Страница 1 от 1

Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.

Публикувано на: Вто Дек 17, 2013 10:49 am
от oem
Колата е Ford Fusion 1.4tdci със Siemens SID804 ЕU3 (без мап)

Проблема е, че при круиз между 1500 и 3000 оборота мотора придръпва. При пълно натоварване няма проблем.

грешки няма.
баланса на цилиндрите е добре
корекцията в цилиндрите е минимална
налягането в рейла е в норми
дебитомера перфектен
педал на газта перфектен

По време на придърпването по диагностика се виждат резки промени в количеството инжектирано гориво. Постояно бяга между 12 и 30 мг.

ЕГР е изключен софтуерно и затворен.

И се чеша по тиквата нещо без идея... та търся нещо което да пропускам.

Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.

Публикувано на: Нед Яну 19, 2014 9:21 pm
от rusevbgr
Провери есп да не прави проблем-ако можеш го деактивирай за проба!

Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.

Публикувано на: Нед Яну 19, 2014 10:15 pm
от ivanovbg
Имал съм подобен проблем с замърсени клапани за горивото на помпата, но не съм се заглеждал в количеството впръскано. Налягането държи ли го стабилно?

Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.

Публикувано на: Пон Яну 20, 2014 6:15 pm
от oem
Всичко държи стабилно освен милиграмите. Щяхме да си занимаваме с колата, но клиента не се е обаждал скоро, но ще дойде. Пратих го да си оправи генератора първо, че има проблеми с него. Напреженията навсякъде пулсират. Включително и към ЕКУ-то. И го пратих първо това да оправи.

Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.

Публикувано на: Пон Яну 27, 2014 11:07 pm
от vrm
Погледни алтернатора колко процента дава в живите ако имаш опция да погледнеш!имал съм подобен проблем със фикус и аз тъка под лупа 20-30 км преход с компа,само това не ме изкефи 100% алтернатор,смених акумулатора и нещата си дойдоха на място,на обороти около 15-20 %.при теб може и да е друго,просто споделям опит,успехи.


поздрави.

Re: Интересен проблем с Ford 1.4tdci 68к.с.

Публикувано на: Вто Яну 28, 2014 11:08 pm
от arabiata
Провери кабелните връзки.