Страница 2 от 4

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 4:42 pm
от lelemale13
За свещите ми препоръчаха да ги сменя а и аз знаех че са за смяна виновен съм. И да бях ги тормозел да си я оправят газовата не знам дали щеше да има смисъл. След ката оправях дърпането на въздух през едната дюза(всъшност тего ч1уха но не се сетиха да вземат еди маркуч и да слушат през него) и видях че от към дюзите няма скоби да държат маркуча а и видях че с токовете са по зле от мен(занимавам се с електроника) наложи се да настоявам за да стане както трябва реших че имам 2 избора или да рискувам при други(знаех поне две места където са добри) или сам да си реша проблем. Сигурен съм че момчетата вече се справят по добре, бяха ентусиасти но им липсваше опит и малко повече старание.
Разбира се изобщо не препоръчвам моя избор не си струва и идвали съм спестил пари въпреки че имам достатъчно познания който средно статистическия човек няма.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 6:23 pm
от Markony
Достатъчно е само да кажеш в кой град търсиш колега и ще те насочим.Иначе познанията ти по електроника биха ти свършили работа в настройката,до там...колкото да си изработиш кабел за комуникация.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 6:25 pm
от ipivan
Дали впръскването е фулгруп или не за мен по-принцип няма значение.Щом не минава автоматична настройка има нещо което не е наред.Възможно е и кислородния датчик на мотора да не работи или нещо по газовата не е направено както трябва.
Ако кажеш от къде си може да те насочим към човек който да ти направи колата!
Ако искаш сам да си я правиш мисля че ще ти отнеме много време и нерви!

P.S.:Колегата ме изпревари!

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 6:48 pm
от lelemale13
От София съм, за момента мисля че е добре но препоръчайте ми все пак сервиз. Без проблеми можех да си я монтирам сам и да отида при някой за настройка и основен ремонт мога да направя но преди време сега НЕ, не съм мазохист. Ако ми бяха платили заплатата преди да се хвана да сменям свещи сигурно щях да отида на сервиз.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 10:49 pm
от lelemale13
Забравих да напиша двигателя е ej202, тоя форум по ми харесва затова тук пиша. В газовите не е ли предвидено такова управление. Има ли признаци по които да се познае дали клапаните държът, че имам някой съмнения на скорост испускаше леко и то на доста малка стръмност

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 11:24 pm
от ivanovbg
Познава се най сигурно, като се надуе през отвора на свещта. И ако не си ги регулирал не е лошо да го направиш, защото може и от клапаните да ти се явява проблема, не че знам какъв е де :lol:

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 9:31 am
от angeltsankov
ivanovbg написа:Познава се най сигурно, като се надуе през отвора на свещта. И ако не си ги регулирал не е лошо да го направиш, защото може и от клапаните да ти се явява проблема, не че знам какъв е де :lol:
Какво се надува че пропуснах нещо? Компресията да замери ли искаше да кажеш?

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 3:51 pm
от lelemale13
Намерих проблема Благодаря за коментарите, сетих се колко бяха времената на инжекторите и ми светна къде е проблема. При опит да вържат газовата към ламбда сондата бяха пробвали на подгряването(2 от 3 възможни опита и все грешни) настроиха я ръчно но времената бяха доста под 4ms(okolo 1,4bar) сега е на минимално налягане от изпарителя на 1 бар и времената са около 4.3ms, работи по добре от преди и оборотите не мърдат. Почна да пуска бензина но след мръдване на корекцията за връщане на бензин с -0.10 спря да връща на бензин.
Ако не бяха изнасилили толкова инжекторите... дано вече да са натрупали повече опит.
Ако хората на който това им е професия помагат на хората безкорисно мисля че ще има повече хляб за тях. Ето един форум http://www.subaruclub.bg дето е на един сервиз в пловдив дето не крие нищо помага показва с снимки как се правят конкретни ремонти, ако беше от софия определено щях да съм му клиент а не като някой ваши колеги които по скоро се държат малко като хиени, получава се малко обратен ефект

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 6:00 pm
от ipivan
Аз така и не разбрах къде е бил проблема?
Дали газовата е вързана към ламбда сондата или не,по никакъв начин не влияе на газовата ако всичко останало е наред!

