Страница 3 от 5

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Ное 29, 2013 8:37 pm
от ipivan
[quote="dexter"][/quote]
Аз мисля,че има счупени лопатки на водната помпа.
А принципно няма нерешими проблеми.Аз съм упорит като клепоухо магаре! :lol: Колкото ми е по-трудно,толкова повече се амбицирам да реша проблема,ама след това е по-голям кефа!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Ное 29, 2013 10:10 pm
от Markony
Аз не мисля ,че прекъсването идва от това ,че редуктора пада на 45 градуса,май си поставяте прекалено високи цели с температурата.Какво казва Вагкома като живи данни за сместта по време на прекъсването?Ако си играеш с картата...да обогатиш или обедниш,променя ли се нещо?

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Ное 29, 2013 11:16 pm
от dexter
Днес - 20 км пробег извънградско със скорост 70-110 км. с изпарител centrino температура от 48 до60 градуса, никакви проблеми, даже намалих налягането на 1.15 и пак си върви. После 20 км пробег с изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво-скорост по висока от 80км над3500 оборота на двигателя, температурата 40-45 градуса колата започва да прекъсва ако я задържа така пада на 40 градуса и обръща на бендзин защото изравнява зададената температура на превключване. Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .Така че колегите които дадоха съвета да го сменя Благодарности, колегата Ivangas11 и на него благодарности щото пратих колата да си върви така :D , клиента не го интересувало и не му се вади помпа щом вървяла така. Освен ако не му падне надолу при температура на околната среда под минус 10 градуса. Ако се навие да махаме помпа или термостат ще докладвам.Вратите са заварени до понеделник :mrgreen: Наздраве на всички!!!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Съб Дек 07, 2013 9:49 am
от mafiota
А на този мотор (1,8Т -AEB) къде е оптималния вариант за свързване на изпарителя - след масления охладител ли?

