sequential или full group за инжектори работещи 2x2
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Обвиних газаджиите че не са ми настроили добре газовата(lovato без мап) и си я настроих сам, основно я направих на full group и използвах по нова версия на софтуера където коефициентите бяха разпределени по друг начин по скоро "обратно" с който като се настрой на тихи обороти при движение не се налага донастройка тоест една автоматична е напълно достатъчна.
Когато беше на sequential освен че малко играеха оборотите като почне да дава бедна смес (според ланда сондата) компютъра почваше да дига времената и почти я давеше с газ. Днес осъзнах че имам проблем с свещите(разстоянието на електродите беше голямо и аз ги "настроих" преди половин година) купил съм си свещи и мислех да го оставя за напролет че двигателя е боксер(субару форестър 1) но ще ги сменям след няколко дена и се питах да не би да трябва да си на sequential и проблемите ми с газовата да са били заради отдавна умрелите свещи.
Когато беше на sequential освен че малко играеха оборотите като почне да дава бедна смес (според ланда сондата) компютъра почваше да дига времената и почти я давеше с газ. Днес осъзнах че имам проблем с свещите(разстоянието на електродите беше голямо и аз ги "настроих" преди половин година) купил съм си свещи и мислех да го оставя за напролет че двигателя е боксер(субару форестър 1) но ще ги сменям след няколко дена и се питах да не би да трябва да си на sequential и проблемите ми с газовата да са били заради отдавна умрелите свещи.
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Колега, Субару Форестър е с последователно пълнене и пускането на фулгруп само ще даде по висок разход и по лоша настройка.Запалване (свещи,кабели и т-н.) трябва да са изрядни ,както и въздушния филтър.
Диагностика,монтаж и ремонт на ГИ.Перник
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Да не е фулгруп но работят 2 по 2 инжекторите(100% сигурно) ако може потвърди ми че и в този случай трябва да ги оставя на "последователно".
Разхода беше добър май. С тия свещи направо се излагам като проверявах как са хлабините на клапаните на едната глава и проверих и свещите нямаше от къде да взема наоколо и го оставих за по натам и ги забравих.
Разхода беше добър май. С тия свещи направо се излагам като проверявах как са хлабините на клапаните на едната глава и проверих и свещите нямаше от къде да взема наоколо и го оставих за по натам и ги забравих.
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Работят последователно http://prikachi.com/images/548/7003548x.jpg
Тъй като системата за запалване е DIS искрата се подава на два цилиндъра едновременно но единия е горе а другия долу.
Looking at the front of the car:
3 4
1 2
Firing order is 1-3-2-4
Сега нали се сещаш че ако 1 и 3 работят едновременно няма сила която да удържи клатенето
Наскоро монтирах Томасето Стаг 300 премиум на 2.0 1996 г .
Тъй като системата за запалване е DIS искрата се подава на два цилиндъра едновременно но единия е горе а другия долу.
Looking at the front of the car:
3 4
1 2
Firing order is 1-3-2-4
Сега нали се сещаш че ако 1 и 3 работят едновременно няма сила която да удържи клатенето
Наскоро монтирах Томасето Стаг 300 премиум на 2.0 1996 г .
Последно промяна от Duorkin на Вто Яну 28, 2014 9:52 pm, променено общо 2 пъти.
Диагностика,монтаж и ремонт на ГИ.Перник
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Моя е по стар 1998г. 2л. 125к един познат ги е гледал как са електрически на 122к дето е почти същия като моя е, каза че 2x2 са общо, ще ги видя как са с мултицета.И на софтуера се вижда като работи двигателя как има малка разлика в времената на инжекторите но 2х2 са абсолютно еднакви еднакви
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Диагностика,монтаж и ремонт на ГИ.Перник
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Мерих ги, две по две са на късо (масата е обща за 4-те към минуса е) До колкото знам пръска и втория инжектор за да има готова смес когато дойде неговия ред. На последователно както и преди не може да мине автоматичната настройка направо се удавя с газ и ако изчакам изгасва не е проблем да я настроя но май трябва да е на фулгруп.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите . Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите . Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
lelemale13 написа:Мерих ги, две по две са на късо (масата е обща за 4-те към минуса е) До колкото знам пръска и втория инжектор за да има готова смес когато дойде неговия ред. На последователно както и преди не може да мине автоматичната настройка направо се удавя с газ и ако изчакам изгасва не е проблем да я настроя но май трябва да е на фулгруп.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите . Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.
