вметна инсталацията я мерих здрава е ;), да вграден е под бобината, нямам осцилоскоп, ще видя да пробвам с диод, да с датчик на маховика е ..
Благодаря за отзива ще пробвам, ако се занимавам отново с нея

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Мар 22, 2014 8:31 pm
от ipivan
По спомени бобината се отделя от комутатора.Понякога контактите между тях се окисляват. :idea:

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Мар 22, 2014 8:37 pm
от colgate
Благодаря колега, утре ще погледна, че ми писна за днес.
Поздрави.

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Нед Апр 13, 2014 2:32 pm
от colgate
Пробвах с диод, постоянно свети и се замислям дали да сменя voltage drop regulator ?
TEA 7034 проверих всичко останало изглежда изрядно по еку-то..

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Апр 19, 2014 12:40 pm
от colgate
Смених ЕКУ с бобината и управлението и, вече имаше искра вкл. в дистрибуторната капачка и управлението на бобината изгоря.
Взех само бобината и я сложих на старото управление, заработи искра всичко вкл. я в дистрибутора и бобината изгоря ...
Някакви идеи ?

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Апр 19, 2014 6:50 pm
от madfos
За скрап е, освен ако има някаква сантиментална стойност за собственика.

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Апр 19, 2014 7:26 pm
от colgate
има катафалка е ...

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Съб Апр 19, 2014 7:39 pm
от arabiata
От скапани кабели и свещи горят,казвам го по спомен,Дано да съм ти бил полезен.

Re: Renault 21 1.7

Публикувано на: Нед Апр 20, 2014 8:57 am
от colgate
Кабелите и свещите и дистрибутора са нови :/