Страница 4 от 5

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 8:59 pm
от bobolin4o
ipivan написа:
bobolin4o написа:Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
И?
Корекции по температура няма ли?
Аз по принцип ползвам само корекции по температура на газта,не на редуктора.
Каква корекция по температура ще помогне, когато се вцепят инжекторите, вследствие на течната газ?

Това ми прилича на един случай в мойта практика с дефектен "Маджик"... Обаждам се на търговеца и го подковавам, че изпарителят е с блокирала мембрана (по-скоро демпфера и) и съответно дебит нанайци; и той най-нагло ми казва да бутна корекцията по налягане...
Поздрави!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 9:01 pm
от bobolin4o
ogromnii написа:абе хора бъзикате ли се? как температурата на охлаждащата течност ще е 90 градуса а на изпарителя 30-40? това означава единствено че няма циркулация през него, т.е. най вероятно е свързан погрешно, не е обезвъздушен или нещо отсорта. точка по въпроса. какви лопатки на водна помпа и термостати? а пък колата си държи стабилна температура. и аз да съм и аз няма да се навия да ми сменят водна помпа за една чанта пари, пък после като температурата се качи от 36 на 38 градуса да ми обяснят че не е било излишно
Колега, става дума за некадърно проектиран изпарител, който има слаб топлообмен и не подгрява достатъчно газта.
Щом не я е подгрял достатъчно, при голяма консумация тя почва да излиза в течен вид.
Чудя се само аз и колегата от Г. Оряховица ли сме го виждали това?
Айде лека

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 9:17 pm
от ipivan
Всеки си има право на мнение.Започвам да водя статистика кой редуктор каква температура държи.А тук
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1% ... 0%B0%D0%BD
пише:"Втечнява се при налягане 8 атмосфери /при температура 20-25С°/."
Ако приемем,че налягането след редуктора е 2 атм. и температурата е 25 градуса,газта е изпарена.
Да попитам,ако температурата на редуктора е 80 градуса и маркуча от редуктора до рейката е 1,5м. и този маркуч минава в предната част на моторния отсек над радиатора,то каква е температурата на газта в рейката?(в движение с)

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 9:21 pm
от ivanovbg
bobolin4o написа: Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
Сега остава да кажеш че е била вързана и преди парното... :lol:
Ако е с тройници мушни един редуктор към парното да изравни хидравличното съпротивление и ... сещаш се. Колко такива са ми минали през ръцете...

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 10:36 pm
от bobolin4o
Ще отговоря и на двамата в едно. Споровете са излишни, факт е, че без промени в подвързването, проблемът е изчезнал с подмяна на дръгливия изпарител.
Всякакви други доводи са излишни.
Поздрави!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 11:40 pm
от ivanovbg
Не съм газаджия, но ако става въпрос за следния "изпарител" ...
Не мисля че е трудно да се досетиш защо изстива. И проблема не е че е дръглив, а че редуктора не се използва по правилния начин.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 12:18 am
от stefo
Какво е газовото ЕКУ на системата?

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 7:29 am
от ogromnii
той може да си е с кофти топлообмен, но колегата говори за температура на изпарителя, а не за температура на газта. температурата на изпарителя се мери на корпуса му, и за да е такава при положение че температурата на охлаждащата течност е 90гр. причината може да е само една и тя е липса на циркулация. играл съм си доста с хонда црв с точно такъв изпарител, брада ми поникна, но от третия път я направих (общо 4ти с този на колегите монтирали уредбата). ако изпарителя не е запушен (което се проверява) значи дефекта не е в него. да е с лош топлообмен означава при горещ изпарител газта да е студена, случая не е такъв. със смяна на изпарителя проблема доколкото схванах не се е разрешил а смекчил. софтуерно решение на механични недъзи не съществува. както и кола с махнат катализатор и "излъгана" да не свети чек-а си е неизправна, но собственика и софтуерно е заблуден че всичко е наред :)
успешен ден 8)

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 8:07 am
от ipivan
Предложете ми редуктор с който да заменя R-UNO и цената на този редуктор да е близка до тази на R-UNO?
Да се има в пред вид,че R-UNO е с клапан.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 8:21 am
от bobolin4o
Така.

