Страница 5 от 5

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Съб Дек 14, 2013 8:07 pm
от Duorkin
bobolin4o написа:
ipivan написа:Да попитам,ако температурата на редуктора е 80 градуса и маркуча от редуктора до рейката е 1,5м. и този маркуч минава в предната част на моторния отсек над радиатора,то каква е температурата на газта в рейката?(в движение с)
Да не би да имаш предвид нещо такова? :mrgreen:

Изображение
Не съм му замервал температурите на това изчадие...
Човекът каза, че този път му били "сложили" уредбата много по-добре от на предната кола!
Ама се чудеше защо прекъсва. Пратих го обратно там, където трябва...
Баси и майтапа това не е истина :oops:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пон Дек 16, 2013 2:21 pm
от Markony
Нищо не разбирате,това е атомна уредба.... :lol:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Вто Дек 17, 2013 11:02 pm
от dexter
Ха така-а--а :mrgreen: Днес дойде едно Хюндайче 1.3 за преглед след 2000 км откак съм я сложил- R UNO " мноо му горяло '' !! Поглеждам температурата---- на място 75, в движение 45 !!!!!! :shock: :shock: Вчера дойде една алфа ромео 147- 2000 куб с изпарител Centrino , компютър Прогаз , изпарителя съм го метнал в в една дупка зад левия фар и си върви на 60-73 градуса , човека си е доволен............................... кво да кажа....??? :mrgreen: Иначе ходих на семинара БСМ в събота....новият софтуер бива за изпарителите нищо не казаха....... чувам че наблягат на търговията и монтажа в Гърция, тоя изпарител сигурно е за там :lol: :lol: , даже софта им има вече гръцко меню! Но софта е добър, даже инструктажа беше добър!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Дек 18, 2013 8:45 am
от ivanovbg
Вчера смених на едно пежо 407 RFJ двигател, електрониката от Бардолини със Стаг премиум. Редуктора беше точно същия. Налягането беше 1,5 и не го пипах. Смених му датчика с един от Аляска . После се разходихме до Перник по магистралата понеже ме наплашихте с тази тема. Под 64 не падна температурата на пълна газ при 80-82 на място при външна температура -2,5 градуса. Вързан е с тройници и е монтиран зад двигателя.
Дали пък проблема е в датчика дето е монтиран на него?

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Дек 18, 2013 9:00 am
от bobolin4o
Е явно истината не е еднозначна.
Но е факт, както писах по-назад, че проблемът, породил темата, е решен само с подмяната на изпарител, не на подвързването му.
А дали темп. д-к показва грешно... надали... трябваше да провериш това преди да подмениш електрониката.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Дек 18, 2013 10:44 pm
от ipivan
bobolin4o написа:А дали темп. д-к показва грешно... надали... трябваше да провериш това преди да подмениш електрониката.
Колегата dexter може да сподели какво каза Христо Василев за кабелите на температурния датчик на семинара на BSM.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Яну 02, 2014 7:27 pm
от ipivan
bobolin4o написа:
ipivan написа:Да попитам,ако температурата на редуктора е 80 градуса и маркуча от редуктора до рейката е 1,5м. и този маркуч минава в предната част на моторния отсек над радиатора,то каква е температурата на газта в рейката?(в движение с)
Да не би да имаш предвид нещо такова? :mrgreen:

Изображение
Не съм му замервал температурите на това изчадие...
Човекът каза, че този път му били "сложили" уредбата много по-добре от на предната кола!
Ама се чудеше защо прекъсва. Пратих го обратно там, където трябва...
Честита Нова Година!Пожелавам ви здраве и късмет през Новата Година на всички!!!
Това на снимката е R-DUE.Днес установих,че това R-DUE не става за Омега,X25XE,автомат,170 коня!
При кик-даун на баир(ама нагоре :roll: ),налягането пада под 0,5 при 1,2 на тихи обороти и газовата обръща на бензин.
Монтирах друг R-DUE,същия резултат.Отворих ги тези редуктори да видя какво има вътре и се оказа,че са различни.На единия прохода на газовия клапан беше 3,5мм. а на другия 4,0мм.(измерванията направих със свредла)
Проблема се реши с мощен редуктор Романо и газов клапан Романо.
Тръбата от бутилката напред е Ф8мм.
На този редуктор му дават,че храни 300 коня.Не можа да се справи със 170 коня!

Поздрави!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Яну 03, 2014 12:13 am
от alfista
Здравейте,имам наблюдения на 5 броя Р-Уно,монтирани от мен .С две от тях имах доста проблеми и двата виеха зверски от 2000 оборота нагоре,единият на Форд Мондео 2003 1.8 а другият на Лупо 1.4 75к.с автоматик като при него при кикдаун падаше налягането 0.5 бара :shock: .С другите намам проблем и вече са на малко повече от година на Голф 4 1.6 101к.с,Пунто 2 1.2 16в и Ланчия Ипсилон 1.2 моно.Проблема май идва от качеството им на изработка на партидата.
ipivan написа:Предложете ми редуктор с който да заменя R-UNO и цената на този редуктор да е близка до тази на R-UNO?
Да се има в пред вид,че R-UNO е с клапан.
Близък заместител на Р-Уното според мен е Аутогас Италия:
Изображение
Слагал съм два броя на Бора 2.3 в5 и Тойта Авенсис 1.8 и се държат много добре като налягане двата са на около 9 месеца .
Както казаха и други колеги за по мощни и турбо коли и аз ползвам Меджици и няма ядове за сега с тях .Имам 2 броя за 250 к.с.на окло 1 година -Ланчия Зета 2.0 турбо ,Ситроен Ц8 3.0 в6 автомат и един за 350 к.с. на Чероки 4,7 в8 на 3 месеца е той.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Съб Яну 04, 2014 4:19 pm
от Markony
Това сладкото нещо и аз го монтирам,но нямам кола с 100к км пробег ,че да изкажа мнение за дълготрайност.