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Нед Дек 08, 2013 1:59 am
от rockton
dexter написа: изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво- Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .
-А бе колеги, извинявам се че се намесвам в темата, ама ме афектираха горните редове!
Не съм газаджия, макар доста често да се налага да се занимам и с това, НО!
Щом като от "великата" фирма БСМ...- мамят с калпави редуктори, ами не ги поставяйте бре, отсвирете ги, и да си продават боклуците нейде другаде или да си ги монтират тяхните фирмени спецове и те да си берат ядовете с гениалните конструкторски решения на мастити инженери! :lol:
Има просто правило "веднъж стомна за вода счупена...втори път не би' " , аз иначе сум подръжник на почина "изберете българското"....ама като трябва да бера ядове с него и да му треперя дали ще стане и ако стане с цената на какво и какви мъки....??? То просто избирам тестваното и утвърденото и не му мисля!
Та така....щом установиш че гореспоменатите редуктори и газови системи не стават , то е ясно че "корифеите от фирмата-производител" - просто толкова си могат....и спираш да им ползваш и монтираш продуктите!!!!!!
-Аз разсъждавам така....дано и други мислят като мен .
Извинете ме за спама.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Дек 11, 2013 9:22 pm
от joroboichev
rockton написа:
dexter написа: изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво- Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .
-А бе колеги, извинявам се че се намесвам в темата, ама ме афектираха горните редове!
Не съм газаджия, макар доста често да се налага да се занимам и с това, НО!
Щом като от "великата" фирма БСМ...- мамят с калпави редуктори, ами не ги поставяйте бре, отсвирете ги, и да си продават боклуците нейде другаде или да си ги монтират тяхните фирмени спецове и те да си берат ядовете с гениалните конструкторски решения на мастити инженери! :lol:
Има просто правило "веднъж стомна за вода счупена...втори път не би' " , аз иначе сум подръжник на почина "изберете българското"....ама като трябва да бера ядове с него и да му треперя дали ще стане и ако стане с цената на какво и какви мъки....??? То просто избирам тестваното и утвърденото и не му мисля!
Та така....щом установиш че гореспоменатите редуктори и газови системи не стават , то е ясно че "корифеите от фирмата-производител" - просто толкова си могат....и спираш да им ползваш и монтираш продуктите!!!!!!
-Аз разсъждавам така....дано и други мислят като мен .
Извинете ме за спама.
Всъщност те БСМ-ци не че мамят ,а просто толкова могат......От друга страна на този мотор е по удачно да се монтира Raidue и дебита на редуктора и отоплението е по добро,цената не е фрапиращо висока ....всъщност за това са измислени -за повищена мощност!Друг е въпроса ,че имат други недостатъци ,но за конкретният мотор е подходящият избор от двата.Аз също съм на мнение че не струват,но за нашият пазар цената на системата е от голямо значение и за това много колеги се изкушават да ги монтират.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 6:03 am
от caravel
joroboichev написа:
rockton написа:
dexter написа: изпарителя на БСМ Raiuno който се оказва пълно дърво- Дърво най-страшно е тоя малкия редуктор пак ни мамят тия от БСМ :oops: .
-А бе колеги, извинявам се че се намесвам в темата, ама ме афектираха горните редове!
Не съм газаджия, макар доста често да се налага да се занимам и с това, НО!
Щом като от "великата" фирма БСМ...- мамят с калпави редуктори, ами не ги поставяйте бре, отсвирете ги, и да си продават боклуците нейде другаде или да си ги монтират тяхните фирмени спецове и те да си берат ядовете с гениалните конструкторски решения на мастити инженери! :lol:
Има просто правило "веднъж стомна за вода счупена...втори път не би' " , аз иначе сум подръжник на почина "изберете българското"....ама като трябва да бера ядове с него и да му треперя дали ще стане и ако стане с цената на какво и какви мъки....??? То просто избирам тестваното и утвърденото и не му мисля!
Та така....щом установиш че гореспоменатите редуктори и газови системи не стават , то е ясно че "корифеите от фирмата-производител" - просто толкова си могат....и спираш да им ползваш и монтираш продуктите!!!!!!
-Аз разсъждавам така....дано и други мислят като мен .
Извинете ме за спама.
Всъщност те БСМ-ци не че мамят ,а просто толкова могат......От друга страна на този мотор е по удачно да се монтира Raidue и дебита на редуктора и отоплението е по добро,цената не е фрапиращо висока ....всъщност за това са измислени -за повищена мощност!Друг е въпроса ,че имат други недостатъци ,но за конкретният мотор е подходящият избор от двата.Аз също съм на мнение че не струват,но за нашият пазар цената на системата е от голямо значение и за това много колеги се изкушават да ги монтират.
Много хубаво е,че искате да се занимавате с БГ продукти,но колегата от по-горния пост е прав,на каква цена и дали си заслужава да се монтира нещо некачествено на клиентска кола?Все пак този клиент е дошъл с идеята да му се монтира ГИ и след това да се вози евтино и да посешава сервиза само за периодични прегледи,а какво става!Става специалист по газовите уредби,купува си кабел,намира си софт и започва одисеята по форумите.Напълно излишни упражнения!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 8:47 am
от ipivan
caravel написа:,а какво става!Става специалист по газовите уредби,купува си кабел,намира си софт и започва одисеята по форумите.Напълно излишни упражнения!
Това Българина го прави защото не му се дават пари на майстори.
Давам пример.Виж в този раздел съседната тема,че има питане за кабел за Ловато.
А R-UNO съм монтирал повече от 100(сто) и не съм имал проблеми.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 10:38 am
от mafiota
Приятелю,
аз имам пари, и се оглеждам за "майстори" в моето населено място, но нещо не ги откривам. А не че не ми се дават!
И кабел бих си купил, но отново не съм сигурен на какъв боклук ще попадна. А при положение че вече имам такъв но за друг ГИ, какво ми пречи да му преправя буксата.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 11:27 am
от bobolin4o
ipivan написа:А R-UNO съм монтирал повече от 100(сто) и не съм имал проблеми.
Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 11:32 am
от bobolin4o
ipivan написа:Това Българина го прави защото не му се дават пари на майстори.
Това го правят не само Българите, гледам, че и по света се случва.
Като си дадеш парите на майстор и не ти свърши работа, а се извинява - "повече не може", тогава търсиш алтернатива...
Е точно това трябва да се промени - не да се оправяш сам, а майсторът да си свърши работата, за която му е платено!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 2:02 pm
от Markony
С какви симптоми дойде Сивика?.Да не е имало серия менте от тези редуктори или Ванката е объркал една 0?

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 6:13 pm
от ipivan
bobolin4o написа:Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
И?
Корекции по температура няма ли?
Аз по принцип ползвам само корекции по температура на газта,не на редуктора.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 7:32 pm
от Markony
В страни от дилемата,покажете ми документ в,който да се обеснява или доказва при каква температура трябва да влиза изпарената газ в двигателя.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Дек 12, 2013 8:44 pm
от ogromnii
абе хора бъзикате ли се? как температурата на охлаждащата течност ще е 90 градуса а на изпарителя 30-40? това означава единствено че няма циркулация през него, т.е. най вероятно е свързан погрешно, не е обезвъздушен или нещо отсорта. точка по въпроса. какви лопатки на водна помпа и термостати? а пък колата си държи стабилна температура. и аз да съм и аз няма да се навия да ми сменят водна помпа за една чанта пари, пък после като температурата се качи от 36 на 38 градуса да ми обяснят че не е било излишно