Каква корекция по температура ще помогне, когато се вцепят инжекторите, вследствие на течната газ?ipivan написа:И?bobolin4o написа:Хубаво ама колегата, пуснал тая тема е монтирал 1(един) и веднага е видял проблема.
Таман се връщам от настройка на ГИ... същия изпарител на място 86 градуса, на пълна газ - 38 и пада. Двигателят е 1400 кубика, Хонда Сивик, хванат на парното, краката ми изгоряха от жега, а мършата изстива. Е?
Корекции по температура няма ли?
Аз по принцип ползвам само корекции по температура на газта,не на редуктора.
Това ми прилича на един случай в мойта практика с дефектен "Маджик"... Обаждам се на търговеца и го подковавам, че изпарителят е с блокирала мембрана (по-скоро демпфера и) и съответно дебит нанайци; и той най-нагло ми казва да бутна корекцията по налягане...
Поздрави!