Страница 1 от 1

Съвет за редуктор за ГИ

Публикувано на: Сря Фев 19, 2014 9:25 pm
от milkoony
Здравейте колеги става въпрос за изпарител R-UNO.Настроен е на 1.45 налягане и при пълна гас пада на 0.95. Въпроса е, ако намаля налягането на 1 бар и увелича размера на дюзите, дали ще има такова осезателно падане на налягането?Г.И. е Кар Гас с дюзи Валтек 3 ом,колата е Фиат ХГТ 147 к.с.Моля за съвет,благодаря предварително.

Re: Съвет за редуктор за ГИ

Публикувано на: Сря Фев 19, 2014 9:56 pm
от ogromnii
сменяни ли са филтрите? доста бързо се позапушват.
ако е от изпарителя противно на повечето колеги препоръчвам смяна с турски - мимгазоподобен, струва 45 лв и няма проблеми с налягането. прокапват антифриз след време от пластмасовите щуцери, но струват стотинки, а стругар може да направи алуминиеви и да нямаш проблеми.

Re: Съвет за редуктор за ГИ

Публикувано на: Сря Фев 19, 2014 10:02 pm
от milkoony
да филтрите са сменяни

Re: Съвет за редуктор за ГИ

Публикувано на: Сря Фев 19, 2014 10:12 pm
от ogromnii
в момента довършваме на колегата пунтото хгт, с най-нискобюджетни компоненти, турски изпарител и рейка, беларуски смарт07, утре - вдругиден ще пиша какво се е получило, общата цена на компонентите е под 500 лв, и ни е любопитно какво ще излезе :)
досега съм сменил няколко аляски с "ферони" държат налягането абсолютно адекватно след 30000 пробег, пък ще видим.

Re: Съвет за редуктор за ГИ

Публикувано на: Чет Фев 20, 2014 8:25 am
от ipivan
За R-UNO щом пада налягането е по-добре да е с по-високо налягане на тихи обороти.
Редукторите МимГаз са два вида,едните вкарват газ във водата.
Тези на които входа и изхода на газта са един до друг вкарват газ във водата.
Тези на които входа и изхода на газта са на 90 градуса нямат този проблем.
Аз съм с такъв дето правят въпросния проблем но го отварях и сега е добре.

Re: Съвет за редуктор за ГИ

Публикувано на: Пон Фев 24, 2014 12:59 pm
от ogromnii
понеже обещах- ето и отчета
всичко друго работи без забележка, рейката ферони не става, първо че е много мудна, това както и да е, но имаше 15% разлика между корекциите 1-4 и 2-3. след почистване на стружките и прочие - 10%, с втора радост буталца и цилиндърчета от рейл- 2%. ако колата не беше с 2 първи сонди нямаше и да се разбере, ама не е каквото трябва. иначе с налягания и температура няма грижи.