газов инж. на 1.8 turbo
Re: газов инж. на 1.8 turbo
за температурата по стрелката на таблото ли съдиш, или гледаш с диагностика? много табла са конструирани така че да показват 90гр. между 60 и 110 да кажем, с цел да не се корка шофьора от вариациите.
Re: газов инж. на 1.8 turbo
написал съм двигател AEB 150 кс. Ауди А4 куатро, Температура на мотора с диагностика 90 градуса, водната помпа върти яко колата не прегрява държи стабилно 90 -93 градуса термостат добре проверен, най вероятно кръговете на водата са изчислени някак без допълнителни магистрали , има охлаждане на маслото няккви мъркучикум колекторите и др. паяжини....не знам къде да го вържа че да върти, сега ще пробваме директно долу зад водната помпа !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Колега, не каза най-важното... а то е - "какъв е изпарителя?"
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: газов инж. на 1.8 turbo
изпарителя, е R UNO ! И продължавам да си бия главата , ей сега гледах същото ауди с газ вързах по същия начин и пак стои студен ????
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Романо ХД бих ти препоръчал, има отличен топлобмен.
Re: газов инж. на 1.8 turbo
С такъв изпарител на такъв мотор не съм имал проблеми.По някаква причина няма достатъчен дебит на охл.течност през изпаритела.Отвори изпаритела отзад,откъм водата и виж дали нещо не ограничава потока.Може и някой тройник за вода да не е разпробит добре............
Може и датчика на редуктора да лъже.
Може и датчика на редуктора да лъже.
Последно промяна от ipivan на Сря Ное 27, 2013 7:42 pm, променено общо 1 път.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Колко градуса на редуктора гоним в движение?
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Гоним да не пада с повече от 10-15 градуса под температурата на мотора.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Датчика на редуктора е проверен и показва вярно, освен това като падне на 55 градуса и започва да прекъсва , което значи че наистина изстива, спирам и при пипане е студен, после на празен ход покачва дадеш ли газ изстива.---изпарител70 градуса на празен ход ,температура на двигателя 90 градуса.При каране изпарителя пада на 50 градуса мотора седи на 90, вързах го отдолу непосредственно преди водната помпа така че всичката вода да минава през него ...пак същата работа само дето парното намаля а мотора пак си държи90, утре ще го отворя при надуване с уста изпарителя има добра проходимост, пробвах го на течаща вода с един маркуч не задържа нищо. После му хаквам един турски по-голям както казва колегата Bobolin4o .
Re: газов инж. на 1.8 turbo
При пипане с ръка на около 50 градуса усещането е за горещо.Скоро имах подобен проблем с изпарител Томасето.Оказа се че в едната посока пуска водата в другата не.Не беше изрязано добре гуменото уплътнение и действаше като клапан.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Ванката е прав,ако на ръка ти хладнее е 10-20 градуса.55-60 на ръка едвам се държи.
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Днес - отваряне на изпарителя който е/ rai uno /-всичко чисто . Купуване на изпарител / Centrino/ 2 пъти по голям обем до 200кс. като преди това намирам същото Ауди което върви с такъв за да сме сигурни . Монтаж на новият изпарител и запалване на двигателя.......чакане...загрява двигател до 90 гр. бързо гледам го на ВАГ КОМа и на стрелката на таблото, изпарител-62 градуса !!! Вземане на лазерен термометър-толкоззззз двигател 90, изпарител 60, мъркучи на парното 70 , Обезвъздушаване някъкво правим.....нищо! Подкарваме колата -двигател стабилно 90-93 градуса, изпарителя пада до 45 когато развия 3000 оборота и се движа с 60-80км в час. Спиране на място изпарителя вдига 65 градуса Спускаме по надолнище на скорост -двигателя държи 87-90 градуса, изпарителя 45-55градуса Спиране на място -изпарител 65 градуса двигател 90. Слагане на картон пред радиатора .....караме-двигател 97 градуса изпарителя изстива на 45 градуса .........Най вероятно имаме запушване по магистралите или износени лопатки на водната помпа , може и ленив термостат и помпата си върти водата в този кръг където има най-малко съпротивление , а това е големият кръг защото е с по голям просвет и помпата е точно до долния маркуч на радиатора, затова на големи обороти охлажда . Утре след консултация с клиента , вадя помпа и термостат, ако не иска махам си уредбата Ако не са помпа или термостат заварявам вратите на гаража си!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Много крайна мярка, колега...dexter написа:...Ако не са помпа или термостат заварявам вратите на гаража си!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: газов инж. на 1.8 turbo
-Недей с "лошото" колегаdexter написа:: Ако не са помпа или термостат заварявам вратите на
гаража си!
-То,... не че после на заваркоядача- (флекса) , ще му се опънат няколко точки амааааа
-Дерзай, сигурен сум че ще се справиш макар и изнервен до безбожие, щом на друга еднаква кола тази система работи, значи и при теб трябва да проработи, явно пропускаш нещо.
-ще чакаме "хепи енд" на събитието , желая ти успех!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: газов инж. на 1.8 turbo
Здравей колега, правил съм няколко такива с томасето артик и винаги температурата на редуктора е била в рамките 30-60 гр., което не е било проблем.Вразвам ги след охладителя намаслото,но с Мегаджет или фобос.