Страница 2 от 5

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Вто Ное 26, 2013 10:21 pm
от ogromnii
за температурата по стрелката на таблото ли съдиш, или гледаш с диагностика? много табла са конструирани така че да показват 90гр. между 60 и 110 да кажем, с цел да не се корка шофьора от вариациите.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 9:36 am
от dexter
написал съм двигател AEB 150 кс. Ауди А4 куатро, Температура на мотора с диагностика 90 градуса, водната помпа върти яко колата не прегрява държи стабилно 90 -93 градуса термостат добре проверен, най вероятно кръговете на водата са изчислени някак без допълнителни магистрали , има охлаждане на маслото няккви мъркучикум колекторите и др. паяжини....не знам къде да го вържа че да върти, сега ще пробваме директно долу зад водната помпа !

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 10:12 am
от bobolin4o
Колега, не каза най-важното... а то е - "какъв е изпарителя?"

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 2:43 pm
от dexter
изпарителя, е R UNO ! И продължавам да си бия главата , ей сега гледах същото ауди с газ вързах по същия начин и пак стои студен ???? :shock:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 3:23 pm
от emzo
Романо ХД бих ти препоръчал, има отличен топлобмен.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 6:06 pm
от ipivan
С такъв изпарител на такъв мотор не съм имал проблеми.По някаква причина няма достатъчен дебит на охл.течност през изпаритела.Отвори изпаритела отзад,откъм водата и виж дали нещо не ограничава потока.Може и някой тройник за вода да не е разпробит добре............
Може и датчика на редуктора да лъже.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 7:28 pm
от Markony
Колко градуса на редуктора гоним в движение?

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 7:40 pm
от ipivan
Гоним да не пада с повече от 10-15 градуса под температурата на мотора.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 9:19 pm
от dexter
Датчика на редуктора е проверен и показва вярно, освен това като падне на 55 градуса и започва да прекъсва , което значи че наистина изстива, спирам и при пипане е студен, после на празен ход покачва дадеш ли газ изстива.---изпарител70 градуса на празен ход ,температура на двигателя 90 градуса.При каране изпарителя пада на 50 градуса мотора седи на 90, вързах го отдолу непосредственно преди водната помпа така че всичката вода да минава през него ...пак същата работа само дето парното намаля а мотора пак си държи90, утре ще го отворя при надуване с уста изпарителя има добра проходимост, пробвах го на течаща вода с един маркуч не задържа нищо. После му хаквам един турски по-голям както казва колегата Bobolin4o .

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Сря Ное 27, 2013 9:37 pm
от ipivan
При пипане с ръка на около 50 градуса усещането е за горещо.Скоро имах подобен проблем с изпарител Томасето.Оказа се че в едната посока пуска водата в другата не.Не беше изрязано добре гуменото уплътнение и действаше като клапан.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Ное 28, 2013 1:24 pm
от Markony
Ванката е прав,ако на ръка ти хладнее е 10-20 градуса.55-60 на ръка едвам се държи.

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Чет Ное 28, 2013 9:42 pm
от dexter
Днес - отваряне на изпарителя който е/ rai uno /-всичко чисто . Купуване на изпарител / Centrino/ 2 пъти по голям обем до 200кс. като преди това намирам същото Ауди което върви с такъв за да сме сигурни . Монтаж на новият изпарител и запалване на двигателя.......чакане...загрява двигател до 90 гр. бързо гледам го на ВАГ КОМа и на стрелката на таблото, изпарител-62 градуса :shock: !!! Вземане на лазерен термометър-толкоззззз двигател 90, изпарител 60, мъркучи на парното 70 :? , Обезвъздушаване някъкво правим.....нищо! Подкарваме колата -двигател стабилно 90-93 градуса, изпарителя пада до 45 когато развия 3000 оборота и се движа с 60-80км в час. Спиране на място изпарителя вдига 65 градуса :shock: Спускаме по надолнище на скорост -двигателя държи 87-90 градуса, изпарителя 45-55градуса :? Спиране на място -изпарител 65 градуса двигател 90. Слагане на картон пред радиатора .....караме-двигател 97 градуса изпарителя изстива на 45 градуса :? .........Най вероятно имаме запушване по магистралите или износени лопатки на водната помпа , може и ленив термостат и помпата си върти водата в този кръг където има най-малко съпротивление , а това е големият кръг защото е с по голям просвет и помпата е точно до долния маркуч на радиатора, затова на големи обороти охлажда . Утре след консултация с клиента , вадя помпа и термостат, ако не иска махам си уредбата :oops: Ако не са помпа или термостат заварявам вратите на гаража си! :evil:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Ное 29, 2013 7:50 am
от bobolin4o
dexter написа:...Ако не са помпа или термостат заварявам вратите на гаража си! :evil:
Много крайна мярка, колега... :mrgreen:

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Ное 29, 2013 8:15 am
от rockton
dexter написа:: Ако не са помпа или термостат заварявам вратите на
гаража си! :evil:
-Недей с "лошото" колега :D
-То,... не че после на заваркоядача- (флекса) , ще му се опънат няколко точки амааааа :lol:
-Дерзай, сигурен сум че ще се справиш макар и изнервен до безбожие, щом на друга еднаква кола тази система работи, значи и при теб трябва да проработи, явно пропускаш нещо.
-ще чакаме "хепи енд" на събитието , желая ти успех!

Re: газов инж. на 1.8 turbo

Публикувано на: Пет Ное 29, 2013 7:02 pm
от ivangas11
Здравей колега, правил съм няколко такива с томасето артик и винаги температурата на редуктора е била в рамките 30-60 гр., което не е било проблем.Вразвам ги след охладителя намаслото,но с Мегаджет или фобос.