Зачетох се с интерес, за тази тъмна за мен област....
Имам колега, от дълго време страдащ от проблем с газовия инжекцион. Обадих му се и разбрах,че още не си е разрешил докрай проблема.
Колата е Subaru Legacy 97 година 2,0 116 коня.
Ако някой от тук има интерес, нека пише или пусне на лични телефон, за да насоча колегата си, към него.
Поздрави!
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
На бензиновите дюзи общ е "+",управлението е с маса.Това за налягането не го разбрах,последно диференциално ли е?Щом не минава автоматична настройка има нещо объркано в монтажа.lelemale13 написа:Мерих ги, две по две са на късо (масата е обща за 4-те към минуса е) До колкото знам пръска и втория инжектор за да има готова смес когато дойде неговия ред. На последователно както и преди не може да мине автоматичната настройка направо се удавя с газ и ако изчакам изгасва не е проблем да я настроя но май трябва да е на фулгруп.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите . Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Не е диференциално грешката е моя, някъде срещнах за моите инжектори това а при отворен дросел налягането прескача 2бара май прескачаше и 2,4бара
Pressure 0.5 to 2 bar
The maximum pressure of 3 bar
. За управляващия + има някакъв шанс да съм се заблудил може само на газовите да съм проверил но за това че са 2х2(бензиновите) е 100% сигурно
Настройката на тази газова е само на тихи обороти да направи еднакви бензинови времена като на бензин.
Не виждам какво могат да объркат, връзването на инжекторите едва ли освен да имам някакъв проблем с двигателя, не се сещам какъв би могъл да бъде.
Още никой не ми отговорил на въпроса "sequential или full group за инжектори работещи 2x2" please
Pressure 0.5 to 2 bar
The maximum pressure of 3 bar
. За управляващия + има някакъв шанс да съм се заблудил може само на газовите да съм проверил но за това че са 2х2(бензиновите) е 100% сигурно
Настройката на тази газова е само на тихи обороти да направи еднакви бензинови времена като на бензин.
Не виждам какво могат да объркат, връзването на инжекторите едва ли освен да имам някакъв проблем с двигателя, не се сещам какъв би могъл да бъде.
Още никой не ми отговорил на въпроса "sequential или full group за инжектори работещи 2x2" please
Последно промяна от lelemale13 на Сря Яну 29, 2014 10:04 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Щом са 2 по 2 слагаш ги и ти така. Какъв е проблема?
Я кажи кода на мотора да не бъркаш нещо.
Я кажи кода на мотора да не бъркаш нещо.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Грешката може да е ако е прекъснато захранването а не управлението на бензиновите дюзи.А нищо не пречи да опиташ и с последователно и с фулгруп,да видиш какво ще се случи.lelemale13 написа:Не виждам какво могат да объркат, връзването на инжекторите едва ли освен да имам някакъв проблем с двигателя, не се сещам какъв би могъл да бъде.
Още никой не ми отговорил на въпроса "sequential или full group за инжектори работещи 2x2" please
Бензиновите дюзи как са прекъснати?Кабели ли са рязани или има букси?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Да се включа в школото и аз.Парт тайм не може да се настрои правилно през фулгруп.И последователен ре жим не е съвсем правилен,но по-добре от фул груп.Зпалването що го спрягате,като няма никакво значение?Дъртичък мотора и икономисали драйвери,ако не държат клапаните става голяма салата....с пълненето.Що тая тема не се води в Субару форума?
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Ами модераторите да я местят там!Markony написа:Що тая тема не се води в Субару форума?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря Авг 01, 2012 6:51 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Имам няколко въпроса... защо всеки си мисли че с кабел и лаптоп може да си настрои по-добре колата от този който му я е монтирал? Щом ти е казал човека да си смениш свещите защо не си го направил? И въпрос към колегите... вие всеки път ли се ровите из нета да търсите начина на управление на дюзите... не са ли ви достатъчни данните които се следят от газовия компютър да определите дали колата е фулгруп? Извода ми е че пича със Субарото не си поддържа колата и после газовата му е виновна... а колегите не искат да ти помогнат и те вкарват в някакви филми... защото и ние хляб ядем