Страница 1 от 1

Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?

Публикувано на: Вто Дек 31, 2013 12:53 am
от mupk0
Случвало ли ви се е да имате проблеми с поведението на кола на газ/метан докато и работят фарове(къси или дълги) с ксенонова запалка близо до ЕКУ-то(5см примерно).Защото мой познат си взе Jetta 2.0 8v 115коня.Автомат американско изпълнение 2004та година с OBD2.Преди 100 000мили са и сложили метанов инжекцион Бардолини в Плд.От този момент колата е била собственост на друго лице.Накачулил е доста глупости по нея включително ксенон луксима на къси/дълги и е направил голяма плява при акумулатора.ЕКУто е между акумулатора и калника в нишата,а запалките между акумулатора и фара.От месец/два е собственост на мой приятел.Колата беше с отвратиелно поведение студена и не държеше налягане.Сложихме и рейка OMVL Reg Fast и редуктор Tomasetto archille.Нагласихме я и работи супер.Предният изпарител беше от първите романота без възможност за регулиране на налягането.Беше вързан и към подгрева на дросела и при каране извън града изстиваше и колата почваше да блъска.С новият редуктор и рейка няма блъскане при каране извън града и всички налягания и температури са отлични.Но включи ли на дълги и при първото подаване на газ колата леко претриса(доста по-слабо отколкото преди смяната на редуктора и рейката).И почва да го прави произволно.Забелязохме ,че когато претриса това Бардолини не отчита правилно оборотите на колата...караш ли на къси няма проблеми никакви.Дали ще е от тях?Ксенона скоро ще се изхвърли и монтира един Хела на негово място,но ни е интересно,дали и други хора са се сблъсквали с това(естествено всичко опира до некадърен монтаж май,защото място в бронята има бол).

И другият ми въпрос е това Бардолини откъде чете оборотите на двигателя?Не видяхме никакъв кабел около бобината на колата...а не сме я слагали ние и кабелите отдавна са станали доста чупливи от жегата.Даже много скоро може да се сдобие и с един компютър с OBD корекция.

Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?

Публикувано на: Вто Дек 31, 2013 10:00 am
от ivanovbg
За газови екута не знам, но за абс-и, еърбеци ми се е случвало калпави запалки да правят проблем, особено на ваг групата.

Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?

Публикувано на: Вто Дек 31, 2013 10:02 am
от bobolin4o
Имах случай с Мерцедес CLK, бъгваше ABS заради ксенонов баласт, монтиран (хвърлен с лопатата) върху снопа кабели на ABS-а.

Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?

Публикувано на: Вто Дек 31, 2013 1:20 pm
от ipivan
mupk0 написа:И другият ми въпрос е това Бардолини откъде чете оборотите на двигателя?Не видяхме никакъв кабел около бобината на колата...а не сме я слагали ние и кабелите отдавна са станали доста чупливи от жегата.
Допълнителен кабел за обороти няма.Чете ги от бензиновите дюзи.(1-ви цилиндър)
ECU-то и кабелите на газовата не е добре да са близо до високоволтови кабели и високоволтови бобини.

Поздрави и весело посрещане на Новата Година!

Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?

Публикувано на: Вто Дек 31, 2013 1:44 pm
от Duorkin
пежо 407 с два двигателя за чистачки ,десният е водещ и беше изгорял заради китайски баласт.Пик на включване на баласта към нула 10 кв.

Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?

Публикувано на: Чет Яну 02, 2014 10:11 am
от Tqnata83
влияят много и на всичко чувствително
трябва да се слагат филтри да не връща пикови напрежения

Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?

Публикувано на: Чет Яну 02, 2014 5:56 pm
от mupk0
Тея дни ще споделя развитие по темата :) Намерихме запалките (Hella) и ще се монтират кадърно :)