Страница 1 от 1

проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Съб Ное 30, 2013 11:06 pm
от alex07
проблема е следния
на слу4аен принцип го прави това нещо
като не се кара един ден и после пали без проблем но прекъсва има неравномерна работа и гърми в испускателните тръби на мигащ код за четене излиза дюза първи цилиндър те са свалени и почистени и след около 50 км същата работа светва тоя чек и пак така
ако някой си е имал подобна работа да каже нещо
преварително благодаря на всички

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Нед Дек 01, 2013 8:14 am
от rockton
-А "газификация" има ли колата? Ако да , провери симулатора на инжектори в газовия компир!
Ако не, значи или проблем по инсталацията, или наистина инжектора на 1-ви цл. прекъсва кога му дойде на ум, или драйвера в двиг.компир се бъгва нещо???
Или най често срещаното, лоши връзки- куплунги конектори и т.н.

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Нед Дек 01, 2013 8:28 am
от sinigera
Размени местата на инжекторите да разбереш дали е от първия или нещо друго,забравих ти физиономията вече,ако си идваш по празниците се обади дасе видим

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Нед Дек 01, 2013 11:15 am
от alex07
Колата няма газ инсталацията е добре огледана е мен ме самнява комп

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Пет Дек 06, 2013 5:54 pm
от donkole1
Какво става с тва Субару?

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Вто Дек 10, 2013 10:38 pm
от alex07
donkole1 написа:Какво става с тва Субару?
още нищо не е от дюзи нито степ мотор нито детонационен датчик не е от бобина и не знам за сега кво ще се прави за сега

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Сря Дек 11, 2013 8:20 pm
от ogromnii
грешката дали е "дюза първи цилиндър"? да не е 1-st cylinder missfire?
щото по описание звучи като клапани?

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 6:48 pm
от alex07
ogromnii написа:грешката дали е "дюза първи цилиндър"? да не е 1-st cylinder missfire?
щото по описание звучи като клапани?
сега малко развитие на нещата
ходил на диагностика и излиза датчик дроселова клапа
смяна и нищооооооо
аз лично и обръщах дирекцията и сега едва ли не съм виновен а колата го е имала проблема с светването на чек лампичката
дросела стоял на 52 процента отворен сега незнам какво да правя

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 10:58 pm
от slavy
ако наистина спира да управлява 1ва дюза, може и да е екуто. имах един аутлендър, спираше си едната дюза, откачам компа за 2 мин. и после си е ок. клиента прати някъде екуто и го поправиха.

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Съб Дек 14, 2013 9:35 am
от presko79
alex07 написа:
ogromnii написа:грешката дали е "дюза първи цилиндър"? да не е 1-st cylinder missfire?
щото по описание звучи като клапани?
сега малко развитие на нещата
ходил на диагностика и излиза датчик дроселова клапа
смяна и нищооооооо
аз лично и обръщах дирекцията и сега едва ли не съм виновен а колата го е имала проблема с светването на чек лампичката
дросела стоял на 52 процента отворен сега незнам какво да правя
Щом те обвиняват ,не си късаш повече нервите ,вън от сервиза и толкова.

Re: проблем с субару импреза 2.0 турбо

Публикувано на: Нед Дек 15, 2013 6:54 pm
от alex07
presko79 написа:
alex07 написа:
ogromnii написа:грешката дали е "дюза първи цилиндър"? да не е 1-st cylinder missfire?
щото по описание звучи като клапани?
сега малко развитие на нещата
ходил на диагностика и излиза датчик дроселова клапа
смяна и нищооооооо
аз лично и обръщах дирекцията и сега едва ли не съм виновен а колата го е имала проблема с светването на чек лампичката
дросела стоял на 52 процента отворен сега незнам какво да правя
Щом те обвиняват ,не си късаш повече нервите ,вън от сервиза и толкова.
ами май на там отиват нещата