Иванов, редуктор или изпарител, все тая.

Огромни, че е дръгливо това Уно показва фактът, че при една и съща температура на корпуса на РЕДУКТОРА, спрямо друга марка и модел, темп. на ИЗПАРЕНАТА газ е доста по-низка.
Мога да намеся и друга марка - BRC, модел Джениус. Темп. на редуктора - 50-60 градуса, темп. на газта при пълно натоварване близка до НУЛА. Който е отварял такъв "ще се сети" защо не отоплява газта. За съжаление не съм си поставял за цел да отварям Уно-то, че да видя с очите си защо е "дръгливо".

ipivan, не споря относно това газта дали е "течна" или "изпарена" след редуктора, а за това, че не работи двигателят с толкова студена газ, независимо какви "корекции" се правят. Всъщност ако искаш направи следният експеримент:
Откачи изхода на едно такова Уно, запали колата и изчакай да загрее до работна температура. Отвори газовите клапани и ако след малко не започне да "плюе" редуктора "течна" газ, аз да не съм!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 8:29 am
от bobolin4o
ipivan написа:Предложете ми редуктор с който да заменя R-UNO и цената на този редуктор да е близка до тази на R-UNO?
Да се има в пред вид,че R-UNO е с клапан.
Това риторичен въпрос ли е или наистина искаш да смениш този редуктор с друг?
Ако е риторичен, отговорът ми е - защо да е близка цената? Мисля, че качеството е по-важно.
Ако наистина искаш да го смениш - монтирвам предимно "Маджик", с отделен клапан. Никакви проблеми с дебит или топлообмен. Е, по-горе описах случай с дефектна бройка, но това е в рамките на допустимото.

Толкова от мен по тази тема. В крайна сметка проблемът, предмет на темата е решен.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 6:40 pm
от ipivan
Въпроса ми не е риторичен,затова споменах цената да е близка.
При нас клиентите търсят низка цена и трябва да съм конкурентоспособен,за качество се сещат като някой им омаже колата.
Така или иначе е излишно да спорим! :D

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Дек 13, 2013 7:13 pm
от ogromnii
коректното название е изпарител-редуктор, тъй като изделието обединява двете функции.
нямам наблюдение доколко конкретен изпарител е дръглив, защото се занимавам само с ремонт на газови уредби, и то само на редовни клиенти, и то защото газаджиите при които ходят не се справят.
повечето коли са в диапазона 60-100 к.с., а изпарител който да не ги "храни" задоволително вероятно не съществува.
разликите в топлообмена съм ги забелязал, но при правилно построена система всички работят. нали не вярвате че бсм продават със стотици изпарители които не работят? естествено че има и по хубави, ама има и цели системи по добри от бсм-ските нали? а специално на брц корекциите по темп. и налягане заложени фабрично са просто ненадминати, инжекторите им работят великолепно и явно изпарителя е достатъчно свестен за нуждите на другите компоненти.
няколко пъти съм сменял различни изпарители, станали негодни с турски с външен клапан, за цена под 70 лева, не помня колко точно, и единствената забележка която имам към тях е че след известно време прокапват антифриз от пластмасовите щуцери, но се оправят с нови о-пръстени. понеже няколко пъти замених "аляска" смея да твърдя че поддържат далеч по стабилно диф. налягане, за други параметри не съм гледал.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Съб Дек 14, 2013 2:32 pm
от bobolin4o
ipivan написа:Да попитам,ако температурата на редуктора е 80 градуса и маркуча от редуктора до рейката е 1,5м. и този маркуч минава в предната част на моторния отсек над радиатора,то каква е температурата на газта в рейката?(в движение с)
Да не би да имаш предвид нещо такова? :mrgreen:

Изображение
Не съм му замервал температурите на това изчадие...
Човекът каза, че този път му били "сложили" уредбата много по-добре от на предната кола!
Ама се чудеше защо прекъсва. Пратих го обратно там, където трябва...

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Съб Дек 14, 2013 5:37 pm
от rockton
bobolin4o написа: Пратих го обратно там, където трябва...
-Браво колега, добре си направил , там откъдето е дошъл отново там да се връща :lol: :lol: