Romano проблем
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Емулира се първа сонда,втората има по различна графика.Е,виждал съм монтиран ГИ "Романо" и допълнително монтиран външен ламбда емулатор,който омазваше работата на двигателя и собственика незнаеше къде да ходи и кой да моли да му оправи колата.steich написа:Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Аз имам на Заволи,ако ти върши работа да ти я пратя.steich написа:На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?
Re: Romano проблем
Колега надявам се това ще ти е от ползаMarkony написа:Значи не съм внимавал миналата седмица....,дай адреса на тоя извор да видим,че на сайта на Романо няма D размер
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Romano проблем
Благодаря за инфото!Разминаването идва от поколението уредба.В новия софтуер и новите модели Антонио D разпръсвач няма и не се поддържа от софтуера.Недоразумение...
Re: Romano проблем
Аз поръчвам малък размер дюзи и си ги дупча по моя преценка.(отнася се не само за Романо)
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.steich написа:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Е да де ... нали там е проблема. Размера е D .caravel написа:Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.steich написа:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Слагай "HD" и си готов.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
А с налягането какво стана? Защо още не си го вдигнал пусто да остане...
Диференциално се получава 820мб... че те другите уредби на такова налягане обръщат на бензин
Доколкото знам тия прословути дюзи отварят уверено и при 2 бара.
Какво чакаш, че не си го вдигнал?
Диференциално се получава 820мб... че те другите уредби на такова налягане обръщат на бензин
Доколкото знам тия прословути дюзи отварят уверено и при 2 бара.
Какво чакаш, че не си го вдигнал?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Имах на едната кола холандско AG SGI преди време и там трябваше диференциалното да е между 700 и 900 мбар-а, тъй че си мислех че е нормално. Освен това го дават да е настроен на 1 бар +- 0.1 и 1.5 +- за по големия изпарител и HD дюзи ( поне за Антониото е така ... тук не знам ). На налягане 1.4 коефициентите на празния ход са около 220-225 ... пак не е нормално. Реално мисля че коефициентите трябва да варират между 100 и 170-180.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Ми смятам ти е ясно, че количеството гориво за цилиндър е функция в случая на налягането, диаметъра на дюзата и времето на впръскване.
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Romano проблем
Колега сигурен ли си че това са дюзи D, а не O.steich написа:Е да де ... нали там е проблема. Размера е D .caravel написа:Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.steich написа:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Не ти стига газ и това ти го показва и софта в последната снимка(injectors measurements).
Налягането което показва софта press.gas=1.10 ти е добре.Това е диференциалното и лесно може да се убедиш, като извадиш маркуча на вакума.
Моя съвет е да си провериш пак какъв размер са дюзите.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!