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 6:42 pm
от bobolin4o
Аз разбрах до тук, че налягането било 1.4 бара и явно дюзите му са по големи от необходимото. Смъкнал налягането и са се вдигнали времената, и смотаната рейка вече е в състояние да пуска адекватни порции гориво.
Отделно че е нямало кой да запалва сместта в цилиндрите...

Малко офтоп...
Вчера се мъчих с едно BRC с Кейхин инжектори да го оживявам. БМВ 6 цилиндъра. Бенз. време 2.0-2.2 мс, газово инж. време 1.1 мс. Такова чудо не бях виждал! И работи мършата гладко!!!

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 6:54 pm
от lelemale13
Тогава имаше кой да пали сместа :) но преди седмица в студа рязко усетих как свещите умряха(може и да няма нищо общо с студа). Между другото нормалното газово време за ловато инжектори JP е 5,5ms
1,1мс май си е наистина рекорд
За клапаните като се надуе през свещите и се слуша дали издишат през капачката за наливане на масло но при боксера не знам как ще се чува съскането и бълбукането :D но сигурно се чува или ако спре да се надува се гледа колко бързо спада налягането, коляновия вал трябва да е в положение в което клапаните трябва да са затворени, сетих се че от някъде съм го чувал тоя номер

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 8:00 pm
от angeltsankov
Пичове или аз не разбирам или вие се бъркате нещо. Буталото е в горна мъртва точка и клапаните са затворени нали? Вие през свещта надувате... и буталото слиза на долу и отваря клапаните... и какво слушате при капачката за масло... не намирам логика... Аз знам един метод сваляте всички свещи газ до дупка и се мери компресията, не е ли в норми се регулират клапаните. А и да спомена ти си намалил налягането и си на 4.4мс на празен ход без натоварване и си далеч от работния режим на дюзите даже си и далеч от правилния работен режим на изпарителя... смяташ ли че така нещата са се оправили? Приятелю не че те критикувам ама почни да питаш от начало... може ли да пише човек като не знае азбуката? И с тезата за проверката на клапаните при капачката на маслото си мисля че трябва да почнеш на чисто... тези твои знания те бъркат. Щом италианеца е казал 5.5мс и 1.3-1.4 (абсолютно), защо не се стремите към тези параметри(Ловатото има и допълване с бензин при достигане на тавана на мс.)

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 8:31 pm
от ipivan
Тази тема станаааа........
Искам да добавя,за мен нито мерене на компресия нито надуване показва реално състоянието на мотора.Най-добре е да се мери вакуум в смукателния колектор на тихи обороти!

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 8:49 pm
от lelemale13
За капачката на маслото съм се объркал но като се надуе не трябва да се движи буталото.
Трудно някой може да ме накара да сложа по малки дюзи или още по малко да сменям инжекторите с по бързи. След превключване газ-бензин няколко пъти в движение и съвсем малко донастройка видях че настройката е добра. Наистина ми се иска налягането да е в норми но това може да го направи някой път газаджия заедно с нещо друго което би имало да се прави. При 5,5мс на 3 скорост след около 5000 оборота газовите инжектори имат нужда от помощта на бензиновите.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 9:53 pm
от angeltsankov
ipivan написа:Тази тема станаааа........
Искам да добавя,за мен нито мерене на компресия нито надуване показва реално състоянието на мотора.Най-добре е да се мери вакуум в смукателния колектор на тихи обороти!
С вакума може да разберете състоянието на изпускателните клапани, а смукателните ако са натегнати?
И повярвай и аз едно време вярвах на това с надуването... и какво стана надух и буталото слезе... реших да законтря коляновия вал и с една ДВУ метрова тръба едва го задържах на 8 атмосфери... накрая нищо не разбрах :D Реших да питам по-знаещите от мен, много ми се смяха и ми обясниха че технологичния начин е с мерене на компресия.