Страница 1 от 4

sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Пон Яну 27, 2014 10:15 pm
от lelemale13
Обвиних газаджиите че не са ми настроили добре газовата(lovato без мап) и си я настроих сам, основно я направих на full group и използвах по нова версия на софтуера където коефициентите бяха разпределени по друг начин по скоро "обратно" с който като се настрой на тихи обороти при движение не се налага донастройка тоест една автоматична е напълно достатъчна.
Когато беше на sequential освен че малко играеха оборотите като почне да дава бедна смес (според ланда сондата) компютъра почваше да дига времената и почти я давеше с газ. Днес осъзнах че имам проблем с свещите(разстоянието на електродите беше голямо и аз ги "настроих" преди половин година) купил съм си свещи и мислех да го оставя за напролет че двигателя е боксер(субару форестър 1) но ще ги сменям след няколко дена :( и се питах да не би да трябва да си на sequential и проблемите ми с газовата да са били заради отдавна умрелите свещи.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Вто Яну 28, 2014 12:07 pm
от Duorkin
Колега, Субару Форестър е с последователно пълнене и пускането на фулгруп само ще даде по висок разход и по лоша настройка.Запалване (свещи,кабели и т-н.) трябва да са изрядни ,както и въздушния филтър.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Вто Яну 28, 2014 8:40 pm
от lelemale13
Да не е фулгруп но работят 2 по 2 инжекторите(100% сигурно) ако може потвърди ми че и в този случай трябва да ги оставя на "последователно".
Разхода беше добър май. С тия свещи направо се излагам като проверявах как са хлабините на клапаните на едната глава и проверих и свещите нямаше от къде да взема наоколо и го оставих за по натам и ги забравих.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Вто Яну 28, 2014 9:17 pm
от Duorkin
Работят последователно :) http://prikachi.com/images/548/7003548x.jpg
Тъй като системата за запалване е DIS искрата се подава на два цилиндъра едновременно но единия е горе а другия долу.
Looking at the front of the car:

3 4
1 2

Firing order is 1-3-2-4
Сега нали се сещаш че ако 1 и 3 работят едновременно няма сила която да удържи клатенето :D
Наскоро монтирах Томасето Стаг 300 премиум на 2.0 1996 г .

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Вто Яну 28, 2014 9:32 pm
от lelemale13
Моя е по стар 1998г. 2л. 125к един познат ги е гледал как са електрически на 122к дето е почти същия като моя е, каза че 2x2 са общо, ще ги видя как са с мултицета.И на софтуера се вижда като работи двигателя как има малка разлика в времената на инжекторите но 2х2 са абсолютно еднакви еднакви

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Вто Яну 28, 2014 10:22 pm
от Duorkin

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Сря Яну 29, 2014 5:43 pm
от lelemale13
Мерих ги, две по две са на късо (масата е обща за 4-те към минуса е) До колкото знам пръска и втория инжектор за да има готова смес когато дойде неговия ред. На последователно както и преди не може да мине автоматичната настройка направо се удавя с газ и ако изчакам изгасва не е проблем да я настроя но май трябва да е на фулгруп.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите :D. Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Сря Яну 29, 2014 6:39 pm
от 0001
lelemale13 написа:Мерих ги, две по две са на късо (масата е обща за 4-те към минуса е) До колкото знам пръска и втория инжектор за да има готова смес когато дойде неговия ред. На последователно както и преди не може да мине автоматичната настройка направо се удавя с газ и ако изчакам изгасва не е проблем да я настроя но май трябва да е на фулгруп.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите :D. Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.

Зачетох се с интерес, за тази тъмна за мен област.... :D
Имам колега, от дълго време страдащ от проблем с газовия инжекцион. Обадих му се и разбрах,че още не си е разрешил докрай проблема.
Колата е Subaru Legacy 97 година 2,0 116 коня.
Ако някой от тук има интерес, нека пише или пусне на лични телефон, за да насоча колегата си, към него.
Поздрави!

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Сря Яну 29, 2014 8:45 pm
от ipivan
lelemale13 написа:Мерих ги, две по две са на късо (масата е обща за 4-те към минуса е) До колкото знам пръска и втория инжектор за да има готова смес когато дойде неговия ред. На последователно както и преди не може да мине автоматичната настройка направо се удавя с газ и ако изчакам изгасва не е проблем да я настроя но май трябва да е на фулгруп.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите :D. Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.
На бензиновите дюзи общ е "+",управлението е с маса.Това за налягането не го разбрах,последно диференциално ли е?Щом не минава автоматична настройка има нещо объркано в монтажа.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Сря Яну 29, 2014 9:49 pm
от lelemale13
Не е диференциално грешката е моя, някъде срещнах за моите инжектори това а при отворен дросел налягането прескача 2бара май прескачаше и 2,4бара
Pressure 0.5 to 2 bar
The maximum pressure of 3 bar

. За управляващия + има някакъв шанс да съм се заблудил може само на газовите да съм проверил но за това че са 2х2(бензиновите) е 100% сигурно
Настройката на тази газова е само на тихи обороти да направи еднакви бензинови времена като на бензин.
Не виждам какво могат да объркат, връзването на инжекторите едва ли освен да имам някакъв проблем с двигателя, не се сещам какъв би могъл да бъде.
Още никой не ми отговорил на въпроса "sequential или full group за инжектори работещи 2x2" please

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Сря Яну 29, 2014 9:58 pm
от ivanovbg
Щом са 2 по 2 слагаш ги и ти така. Какъв е проблема?
Я кажи кода на мотора да не бъркаш нещо.

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Сря Яну 29, 2014 10:26 pm
от ipivan
lelemale13 написа:Не виждам какво могат да объркат, връзването на инжекторите едва ли освен да имам някакъв проблем с двигателя, не се сещам какъв би могъл да бъде.
Още никой не ми отговорил на въпроса "sequential или full group за инжектори работещи 2x2" please
Грешката може да е ако е прекъснато захранването а не управлението на бензиновите дюзи.А нищо не пречи да опиташ и с последователно и с фулгруп,да видиш какво ще се случи.
Бензиновите дюзи как са прекъснати?Кабели ли са рязани или има букси?

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Сря Яну 29, 2014 10:48 pm
от Markony
Да се включа в школото и аз.Парт тайм не може да се настрои правилно през фулгруп.И последователен ре жим не е съвсем правилен,но по-добре от фул груп.Зпалването що го спрягате,като няма никакво значение?Дъртичък мотора и икономисали драйвери,ако не държат клапаните става голяма салата....с пълненето.Що тая тема не се води в Субару форума?

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 8:08 am
от ipivan
Markony написа:Що тая тема не се води в Субару форума?
Ами модераторите да я местят там! :lol:

Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2

Публикувано на: Чет Яну 30, 2014 1:48 pm
от angeltsankov
Имам няколко въпроса... защо всеки си мисли че с кабел и лаптоп може да си настрои по-добре колата от този който му я е монтирал? Щом ти е казал човека да си смениш свещите защо не си го направил? И въпрос към колегите... вие всеки път ли се ровите из нета да търсите начина на управление на дюзите... не са ли ви достатъчни данните които се следят от газовия компютър да определите дали колата е фулгруп? Извода ми е че пича със Субарото не си поддържа колата и после газовата му е виновна... а колегите не искат да ти помогнат и те вкарват в някакви филми... защото и ние хляб ядем :)