Страница 1 от 2

ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Пон Дек 02, 2013 8:42 pm
от dexter
Отново удрям на камък със замяна на АБС контролер, Не ще да се прекодира!!! Колата е Ауди А 4 куатро 2.5 дизел 2001 год. ръчна кутия . Имам записани данните от стария контролер който от време на време даваше грешка комуникация с двигателния ком. SOFT CODING 04455 Workshop Code 06435 , пита ме за LOGIN CODE -09355, него го вадя от разни таблици от упътване за ваг пробвах и с 09555, вадя го по инстукцията на самия ваг по модел , двигател и ск. кутия. Най вероятно бъркам Login Code , четох...дават някква табелка отзад до резервната гума с модела спирачки модела двигател и кутията, това се гледа по таблиците за логин кода но при тая кола е скъсана табелката :oops: Пробвах и с аутокома не става пробвах няколко логина според таблиците ...нищооо, възприема ги записва софт кодинга в основния прозорец на ваг-кома но до там , върна ли контакта се изтриват. Изобщо не влиза в обучаване на волана. Някакви идеи да има някой???

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Пон Дек 02, 2013 10:00 pm
от KLESHTITE
сигурен ли си че с тази кодировка е работил абса

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Пон Дек 02, 2013 10:08 pm
от KLESHTITE
а като върнеш стария какво става

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Вто Дек 03, 2013 7:49 am
от bobolin4o
Сигурен ли си, че "новият" ABS е подходящ?

P.S.
Мисля, че заглавието на темата е малко по-емоционално от необходимото...

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Вто Дек 03, 2013 10:21 am
от dexter
Да новият абс е със същите номера като стария, връщам стария но не приема кодировката правя го по следните стъпки http://www.youtube.com/watch?v=G7YRiVYrLjo със стария имаше проблеми при каране даваше грешка за комуникация между моторния и абс при каране след около 10-15 км, при връщане на контакт се оправяше .

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Сря Дек 04, 2013 7:40 pm
от plamenpenisa
обади ми се ще го оправим....

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Сря Дек 04, 2013 10:40 pm
от dexter
Пламене , аз ти звънях в понеделник ама не вдигна . Току що го оправих обърнете внимание в клипа онзи като кодира /stering angle sensor/, вкарва /login kode/, ама внимателно погледнете кой,/ login code/ вкарва....!!!!!! Вторият /login code/ се явява / code-recode/ и се появява долу в диалоговата кутия като препоръчителен код И Е РАЗЛИЧЕН ОТ ПЪРВИЯТ ЛОГИН КОД. Този логин е различен и не се вади по таблици а излиза ако ти е верен първият логин иначе го няма в прозортеца !! Хоп и готово :D ........ГОЛЯМ ФИЛМ .. :mrgreen: като няма кино в нашето село така е :mrgreen:

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Чет Дек 05, 2013 10:50 am
от madfos
Значи във видеото точно и ясно е обяснено, кое как се прави и вади.
Login и Coding се вадят от таблици.
Лично аз се борих с такова Ауди от същата година, но автоматик.
Под ръка имах Аутоком и се справи перфектно.
Там има таблици за Login и Coding, също така ти казва да въведеш код 40168 за базова настройка.
При ваг кома е същата работа, само трябва да си сметнете кодовете, които са показани във видеото
постнато по-нагоре в темата...

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Пет Дек 06, 2013 1:13 am
от dexter
Да бе , и с аутокома става ма стига с тоя аутоком вече, нали не сме аматьори....затова с VCDS. Да ти кажа честно при мене с аутокома тоя път не става...има нещо с колата, днес покарах светва за миг тракшъна и изгасна, записа грешка -powertime data bus. .... Ъхъ.. ' ... Да живе Аутокома и всички монтьори дето си имат само него " ХАХАХАХА :mrgreen: Добре че написах преди 2 год за Аутокома :lol: да съм жив и здрав брато!

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Пет Дек 06, 2013 7:26 am
от ogromnii
вчера се занимвах с един хюндай гец с изгоряла контролна ламбда и умряли кабели на свещите, четох го с 3 различни програми и най- коректен беше аутокома ;) , другите даваха много интересни интерпретации ;)
също преди време сменях помпа на един шаран, базовата настройка с аутоком е песен, с вагком трябва четене, четене, кое на кой канал.... а в аутокома е като за юзъри, кратко ясно и удобно.
нямам желание да съм ходеща енциклопедия, което ми е удобно си е удобно...

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Пет Дек 06, 2013 9:46 am
от madfos
И аз го имам Аутоконя от 2 години някъде.
Няма да казвам колко пари съм го плащал тогава...
Циганите и те вече са с Аутокоми и напредвад бързо, даже си го обръщат на турски,
че не могат да се справят с българския превод :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Пет Дек 06, 2013 8:03 pm
от waseko
madfos написа:И аз го имам Аутоконя от 2 години някъде.
Няма да казвам колко пари съм го плащал тогава...
Циганите и те вече са с Аутокоми и напредвад бързо, даже си го обръщат на турски,
че не могат да се справят с българския превод :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
И тук ли ще ни претопят...

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Съб Дек 07, 2013 9:46 am
от Disconnected
dexter написа:Да бе , и с аутокома става ма стига с тоя аутоком вече, нали не сме аматьори....затова с VCDS. Да ти кажа честно при мене с аутокома тоя път не става...има нещо с колата, днес покарах светва за миг тракшъна и изгасна, записа грешка -powertime data bus. .... Ъхъ.. ' ... Да живе Аутокома и всички монтьори дето си имат само него " ХАХАХАХА :mrgreen: Добре че написах преди 2 год за Аутокома :lol: да съм жив и здрав брато!
е как като не сме аматъори - VCDS , аз защо си мисля, че като не сме аматъори - VAS. А пък и за крива ракета - прав космос няма.

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Съб Дек 07, 2013 6:24 pm
от ivanovbg
VAS-a е за аматьори. С него само преписваш от етикета и всичко е само next :lol:

Re: ABS -A4 QUATRO голям грездей

Публикувано на: Нед Дек 08, 2013 5:05 pm
от bobolin4o
ivanovbg написа:VAS-a е за аматьори. С него само преписваш от етикета и всичко е само next :lol:
В случая предпочитам да съм аматьор с VAS, отколкото професионалист с VCDS и YouTube... :lol:
Офтоп:
Само да споделя, с KTS не ми се е налагало при прекодиране на ABS да гледам какво пише на стикера в багажника. Избираш си типа и комплектацията на автомобила и готово. Не че не ми отказа де, на едно просто А3 - 2004 година, да кодира ESP модула де... Там и VCDS-a не помогна, щото било Long coding, пък VAS-a пожела интернет връзка... Накрая го кодираха във фирмен сервиз....