Студен старт на 2.0D Volvo S40
Студен старт на 2.0D Volvo S40
Здравейте,колеги.От доста години се занимавам с волво,но досега не съм имал подобен казус.
S40 2005 година,2.0 дизел мотора на форд-пежо. Сутрин при студен старт пали трудно и по-точно върти се на стартер за около 7-8 секунди,през който период колата "запалва" на 1-2 цилиндъра,разбира се не задържа оборотите.Грешки няма,налягането в рейла още през първата секунда моментално се качва на 260 бара.Идеи?Не съм дизелджия и реших да се допитам до по-опитните ни колеги.Поздрави.
S40 2005 година,2.0 дизел мотора на форд-пежо. Сутрин при студен старт пали трудно и по-точно върти се на стартер за около 7-8 секунди,през който период колата "запалва" на 1-2 цилиндъра,разбира се не задържа оборотите.Грешки няма,налягането в рейла още през първата секунда моментално се качва на 260 бара.Идеи?Не съм дизелджия и реших да се допитам до по-опитните ни колеги.Поздрави.
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Ники,като начало провери ли тем.датчик/преди старт/?
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Мхм,11 градуса при 11 градуса околна температура. Подгревните свещи включват под 5,те са сменени,заедно с релето.Гледах и PWM на дюзите при първоначално палене е с една идея (няколко десети) по-висок отколкото при работа на празен ход.Мисля си за блокирали разпръсквачи? Пак казвам,не съм дизелджия и разполагам със скромните си електрически познания
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Сега се сетих за дросела.Него не съм погледнал,да не би да не отваря в началото и да няма достатъчно въздух...
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Колега, с какво го четеш Вола?
Аз залагам на механичен(и) проблеми - разспръсквачи, клапани, налягане на масло...
Има ли вариант да му ъпдейтнеш софта? Ако да, опитай първо с това.
Поздрави
п.с. Ако можеш, направи един лог когато прави проблема и го качи да го видим.
Аз залагам на механичен(и) проблеми - разспръсквачи, клапани, налягане на масло...
Има ли вариант да му ъпдейтнеш софта? Ако да, опитай първо с това.
Поздрави
п.с. Ако можеш, направи един лог когато прави проблема и го качи да го видим.
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Чета го с Vida DiCE - дилърската за волво.Имам графики на налягането и оборотите,както и на PWM-a на дюзите.Там всичко е наред.Имам някакъв опит с тези коли и смело мога да твърдя,че са достатъчно "умни" и се усещат за доста неща,но в този конкретен случай не иска.Каква е логиката зацапани разпръсквачи,след престой 6-7 часа да не отлепят и някак си от раз след въртене на стартер всички едновременно да тръгнат както трябва,без прекъсване и без тресене?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Да не е заредена с бензин
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Аз залагам на инжектори.Щом е такъв проблема що не ги разцъкаш на ръчна помпа и би трябвало да лъсне проблема.
А и на първия пост казваш че трудно ги нарежда а по долу само забавяло и после било часовник
А и на първия пост казваш че трудно ги нарежда а по долу само забавяло и после било часовник
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Пробва ли как пали ако го излъжеш че е 0 градуса? Да включат свещите де. Компресия мери ли?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
...почисти сондата в резервоара....!
Прави каквото трябва- да става каквото ще!
Марк Аврелий
Марк Аврелий
Re: Студен старт на 2.0D Volvo S40
Ако сондата в резервоара беше запушена,нямаше да качва налягане в рейла,колега.За сега колата се кара ор клиента,другата седмица сигурно ще мине да я остави и ще видим какво ще се случи.Поздрави на всички